Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 april 2012, 15:50   #981
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
*zucht* deze weekend ben ik driemaal een lange (5 �* 6 km) wandeling gaan maken in 'gemengde wijken'. Niks aan de hand.
Je had beter langs de Scheldekaaien kunnen gaan wandelen. Dan had je die drie vrouwen nog kunnen bijstaan door achter de snoodaard te lopen.

Citaat:
Drie vrouwen zijn de afgelopen nacht overvallen op een parking aan de Cockerillkaai. De dader ging aan de haal met de handtassen van de slachtoffers.

De drie vrouwen zaten nog in hun wagen op de parking toen een man om een vuurtje kwam vragen. De passagier voorin opende de deur waarop de man hen meteen bedreigde met een handvuurwapen.

Hij nam de handtassen van de vrouwen mee en ook de autosleutels. De slachtoffers bleven ongedeerd en konden een goede beschrijving van de dader geven, maar voorlopig is hij nog spoorloos.
Uit de Frut.

Maar dat zal geen echte moeltiekoeltiebuurt zijn waar ze van mekaar niet pikken. Die Scheldekaaien is gewoon jachtgebied zeker?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 9 april 2012 om 15:52.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 15:57   #982
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Hoeveel jaar kreeg die verrijker die een moeder van twee kinderen vorig jaar neerknalde in haar wagen omdat ze in de weg stond omdat hij een juwelierszaak wou overvallen? Kreeg die ook het racistisch artisjokiaans verrijkerstarief als straf?
Hoeveel kreeg die Vlaamse Chiroleidster die haar baby vermoorde?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 16:00   #983
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Dat was een ongeluk, niet ? Daar kwamen geen geweldplegers aan te pas. Dus dat doet hier niet terzake.
Hangt er van af wat je een ongeluk noemt. En wat je geweldpleging noemt.

Maar zoal ik al zei, daarvoor is geen interesse.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 16:01   #984
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoeveel kreeg die Vlaamse Chiroleidster die haar baby vermoorde?
Geen idee...Zeg het ons eens ? Zoiets moet jij zeker op de voet volgen ? Baby killende Chiro leidsters, de plaag van Vlaanderen.Je hoort niets anders meer, dat komt bijna elke dag voor tegenwoordig. Binnenkort halen ze de allochtonen nog in met hun talloze misdaden, die Chiro-leden !! Vooral de leidsters, dat zijn de ergsten !
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 16:05   #985
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Je had beter langs de Scheldekaaien kunnen gaan wandelen. Dan had je die drie vrouwen nog kunnen bijstaan door achter de snoodaard te lopen.

Uit de Frut.

Maar dat zal geen echte moeltiekoeltiebuurt zijn waar ze van mekaar niet pikken. Die Scheldekaaien is gewoon jachtgebied zeker?
Filosoof is tegen geweld. Dus die vrouwen bijstaan...Trouwens, hij loopt alleen door wijken waar nooit iets gebeurd. Schaarbeek, Molenbeek, zulke charmante buurten. En zondagmorgens dan nog, als iedereen slaapt.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 16:08   #986
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
*zucht* deze weekend ben ik driemaal een lange (5 �* 6 km) wandeling gaan maken in 'gemengde wijken'. Niks aan de hand.
Aah, de anekdotische bewijzen van fil...
Oud 9 april 2012, 16:09   #987
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Hoeveel jaar kreeg die verrijker die een moeder van twee kinderen vorig jaar neerknalde in haar wagen omdat ze in de weg stond omdat hij een juwelierszaak wou overvallen? Kreeg die ook het racistisch artisjokiaans verrijkerstarief als straf?
Dat proces kwam nog niet voor, dacht ik: ze riskeren toch levenslang, dus of ze in voorarrest of veroordeeld zitten doet er niet veel toe. Geen haast dus.

