![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat model van Rutherford en Bohr ging nog net, (en dáárop is jouw hele fantasie gebaseerd, antiek dus) maar daarna werd het te moeilijk voor je. Dat is wel duidelijk. Maar wees vrij om jouw theorie eens langs het eerder getoonde plaatje te leggen? Succes met stap 1! (deze dus) ![]()
![]() |
#982 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar verklaar rustig eens waarom mijnheer Higgs kon voorspellen dat er 'iets' moest zijn (en dat die 2 belgen dat óók deden, onafhankelijk van Higgs), en dat met de basis van jouw model dat beter kan? (behalve over miljoenen jaren, wat niet te controleren is)
![]() |
#983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat er om dat het atoom uit ruimteschepen moet bestaan. |
|
![]() |
![]() |
#984 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door harriechristus : 16 oktober 2013 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
#986 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer dat eens te begrijpen. En als je daar plezier in hebt, mag je dat toe passen op het allerlaatste model en er een dissertatie over schrijven. Toen ik mijn atoomtheorie ontdekte was mijn toenmalige kennis van de Mulo school voldoende en wat ik er later nog bij heb gelezen heeft mijn mening niet kunnen veranderen dat atomen uit ruimteschepen moeten bestaan. Citaat:
Laat eerst eens zien dat je mijn atoomtheorie kunt begrijpen, dan praten we wel verder. ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vertel mij maar eens waarom ik kan voorspellen dat atomen uit ruimteschepen moeten bestaan. Je bent nog steeds dictatoriaal bezig dat het alleen over de wetenschap mag gaan en niet over mijn atoomtheorie. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#988 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() B - DE ONTDEKKING, oftewel: hoe heb mijn atoomtheorie gevonden? Wie ben ik? 1 - Ik heb mijn atoomtheorie gevonden vanuit een heleboel elementen, maar die concentreerden zich uiteindelijk allen om de vraag: "Wie ben ik?" En evenzeer als ik toentertijd dacht dat alles uit het Niets was voortgekomen, dacht ik dat ook mijn Ik Niets moest wezen, maar als ik Niets ben, maar toch besta, dan openbaart zich daarin een tegenstrijdigheid. Die tegenstrijdigheid meende ik op te kunnen lossen door mijn Ik als een oneindige klein punt te beschouwen, want een punt bestaat en is tegelijkertijd ook helemaal niets, bestaat eigenlijk niet. 2 - Alzo denkende fantaseerde ik dat mijn ik-punt in een klein mannetje op een atoom zou kunnen wonen, want als er levende wezens op andere planeten zouden kunnen wonen, waarom dan niet op een elektron? En in het licht der moderne ruimtevaart en door een idee bij Scientology opgedaan dat er al vroeger ruimtevaartculturen geweest zouden zijn, veranderde mijn elektron in een ruimteschip. En mijn ik-punt zou geen punt meer blijven, maar eeuwig en oneindig en alles omvattend als God zelf, en hier op aarde als harriechristus om te getuigen van de microwezentjes. 3 - algemene filosofie van de atoomtheorie. De algemene idee is dat het heelal niet uit Niets geworden is middels een oerknal en evolutie, maar dat het heelal altijd al heeft bestaan in alle eeuwigheid en oneindigheid en volkomenheid als een oneindig systeem van eindeloos vele steeds hogere culturen in de microkosmos. En dat onze zogenaamde evolutie dit systeem doorloopt van allerlaagst tot oneindig hoog, die nooit bereikt zal worden: we kunnen dus altijd bezig zijn. En ook dat het leven in het heelal geen toevalligheid is of iets bijkomstigs, maar het wezenlijke waarom het draait. Ten derde dat hiermede het bestaan van God bewezen wordt als eenheid (totaliteit) van een oneindig aantal levende wezens. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#989 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat, en respect. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#991 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
En als je meegegaan was met de nieuwere -beter bij de werkelijkheid passende- modellen, had je kunnen weten dat jouw ruimteschepentheorie lariekoek moet zijn. Ergo: Jouw theorie is jouw eigen fantasie en heeft niets met de werkelijkheid te maken. Als jij dat nou eindelijk zou toegeven, dan zal niemand je ook maar iets in de weg leggen om jouw verhaal te oreren (hoewel dat onzinnig is, alles is te lezen op jouw homepage bij de KPN). Je zoekt zelf de confrontatie op door het op een (openbaar) forum te knallen. Maar nee, jij probeert er een wetenschappelijk tintje aan te geven (hence, je claimt zelfs dat de werkelijkheid niet goed in elkaar zit bij Spijkerman als het niet is zoals jouw theorie het beschrijft) en dan wordt je kwaad op anderen die het wel beter weten.
![]() |
#992 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Feit blijft dat jij je gedraagt als een pathologische leugenaar. Eérst A zeggen, dan (vele posts later) bij hoog en bij laag beweren dat je nooit A hebt gezegd. En als je daar op gewezen wordt, met links en andere bewijzen, begin jij je weer zielig voelen en ga je weer iedereen beschuldigen van schelden. Terwijl je gewoon zelf de boel aan het belazeren bent. Sommige noemen dat ook wel supertrollen. Zie je wel, ga je weer. De waarheid is hard hé. Kleenex? ![]() Is nu in de aanbieding hier ![]()
![]() |
#993 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar verklaar je verhaal tot fantasie en iedereen is blij. (zie vorig bericht) en niet tot waarheid/werkelijkheid. En zolang je dat niet gedaan hebt, is er hier maar één met dictatoriale trekjes en dat ben je toch écht zelf! Iedereen is (te) dom en iedereen moet het maar zo vinden zoals jij het bedacht hebt. En als 'men' het niet met je eens is, kunnen ze doodvallen. Jij (de dictator) hebt tóch gelijk. En zelfs als de werkelijkheid anders is, dan dient zelfs die zich maar aan te passen aan jouw proza. Dus zelfs dictatoriale trekjes ten opzichte van de realiteit! Dictator Harrie weet wel raad... En voordat je weer gaat zeiken over beledigingen; je hebt het zelf gezegd op nationale NL TV! "en ook al is de werkelijkheid anders, dan klopt de werkelijkheid niet!" Maar vooral de rest blijven beledigen en uitschelden.
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 17 oktober 2013 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
#994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad: ik krijg alleen maar bagger over me heen en dat al vele jaren. Maar ik (God) heb geduld dat op de lange duur de mensen wakker zullen worden voor mijn atoomtheorie. |
|
![]() |
![]() |
#995 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als het volgens jou niet meer klopt (waar ik nog geen bewijs van heb gezien) dan zal ook straks het moderne model van nu niet meer kloppen. Maar wat wel klopt is dat het atoom uit ruimteschepen moet bestaan. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het zijn weer beledigingen zonder inhoud als gewoonlijk. |
||||
![]() |
![]() |
#996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat ik op de tv heb gezegd is juist. Zou mijn atoomtheorie niet bestaan dan zitten we met dat ellendige heelal van de wetenschap opgescheept, dat uit niets ontstaan (wat niet wordt verklaard en ook onzin is) ook weer onder zal gaan. Het meest slechte heelal wat je je in kunt denken volgens een wetenschapper. Zou je je in mijn atoomtheorie verdiepen dan zou je kunnen ontdekken dat deze zoveel beter is en zoveel meer verklaart. |
|
![]() |
![]() |
#998 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg alleen dat de wetenschap heel er dom is (achterlijk zelf), maar daar geef ik de redenen voor. Ook dat ze dictatoriaal is, is heel duidelijk omdat mijn atoomtheorie al 39 jaar lang officieel wordt genegeerd en door haar paladijnen (slaafse volgelingen) wordt aangevallen met leugens en beledigingen. Nergens een poging het positieve daarvan te willen begrijpen terwijl dat zo voor het oprapen ligt. |
|
![]() |
![]() |
#999 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() C - HET BEWIJZEN. (filosofische bewijsvoering en feitelijke bewijsvoering)
1 - Helaas kan ik mijn atoomtheorie niet laten zien, zodat ik zou kunnen zeggen: kijk hier zijn die kleine ruimtescheepjes of: hier zijn die microwezentjes, want ze zijn veel te klein en ook met de sterkste microkosmos of beste wetenschappelijke apparatuur zijn ze nog niet te ontdekken*, dus de mensen zullen het voorlopig met de theorie moeten doen. *Het moge duidelijk zijn dat de wetenschap nog veel kleinere deeltjes zou moeten kennen om daarmede de nu kleinste elementaire deeltjes (zoals de quarks) af te kunnen tasten en dusdanig uit te vergroten dat het mogelijk is te zien of het ruimteschepen zijn. Dan kom je bij de snaartheorie terecht en zover is de wetenschap nog niet dat feitelijk te kunnen bewijzen en er mee om te gaan. Een andere mogelijke bewijsvoering, die wat gemakkelijker is is de eventuele vrije beweging van deeltjes aan te tonen, waaruit geconcludeerd zou kunnen worden dat ze door microwezentjes bestuurd worden. |
![]() |
![]() |
#1000 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Sorry, ik kan het niet bewijzen maar alstublieft geloof mij want ik ben het beu om alleen met mijn waanvoorstelling te leven. En als je me niet gelooft ben je dom en mij aan het uitschelden!" En dat al bijna 40 jaar.