![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wanneer u wil beweren dat België, ten allen tijde en wat er ook gebeurt, zal blijven bestaan, dat Vlaamse independisten slechts een kleine minderheid stokebranden zijn, en het volk allemaal trouwe royalisten en Belgiscisten zijn, dan moet u dat vooral doen. Ik bekijk dat allemaal een stuk pragmatischer/real-politischer, maar doet u gerust. Good for you son! (pat on your shoulder) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah oké ja, sorry, ik had jouw post verkeerd gelezen, sorry... Ik dacht dat je had geprobeerd om te argumenteren, en daarbij naar het een of het ander gelinkt had... My mistake
Maar eigenlijk had je niks gelinkt, noch geargumenteerd. Je hebt gewoon gedacht: "te moeilijk, ik lees dat niet". Ik zal jou trouwens nog een ander geheimpje vertellen: veel wetenschappelijke onderzoeken zijn niet gemakkelijk leesbaar en vragen een minimale inzet van de hersenen. Zodus: ![]()
![]() |
#1003 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 14 april 2017 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1004 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1005 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verwarren? Neen, uiteraard niet.
![]() |
#1006 |
Banneling
|
![]() Hoe wetenschappelijk moet je onderlegd zijn om een pdf-file te openen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1007 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 504
Laatst gewijzigd door geertvdb : 14 april 2017 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1008 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1009 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 |
Banneling
|
![]() absoluut niet! die pikken zelfs hard!
![]() maar dat maakt politicologie ook nog geen wetenschap. Laatst gewijzigd door Anna List : 14 april 2017 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1011 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1012 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1013 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1014 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorverdovende stilte... Ik heb onmiddellijk gereageerd dat men studies kan doen zeggen wat men wil en vooral de francofonie en de Belgicisten zijn daar enorm sterk in.... Afgesloten heel dat verhaal... Zoals la Belgique nu bezig is kalft haar aanhang toch meer en meer af... Wie wil er nu mee de afgrond in??? In de Knack on line gisteren, vandaag is het artikel al verdwenen omdat het waarschijnlijk niet past in het politieke correcte plaatje... "Meer dan 1 op vier mensen zullen een diepe depressie kennen"... en la Belgique maar willen doen geloven dat ze goed bezig zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1015 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar eerst leren hoe je een pdf opent... Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 april 2017 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1016 |
Banneling
|
![]() Voor het Vlaams nationalisme tegen diep Belgisch nationalisme, inderdaad... Voor de rest kunnen naties mij de pot op...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1017 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1018 |
Banneling
|
![]() Wat meer zegt over jouw dan over mij...
In ieder geval zie ik er niets positiefs in..., maar het is je gegund Laatst gewijzigd door marie daenen : 14 april 2017 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1019 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vanwaar uw lichtgeraaktheid, als ik zo vragen mag? Verblijd u zich niet in het komende paasweekend? (u mag trouwens ook doodgewoon op het driehoekje drukken mits passende motivatie. Of u kan mij een process aan de broek lappen! Wegens laster en eerroof! Omdat ik u een kosmopoliet heb genoemd! There, there Geert, another pat on the shoulder and a warm hug ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1020 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb niet beweerd dat mijn huisdieren dat beweerd hebben en ik praat in naam van mijn huisdieren zoveel ik wil... Schabouwelijk Nederlands (2x) Dus deze antwoorden mogen al meteen de prullenmand in als niet ter zake doende... Jij zit hier de hele tijd af te geven dat het Vlaamse volk niet bestaat en nu zou je het ineens over de toetredingsvoorwaarden hebben... Soit... Voor mij zijn er geen toetredingsvoorwaarden en beslist iedereen zelf of hij zich dan wel of niet aangesloten voelt tot dat volk, maar en daar blijf ik bij is het niet aan derden om te zeggen of een volk wel of niet bestaat... Punt... Wordt vandaag of morgen dat Vlaamse volk een natie omdat het zijn onafhankelijkheid weet te verkrijgen... Dan kunnen we over jouw voorwaarden om toe te treden tot die natie enz... redetwisten... Ik ben Vlaming in la Belgique en 1. het is niet aan la Belgique, en nog minder aan de francofonie om te zeggen dat dat Vlaming zijn iets vies is en moet uitgeroeid worden en 2. la Belgique met een meerderheid aan Vlamingen zich gaat voordoen waar het kan als in eerste instantie en/of alleen een franstalig land... Dat is niets anders dan verraad van la Belgique tegenover zijn onderdanen... Punt |
|
![]() |
![]() |