![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....18#post5122118 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn in onze prachtige aandachtswijken geen problemen met jonge Jehova getuigen of Joodse jongeren, wel met jonge moslims...en wanneer je tot die vaststelling komt besluit u dat dit door " vooringenomenheid" van mensen komt, das natuurlijk volledig voor uw rekening. U redeneert zo krom dat ik me afvrag of ik wel de moeite moet doen om u dat duidelijk te maken. Je kunt namelijk ook zeggen dat ondanks het aanwezig zijn van fundamentalisten onder Joden en Christenen dit niet leidt tot agressie naar anderen, zouden er dan toch verschillen zijn binnen christendom, Jodendom en islam? Wat denk je; zou dit kunnen? En ja, agressie wordt nu eenmaal bij jonge moslims vaak aangemoedigd, en is zonder meer cultureel religieus geinspireerd. Dat erkennen is geen misdrijf hoor...daar blind voor zijn getuigt niet van morele moed! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#984 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iedereen gelijk voor de wet.
Dus doen wat de wet voorschrijft.
![]() |
#985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#986 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( Ik krijg de indruk dat je mijn post weer eens totaal verkeerdelijk hebt begrepen en je als fervent opposant op stukjes afgaat als een stier op een rode lap ) Voor alle duidelijkheid... Ik refereerde oa naar de verschillende behandeling die wij er zelf op nahouden zoals het niet kussen van mannen onderling bij eenzelfde veronderstelde relationele band. Dát vond gij en anderen toch te zot om op te wijzen ( met als excuus het is nu eenmaal zo , het gebruik, de norm ) ? Of niet soms ? En dat vindt gij nu een 'dooddoener' ? Citaat:
- mogelijk onrein - dat wordt aanzien als een vorm van seks Met de bevindingen van deze poster : van deze poster , een mannelijk persoon, naar ik meen... op een opmerking van artisjok die een voorbeeldje bovenhaalde waarvan jij zegt dat het een 'dooddoener' is. Je moet wel weten wat je wilt hé ![]() Het blijkt overduidelijk dat wij er eveneens verschillende behandelingswijze erop nahouden naargelang de sekse , weliswaar vervat in een normsysteem en het daarom gewoon niet zo bekijken, met onderliggende redenen die grofweg van eenzelfde aard zijn als dat heerschap in jouw voorbeeld erop nahoudt. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#987 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is daarom dat "moordenaar" in het Frans "assassin" is.
![]() |
#988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men mag verheugd zijn over dat feit doch ernstige vragen stellen waarom een hoop zich daarover laat opjagen tot het ijveren om het niet schikken , en dat voor één welbepaalde groep, strafbaar te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#989 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een andere vraag in die post is die van Alice.
![]() |
![]() |
#990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JA!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#991 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hele discussie gaat/ging hier toch over 't feit of dit een vorm van discriminatie zou zijn of niet aldus de wet. Dus zorg er dan voor dat jullie dat hard kunnen maken.... meningen zijn dan niet van tel Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zat het ? post #844 Jij ging me vertellen wat er precies niet correct was aan die statement van me opdat ik even kon reageren. Op wat precies is me nog een raadsel... er volgde geen vraag of bedenking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#993 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 26 november 2010 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet �*lle religies zorgen voor dezelfde gevolgen, daarom net is er een verschil in religies en net d�*�*rom is religie in sommige gevallen een determinerende factor; Lees ook: Deens psycholoog: "Islam bevordert criminaliteit"
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#995 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#996 |
Banneling
|
![]() Je verdween zo plotseling uit de discussie; die je ervoor overnam van Alice.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ófwel zal je moeten komen aandraven dat er toch verschil in zit ófwel zal je het moeten zoeken in een samenspel van allerhande factoren.... en ja hoor ... dat blijkt ook zo uit andere onderzoeken, maar hij zegt het ook zelf in een ijdele poging die islam net te schofferen als bron : "het criminaliteitscijfer onder immigranten met een Turkse achtergrond, die bijna bovenaan de statistiek staan en alleen nog worden overtroffen door immigranten met een Marokkaanse achtergrond. Geen van deze landen heeft de laatste decennia te lijden gehad onder grote militaire conflicten. Hiertegenover staat, dat het criminaliteitscijfer onder de immigranten uit Somalië, Irak en Afghanistan veel lager is" Hier zegt hij dus duidelijk, om aan te tonen dat traumatische ervaringen in oorlogsgebieden zouden meespelen... waarin hij dan ook min of méér slaagt, dat Turken en Marokkanen de kroon spannen terwijl het criminaliteitscijfer bij andere moslims-immigranten veel minder is. Dus nu mag jij me komen vertellen hoe die islam-religie alleen de determinerende factor zou zijn als : - die andere religies zowat er net dezelfde zever op nahouden. - zelfs de slechte invloed van dien islam plots afhankelijk schijnt te zijn als het gaat om personen vanuit andere regio's, culturen. - Als dan ook nog eens blijkt dat in zijn voorbeeld het allemaal gaat over moslims van dezelfde stroming : soennisme ( geloven dat de moslim Mohammed zo getrouw mogelijk moet navolgen in onder meer eet- en leefgewoonten en ethisch gedrag ) Laatst gewijzigd door praha : 26 november 2010 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#998 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om vervolgens weer te beginnen"wij kennen verschillende behandelingswijzen naargelang sekse, met onderliggende redenen die zijn zoals het heerschap wat de hand weigert van een vrouw!" ![]() Dat is om te beginnen helemaal niet zo, iemand een hand geven is de norm voor een formele begroeting onder mensen, wanneer dit meer informeel is( vrienden en famillie, kennisen) wordt er eerder gekust, soms enkel de vrouwen, soms ook de mannen. Dat is dus niet gelijk aan de gebruikelijke, formele manier van begroeten of kus je iedereen waar je aan wordt voorgesteld? Dan werk je dus toch in een gaybar! ![]() Die nuance verandert de hele situatie, mannen en vrouwen zijn hier gelijk voor de wet en dus mag je vrouwen niet weigeren een hand te geven omdat het vrouwen zijn! Dat is discriminatie en uw gedraai in de zin van" wij doen dat toch ook" volslagen naast de kwestie. Wij doen dat niet, omdat vrouwen hier daarvoor gezorgd hebben maar blijkbaar vind u dat we die apartheid maar weer moeten invoeren" want wij doen dat ook, omdat niet alle mannen ook mekaar kussen" Na uw onderbroektheorie is dit de volgende giller? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#999 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 | |