Laatst gewijzigd door filosoof : 9 april 2012 om 16:10.
Oud 9 april 2012, 16:13   #988
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, om een uur of tien s'morgens, als al het gespuis nog in hun nest ligt...Ga nog eens terug wandelen, om 3 uur s'morgens. En doe je minirokske aan.
Op het middaguur: om 10 uur is't nog veel te koud. Om 3 uur smorgens? J�*, dan kom je 'mensen' als Alexandre Vanderelst en zijn vrienden tegen.

Laatst gewijzigd door filosoof : 9 april 2012 om 16:16.
Oud 9 april 2012, 16:14   #989
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
En voor die Poolse trucker die omkwam in die brand in Wingene?
Daar heeft amper een mens interesse voor.
Ha ja, die hadden geen vakbondsbijdragen betaald hé.

Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 9 april 2012 om 16:14.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 16:27   #990
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Butt Bekijk bericht
In kostuum, met attaché tas, druk in de weer met een HTC/iPhone na middernacht?
Waarom zou ik? Nee, ik bezit geen smartphone. Mijn attaché tas gebruik ik niet. Mijn standaardkledij is jeans en trui.
Oud 9 april 2012, 16:31   #991
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zou ik? Nee, ik bezit geen smartphone. Mijn attaché tas gebruik ik niet. Mijn standaardkledij is jeans en trui.
met baard en koran onder de arm? Sinds ik er eentje in mijn auto heb liggen krijg ik geen extra deuken meer.
Oud 9 april 2012, 16:33   #992
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
met baard en koran onder de arm?
Een baard onder de arm? Is dat niet een beetje vreemd?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 16:34   #993
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
met baard en koran onder de arm? Sinds ik er eentje in mijn auto heb liggen krijg ik geen extra deuken meer.
De korans staan in de boekenrekken.
Oud 9 april 2012, 16:36   #994
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ach, 't is maar circe, die schrift wel meer onzin. Cochinillo ook. Mogelijk heeft zij baarden onder de armen.
Oud 9 april 2012, 16:41   #995
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
voor "en" mag je geen komma plaatsen. wist je dat niet?
Arti bleek daar ook al een probleem mee te hebben.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 9 april 2012 om 16:41.
Oud 9 april 2012, 16:42   #996
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach, 't is maar circe, die schrift wel meer onzin. Cochinillo ook. Mogelijk heeft zij baarden onder de armen.
niet echt, wel schaamhaardoeken aan de kapstok en korans in de auto. we zijn op alles voorbereid tegen dat ik een ingepakt lustobject moet worden.
Oud 9 april 2012, 17:00   #997
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen idee...Zeg het ons eens ? Zoiets moet jij zeker op de voet volgen ? Baby killende Chiro leidsters, de plaag van Vlaanderen.Je hoort niets anders meer, dat komt bijna elke dag voor tegenwoordig. Binnenkort halen ze de allochtonen nog in met hun talloze misdaden, die Chiro-leden !! Vooral de leidsters, dat zijn de ergsten !
LOL
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 17:14   #998
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Lezersbrief uit Knack
Citaat:
Hendrik1729 | 9 april 2012

