![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent dus een �* la carte bekeerling? De stukjes die jou goed uitkomen... Wel dan ben je eigenlijk een afvallige (proficiat !), want een echte moslim wordt verondersteld voor de complete package te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 |
Minister-President
|
![]() dat is geen antwoord op mijn vraag.
![]() |
#1003 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1004 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en circe, waarom klik je nu niet op het driehoekje van zijn post? weeral een persoonlijke aanval.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 24 juni 2009 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1005 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beaamde gewoon wat je profeet gezegd* heeft en nu is het weer niet goed. *Herlees de koranverzen nog eens over het hersenmankement bij zijn vrouwelijke volgelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1006 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
dutroux is een pedo ; is geen belediging. Behalve dan voor de uberkopfensneller, hem een pedo noemen is dat dan zogezegd weer wel, ondanks dat zijn lustobject een jaar of negen was.
![]() |
![]() |
#1007 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wij leven in een rechtstaat. en jullie zeggen dat hij schuldig is zonder ook maar enige berechting. dat is gemakkelijk.
![]() |
![]() |
#1008 |
Partijlid
|
![]() een belediging is pas een belediging als de persoon in kwestie zich er aan stoort .
ik ken genoeg mensen die mij een domme fascist vinden . ik weet beter dan dat , dus boeit me niet . het is dus geen belediging . zo denk ik in ieder geval
![]() |
#1009 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
inderdaad. of dat zijn naasten eraan storen
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 24 juni 2009 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() en we leven in een dictatuur trouwens , waarin we enkel mogen/moeten stemmen om het volk in bedwang te houden .
![]() |
![]() |
#1011 |
Partijlid
|
![]() dus niemand kan mij beledigen
![]() ![]()
![]() |
#1012 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Was jij bij de maanlanding? Neen? Dan bestaat ze ook niet voor u of wat?
![]() |
![]() |
#1013 |
Minister-President
|
![]() waarom neem je het dan aan als "de waarheid"? omdat het in de islamitische geschriften staat? en het staat er zelfs niet in, alleen kun je het wel zo interpreteren met een beetje slechte wil.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 24 juni 2009 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1014 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En al die moslims die in navolging van hun verachtelijk boekje een 9 jarige huwen? Ook van slechte wil? En meerdere vrouwen? Ook slecht begrepen?
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 24 juni 2009 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1015 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb in deze thread meerdere keren de bewijzen gepost dat je liegt, circe. Hier zelfs met kleurtjes. Het is flagrant gelogen dat het in Oostenrijk volgens de rechtbank verboden is te zeggen of schrijven "Mohammed is een pedofiel". Nergens stelt de rechtbank dat, integendeel (zie de link hierboven). Het is eveneens gelogen dat de rechtbank geoordeeld heeft dat "Mohammed geen pedofiel was", zoals je schaamteloos insinueert in de threadtitel. Dat jij het verschil niet begrijpt tussen wat een Oostenrijkse rechtbank oordeelt enerzijds, en jouw tegen de feiten ingaande fantaisistische interpretatie ervan anderzijds, is jouw probleem, niet het mijne. Maar soit, iedereen die niet verblind is door haat kan de links volgen en zien dat ik de (overigens weinig spectaculaire) waarheid spreek. Ze kunnen ook zien dat jij nooit inhoudelijk ingaat op de argumenten, maar gewoon de leugens blijft herhalen. Jou overtuigen is overigens de laatste van mijn zorgen. Jouw leugens zorgen er wel voor dat men hier, in plaats van reële problemen op een redelijke en constructieve wijze te bespreken, zijn energie steekt in het steeds opnieuw weerleggen van dezelfde leugens en overdrijvingen. Om maar te zwijgen van de hallucinante "discussies" over het geslacht der engelen. En al wie de leugens en overdrijvingen niet kritiekloos en hersenloos slikt is een dhimmie, een poco, en wie weet wat nog! ![]() De extremistische moslims mogen je dankbaar zijn, hoor. Het soort hysterisch getier dat in deze en andere gelijkaardige threads gepost wordt is gefundenes fressen voor hen die je zogezegd wil bestrijden.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 juni 2009 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1016 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het huwelijk van Mo met Aisha was gewoon een dekmantel om pedofilie goed te praten. Zich der gewoon uitlullen deed hij. En ge weet die hadith nie of wilt ge die niet herinneren? Dan moet ge post 767 SDX eens goed lezen.
![]() |