![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#982 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil de originele bron (met link) voor de cijfers die Pericles hier eerder gaf. Als die cijfers bestaan en correct zijn; kan dat toch niet moeilijk zijn. De rest van je logica is onzin. Ik zou cijfers moeten zoeken om de aangehaalde cijfers te weerleggen. Wat me de wenkbrauwen doet fronsen is dat JMDD blijkbaar geen bronnen moet geven waarop hij zich baseert voor zijn schattingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#983 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://yelloman1.blogspot.com/2007/0...du-vlaams.html Gelieve met te vertellen waar ze beweren/insinueren dat iedere Vlaming een nazi is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#984 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt natuurlijk blijven doorvragen naar bronnen en bronnen van bronnen om toch maar de cijfers van Dedecker ongeloofwaardig te maken,... ...., maar zolang je zelf niet met gefundeerde cijfers komt aandraven die Dedecker tegenspreken, blijft je plaat hangen op het welles-nietes-niveau zal je wel begrijpen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het staat je vrij om deze te weerleggen. Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#985 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als deze cijfers bestaan en correct zijn kan dat toch niet moeilijk zijn. Citaat:
Faire manier van weerleggen? Ik dacht dat het fair was om in een discussie; wanneer je cijfers aanhaalt; op zijn minst ook de bron kan geven. Anders kan ik hier ook zo'n cijfers geven. 80% van de Paulussen zijn werkloos en hebben nog nooit gewerkt. Geef jij mij nu de cijfers en bron die dit weerleggen. Citaat:
Dankzij SDX weten we "DD trekt de cijfers van Nl. door naar Blg. omdat - volgens datzelfde onderzoek van de KBS de situatie in Blg. nóg schrijnender is!" http://forum.politics.be/showthread....83#post4571983 JMDD vertrekt dus van cijfers uit Nederland en baseert zich op een rapport van KBS waarvan we de titel niet mogen weten en waar geen cijfers instaan; om zijn cijfers aan te maken! Dankzij SDX weten we ook "Nee, cijfers van zelfstandige ondernemers staan er niet in" http://forum.politics.be/showthread....32#post4572632 Dat is dan ook de kritiek die ik heb op het boek van JMDD : Hij geeft geen bronnen. Hij rekent de opbrengsten niet mee. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#986 | ||
Minister
|
![]() In Nederland is een onderzoeker gepromoveerd op een onderzoek naar de vraag `waarom er geen onderzoek is gedaan naar de kosten-baten van immigratie`.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#987 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...waarom doe je dat dan niet? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zo veel is duidelijk. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 maart 2010 om 21:32. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dankzij SDX weten we ook dat JMDD nergens zélf een berekening maakt, maar cijfers overneemt van onderzoeken van de OESO (het OESO dat zélf verklaart dat de situatie in Blg. nóg schrijnender is dan de situatie in Nl.!), het CPB en de KBS! Dankzij SDX weten we ook wat oa. Geert Noels, econoom en oprichter van denktank Econopolis, over massa.immigratie denkt en het 'knakken' van het bbp per hoofd sinds 2004, sinds de enorme aanwas van migranten en de bevolkingsgroei bij 'nieuwe' Belgen! Een ontwikkelde verzorgingsstaat en ruimhartige immigratie bijten elkaar. Daar sta je dan weer met je 'kritiek' op dingen die je zelf verzint! Oeverloos gezeik, telkens en telkens opnieuw...over en over en over - daar is een naam voor in de psychologie... ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#989 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ondertussen heeft ze hier toch maar mooi een paar alerte burgers van de straat af gehouden, en is de islamisering weer een stuk verder opgerukt en ons weer een stuk meer gaan kosten dan toen De Decker zijn berekening maakte.
Dus zo zinloos is die actie van Artisjok niet.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#990 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#992 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar staat dit in het forumreglement? In je gat gebeten omdat ik juist zit waar het aankomt op " raden" naar jou mening?
Je haalt bij iedere discussie dezelfde argumenten aan; wil je beweren dat je andere oorzaken ziet voor problemen met subgroepen moslims dan de "socio economische achterstelling"? Dat zou het halve forum verbazen! Maar ga gerust uw gang hoor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#993 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#994 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#995 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de cijfers die Pericles gaf, bestaan en correct zijn kan dat toch niet moeilijk zijn. Anders kan ik hier ook zo'n cijfers geven. 80% van de Paulussen zijn werkloos en hebben nog nooit gewerkt. Geef jij mij nu de cijfers en bron die dit weerleggen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Van de werkloosheidscijfers van geregulariseerden? Neen die heb ik niet; maar ik geef daar dan ook geen cijfers over. Dat Pericles geen bronnen heeft voor zijn cijfers is ook al duidelijk. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#996 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"DD trekt de cijfers van Nl. door naar Blg. omdat - volgens datzelfde onderzoek van de KBS de situatie in Blg. nóg schrijnender is!" http://forum.politics.be/showthread....83#post4571983 of is het nu plots een onderzoek van OESO geworden? "maar cijfers overneemt van onderzoeken van de OESO (het OESO dat zélf verklaart dat de situatie in Blg. nóg schrijnender is dan de situatie in Nl.!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#997 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is geen kwestie van "In je gat gebeten", maar ik ben het beu om telkens te lezen hou jij mijn mening verdraait en "raadt". Als je graag raad-spelletjes leest; vind je wel een gepaste draad onder K&K. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#998 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders is het dus "in je gat gebeten omdat ik juist zit met mijn veronderstellingen over uw argumenten!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn al 3 onderzoeken die DD geraadpleegd en geciteerd heeft in zijn boek + de bevindingen van Geert Noels!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |