![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn klein kinderen hé. Waarom ikke en hij niet ? Ik weet niet of het verplicht is, maar als aan de spelers wordt gevraagd zich te laten vaccineren, en er zijn er die dat tegen hun goesting doen en die stellen vast dat anderen dit niet doen, dan creëer je een kleinkinderenmentaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#984 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het anti-vaxxers krapuul is zich in Brussel aan het uitleven...
https://www.hln.be/video/productie/b...brussel-265292 |
![]() |
![]() |
![]() |
#985 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#987 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Premier Alexander decroo liet vandaag verstaan dat hij geen voorstander is van een vaccinverplichting. We kunnen er dus van op aan dat die verplichting er spoedig komt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#988 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Croo heeft zich altijd uitgesproken tegen verplichting, maar, natuurlijk, wat is het woord van een politicus waard. In 2020 en begin 2021 verklaarde De Croo ook in heel plechtige bewoordingen dat niemand gediscrimineerd zou worden omwille van zijn vaccinatiestatus. En nu besluit de regering-De Croo tot het ontslaan van zorgpersoneel met een andere vaccinatiestatus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#989 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toen het rijk der vrijheid aangekondigd werd, wist men dat het eeuwige lockdown zou worden he. En toen aangekondigd werd dat men nooit een CST zou invoeren voor de horeca, was het ook duidelijk. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 november 2021 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar in Vlaanderen zijn we proper-solidair met mekaar. We streven naar herd immunity, zonder daarbij de zorg te overbelasten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Denk je echt dat je herd immunity kan bereiken met een vaccin dat voor 30% besmettingen tegenhoudt ? Kijk, herd immunity met vaccinatie, dat was de smoes van uw "99% van uw wetenschappers" in het begin van 't jaar en zelfs vorig jaar. Ondertussen is dat gewoon een dikke flop geworden, want de vaccins houden zo goed als geen besmettingen tegen. Wij hebben U dat gezegd van de zomer, omdat ze dat in Israel al zagen. Maar toen kwam je nog voor de dag met uw 99% wetenschappers. Ondertussen is het allang toegegeven dat dat niet lukt. Er KOMT GEEN VACCINALE HERD IMMUNITY. Het is foutu daarvoor. Maar men geeft dat nu pas toe. Die 99% van die wetenschappers waren dus mis, en hebben U gans de tijd blaaskes wijsgemaakt. Maar ondertussen is het daar. https://forum.politics.be/showthread...=261859&page=5 Vaccins delen de besmettingen bij kinderen door 3. Bij actieve volwassen van 18 tot 65, door 1.5 (ttz, verminderen die met 30%). Bij gepensioneerden verhogen vaccins de besmettingen een beetje. Daar kunt ge dus uw herd immunity mee op uw aars schrijven. De 99% wetenschappers van de Schoof waren weer eens meer dan een jaar mis, en de forum virologen hadden weer eens gelijk. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 november 2021 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#992 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan je solidair zijn door je te laten inspuiten met een vaccin dat je helemaal niet tegen besmetting beschermt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#993 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ere wie ere toekomt, maar Van Gucht had al in 2020 verklaard dat het helemaal niet zeker was of de vaccins de mensen wel zouden beschermen tegen besmetting. Hij had toen al ernstige twijfels. Een Van Ranst heeft echter met veel bravoure aangekondigd dat vaccinatie de pandemie zou indijken en terugdringen. Dus, besmetting een halt toeroepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#995 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#997 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#998 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het brein van die mensen is simpel. Als je dezelfde leugen 1000 keer herhaalt, wordt het voor hen de waarheid. Een beetje hetzelfde principe als bij gelovigen
![]() |
![]() |
#999 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In de zorg gaat dit ook gebeuren. Er zijn momenteel 41 000 ongevaccineerde zorgverleners in BE. Ik ben daar 1 van. Veel zorgverleners werken al lang onder zware druk, omdat er te weinig in de sector geïnvesteerd wordt. Niet door overbezetting dus, maar onderbemanning is het probleem. Neem daarbij dat zo’n 10% van het personeel uitvalt wegens besmetting (nu) dan staan veel afdelingen in ziekenhuizen aan de rand van de afgrond. Als de regering ook nog eens ongevaccineerden gaat ontslaan, kunnen de ziekenhuizen helemaal sluiten. Niet alle 41 000 zorgverleners zullen ongevaccineerd blijven, maar ik vermoed een kwart daarvan wel. Waaronder ikzelf. Dan zijn er dus 10 000 zorgverleners tekort. Dit gaat een ongeziene gezondheidscrisis geven. Dat is dan de verantwoordelijkheid van Frank VDB en de rest van de fascisten. Ik ga met ziekteverlof, en VDB kan mijn kont kussen
![]() |
![]() |
#1000 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zijn we in Vlaanderen toch precies niet goed bezig met die herd immunity. Die herd immunity lijkt er eerder te komen in Brussel.
|
![]() |
![]() |