![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10021 | |||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
6de keer asjeblieft zeg. Ik heb geeneens argumenten gegeven!Noch heb ik een conclusie getrokken!Dat staat er allemaal bij! Citaat:
Waarom kom je hier eigenlik mee af? ![]() Ji weerlegt niks en ik heb niet eens een bewering gemaakt daaromtrent! Citaat:
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 20 oktober 2006 om 12:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10022 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Als mensen hun mening herzien gebeurt dat zelden onder invloed van bedreigingen." En jij maakt daarvan : "het gebeurt bijna nooit dat iemand onder bedreigingen ergens van afstapt". Deze twee zaken zijn absoluut niet gelijkwaardig maar ik vrees dat het ijdele hoop is om u daarop te wijzen. U kan zo aanschuiven voor een job bij 'Het pallieterke'. Dat lijkt me zowat uw niveau te zijn. Ik zal btw de documentaire wel eens bekijken in due time, als het eens past. Mijn commentaar tot hiertoe betrof enkel uw bewoordingen en de opmerkelijke fouten in uw 'redeneringen. Laatst gewijzigd door parcifal : 20 oktober 2006 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10023 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je zal volgens mij toch wel verschieten.
![]() |
![]() |
#10024 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie het interesseert, hier een goede inleiding.
Het is wikipedia, maar meestal staan de bronnen erbij.
![]() |
#10025 |
Minister
|
![]() Dat wil ik best geloven, maar dat betekent niet dat dit onmogelijk is, enkel dat in jouw school dat niet het geval was (net als in de meeste scholen vrees ik)
![]() |
#10026 | ||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Je stelling is zo hol als wat.Die stelling heeft hier nul toepassing. ![]() "Als mensen hun mening herzien gebeurt dat zelden onder invloed van bedreigingen." Het gaat hier over een specifieke context in een erg delicaat onderwerp waar bedreigingen,laster en zelfs gevangenisstraffen mee gepaard kunnen gaan.In dit soort gevallen houdt je stelling geen seconde stand en is het nutteloos deze te poneren. Natuurlijk worden de meeste meningen niet herzien onder bedreigingen. ![]() Maar we hebben het hier niet over Maes is lekkerder dan Jupiler hé. Citaat:
Wat heeft dit van doen?Je ziet toch zelf wel dat niet alle meningsherzieningen op 1 lijn kunnen geplaatst worden hoop ik? Citaat:
Citaat:
![]() 1 deel duurt nota bene een halfuur...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 20 oktober 2006 om 13:01. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10027 |
|
![]() Hoe slaagt gij erin pubers kritisch te doen denken zonder datb het zich tegen gezag keert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10028 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() This must be the no.1 freakshow on this forum. Exodus, Pindar, Bhairev en Co. op de brandstapel. Dat zou nu eens een mooie vooruitgang zijn. Whhooo, I heard a voice.
Laatst gewijzigd door MARE : 20 oktober 2006 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10029 |
Minister
|
![]() Sorry dat weet ik niet. Ik ben een politiek wetenschapper, geen pedagoog of ontwikkelingspsycholoog.
![]() |
#10030 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10031 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Allé? Gij zijt echt wel ne slimme gast hé. Ik dacht altijd dat de VS tot in de eeuwigheid ging bljiven voort bestaan. Zijt ge echt wel zeker dat ze ten onder zullen gaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10032 |
|
![]() ![]() Neemt gij ni echt NIKS met een korrel zout? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10033 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10034 | |
|
![]() Citaat:
(Wie wind zaait... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10035 |
Burgemeester
|
![]() de voorraad slijk is weer aan het uitdunnen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10036 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10037 |
|
![]() Anyhow, dit is toch een interesante draad waar er onderwerpen aan bod komen die de wereldbeelden doen botsen. Ik vind dat er toch weer naar boven komt dat diegen die een puur materialistische visie aanhangen gesteunt door wetenschappen, diegene zijn die deze esoterische zaken verwerpen op basis van algemene argumenten en zelf geen onderzoek doen.
Laatst gewijzigd door exodus : 20 oktober 2006 om 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10038 |
Minister-President
|
![]() 'k Screef me daarnet in in een nieuwe gym en ze werken niet met een kaartje.Ze werken met een vingerscan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10039 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Laat ze hier maar rustig hun gang gaan, het is lang geleden dat ik nog zo goed gelachen heb als met Exodus en Pindar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10040 |
Minister-President
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=6waWS0Y3Ubc&eurl=
Henry Rollins met een fantastische tirade over de Bush administration en hoe ze het internet willen controleren etc. Very cool.Hij maakt goed van zijn zak. 2min 18 sec. |
![]() |
![]() |