Mijn partner heeft 25+ jaar lesgegeven in BSO/TSO onderwijs en daar zaten van langs om meer allochtone jongeren. Ze heeft zelf hetvolgende kunnen vaststellen : 1. De allochtone kinderen noch hun ouders zijn van ver of dichtbij geinteresseerd in studies. Zolang het kindergeld binnenkomt en de leraars als veredelde kinderopvang kunnen dienen is alles voor hen ok. 2. Allochtonen vertonen een sterke stammenmentaliteit. Bvb. , iemand van hen haalt een rotstreek uit en de hele allochtone gemeenschap weet dat, dan nog zal niemand de dader aangeven "want dat is iemand van hen". Puur racisme van hun kant uit. 3. Zeer veel ( pakken meer dan de autochtonen ) mannelijke allochtone leerlingen hebben al een dossier bij de politie. Dat loopt van winkeldiefstallen over vandalisme naar moorden naar gewapende overvallen, drugsdelicten, steaming, sexuele intimidatie, you name it you got it. 4. Autochtone meisjes zijn goed "om er eens goed op te zitten" en ze daarna te dumpen voor een geimporteerde bruid ( die alleen wat frans spreekt of alleen arabisch ). 5. Als een autochtone jongen nog maar kijkt naar een allochtoon meisje of omgekeerd is het dikke ambras. Meegemaakt : allochtoon heethoofdje kan niet verkroppen dat zijn ( autochtoon ) lief hem laat zitten wegens zijn machogedrag : rijdt 2 keer met een auto over de benen van zijn ex-lief. 2 keer ( 1 keer achteruit om zeker te zijn ), alles gebroken wat er te breken is. 6. Wordt er dan toch eens een onhandelbare allochtoon in Mol of dergelijke weggestopt is hij na terugkeer de "held" van de school. 7. In mijn eigen werkomgeving : bij 90% van de allochtonen die een job kregen waren er "problemen" : te laat komen, voor alles en niets ruzie maken en zich constant gediscrimineerd voelen zonder aantoonbare aanleiding. 8. Aan de gevangenispopulatie te oordelen klopt er duidelijk iets niet met het feit dat 80% van allochtone origine zijn terwijl de bevolking "slechts" 10% allochtonen telt. Ik weet niet hoor, indien ik alleen naar de feiten kijk en eigen ervaringen dan ben IK het grondig beu van weer maar eens te moeten lezen hoe kansarm en gediscrimineerd ze wel zijn. Hun mentaliteit en cultuur zijn gewoonweg middeleeuws, kijk maar naar wat er nu in het "bevrijde" Libie gebeurt. Of is dat ook de schuld van de NVA en consorten soms?
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 17:20   #999
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht

Toen ik op school zat ben ik met de klas en m'n lerares Godsdienst naar het Fort van Breendonk geweest, daarna ben ik naar de cinema geweest en we hebben een film van Schindler's List gezien toen ik die dag de cinema zaal verliet het was alsof ik in een timeshuttle terug in Belgie kwam wat was ik zo blij dat ik niet in die tijd leefde, ik heb die dag gezien wat een oorlog kan doen, één en al ellende,

Soort zoals u moet dringend eens een dag erop uit trekken naar het Fort van Breendonk, daarna Schindlers list zien dan naar het Joodse museum om de verschrikkingen van dat oorlog mee te maken, plus ge moet ook een spreekbeurt bijwonen van een Jood die Auschwitz heeft overleefd

my point exactly....en dan heeft u het nog maar alleen over de Joden...in de Russische verldtocht was het (Leningrad, Oekraine enz) nog veel erger...

Citaat:
Wat jij allemaal zegt is dikke zever, het Nazisme is ontstaan in Europa, het bestond nog maar 20 jaar en het heeft gezorgd voopr één van de ergste oorlogen allertijden, je vergelijkt het Nazisme met de Islam
Neen! Ik vergelijk de islam niet alleen met het nazisme.
Ik stel vast dat ze identiek zijn.

Citaat:
Jij moete cht beseffen wat een oorlog inhoudt? Een oorlog is het laatste wat een Moslim wilt.
Islam is de naam van dé ideologie van de haat.
Jihad is de naam van de oorlog eigen aan die ideologie.

Wegens de plicht op al takiya bent u als moslim verplicht deze feiten te ontkennen....tot de jihad is afgelopen en iedereen moslim is (de anderen dood uiteraard).
Er zijn helemaal geen Amerikanen in Bagdad.

Laatst gewijzigd door Fieseler : 9 april 2012 om 17:35.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 17:24   #1000
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
En voor die Poolse trucker die omkwam in die brand in Wingene?
Daar heeft amper een mens interesse voor.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=169516
Enerzijds, anderzijds: aannemer Alain M. uit Affligem vliegt 2 jaar in de bak voor het uitbuiten van Poolse arbeiders. De Polen leefden in krotten in mensonwaardige omstandigheden.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be