![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wil zeggen dat het hun niet te doen is voor onze gezondheid maar om het systeem in werking te krijgen, een opportuniteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen blijft uiteindelijk een potentieel besmette persoon. Vaccinatie doet daar geen afbreuk aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paspoort dus ook niet.
![]() |
#984 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens een AIDS patiënt(e) tegengekomen. Bestaat dat wel ? Ik heb in mijn leven ook al wel meer dan 1 miljoen kilometers gereden.....ik ken eigenlijk persoonlijk niemand die zich heeft verongelukt en dit terwijl ik nogal veel zottekes kende al zeker in de wilde jaren 70 en de eerste GTI'S en RS modellen. Bestaat dat wel mensen die zich verongelukken ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 mei 2021 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#985 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#986 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#987 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kans is zelfs vrij klein. https://www.aidsmap.com/about-hiv/es...-risk-exposure Citaat:
Ge moet een 2000-tal keren met een besmette vrouw neuken om het als vent op te doen gemiddeld gezien. Het meest riskante (na een bloed transfusie) is om het anaal binnen te krijgen. Ik weet dus niet of ge het daarover hebt ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 19 mei 2021 om 18:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#988 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL!
![]() |
#989 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#990 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#991 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral aan de favoriete gaygaatjes.
![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 mei 2021 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#992 |
Minister-President
|
![]() Komt er een vaccin? Iedereen met gestrekte !
![]() ![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 19 mei 2021 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#993 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#994 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#995 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
die fetish op positieve testcijfers begint belachelijk te worden, en dient maar 1 doel: blijf schrik hebben. edit: gevonden voor de Seychellen: 2 (!) ernstig zieken: Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 20 mei 2021 om 08:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#996 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#997 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Heropvoeding' dreigt voor Britse soldaten die geen vaccin willen. Het vaccin kan niet verplicht worden maar er kunne diciplinaire straffen aan gekoppeld worden of ontslag.
https://www.rt.com/uk/524286-vaccine...se-punishment/ Orders reportedly issued to the Royal Artillery and Royal Electrical and Mechanical Engineers state that soldiers who refuse to have the coronavirus vaccine will be “educated” by their commanders. “If they still refuse they may be deemed as unfit to soldier and dealt with accordingly as the CV-19 jab may be a requirement to deploy on operations/exercises, much like yellow fever,” according to official documents obtained by the outlet. The directive was issued over the past week, the Daily Mail said. The military cannot force soldiers to receive the vaccine, but under the Armed Forces Act, service members can be deemed “unfit to soldier.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#998 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook Britten zijn niet verplicht om zich te laten vaccineren.
Als Britten naar Vlaanderen komen, dan heb ik liefst dat ze bewijzen dat ze gevaccineerd zijn; bij gebrek aan zo'n bewijs, mogen ze van mij op hun eiland blijven. Ik ga graag op reis naar Spanje. Ik ben bereid aan de Spanjaarden te bewijzen dat ik gevaccineerd ben; en ik ben vragende partij dat de andere toeristen/overwinteraars dit ook bewezen hebben. Misschien, heel misschien, heb ik ongelijk. Maar dat is niet erg. Heel waarschijnlijk ga ik wel gelijk krijgen. Dat vind ik plezierig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gij totaal geen reden kunt bedenken waarom zoiets zinvol zou zijn, is waarschijnlijk nog meer een reden om U te laten hopen dat ge dat van uzelf weet. Uw "ik wil dat anderen cocaine snuiven" fetish is een beetje eigenaardig, maar goed, het is uw goed recht om totaal mesjogge te zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 mei 2021 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |