![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1021 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ik hoop dus vanaf heden dat zulke voorvallen gaan gebeuren met negers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1022 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan krijgt die werkgeverr gewoon een proces aan zijn been betreffende het niet naleven van elementaire veiligheidsregels op de werkvloer ipv eentje voor discriminatie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Mijn moeder die in een rolstoel zat en zwaar ziek was overlijdt. Wij hadden al meer dan 12 jaar een goede Turkse werkster . Ik kom na het overlijden van mijn moeder in een zware depressie . Ik kom op het idee om een hondje in huis te nemen om iets te hebben om voor te zorgen , wandelen , enfin een kameraad . Met hondje naar hondenschool perfect opgevoed . Mijn werkster begint zich eigenaardig te gedragen , maakt minder goed schoon en stelt op het laatst de eis dat mijn hond ( naam Prozac ) vier uur lang in een hok opgesloten moet worden . Hij jankt vier uur lang aan een stuk door . Mijn hart breekt ; Compromis: hij wordt vier uur lang aan de tafelpoot gebonden . Ik moet hem een aantal malen verleggen want zij moet daar ook schoonmaken Ik werd doodnerveus van de situatie . In tussen tijd doet er zich een nieuwe situatie voor in mijn leven en in het leven van Prozac . Mijn vriend komt bij me inwonen . Prozac aanvaardt zijn nieuwe baas met veel plezier . Toen mijn vriend ( ondertussen mijn echtgenoot )de situatie bij de weekelijkse schoonmaakdag aanschouwde heeft hij voor mij ommiddelijk de knoop doorgehakt . Werkster opgezegd . We hebben nu een lieve werkster die een halfuur met het beestje gaat wandelen voor ze begint te werken ( betaald ) Wie is hier rascistisch hond of werkster ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1024 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je werkster racistisch gaan noemen tov van de hond lijkt me al eveneens te gek k' vraag me de relevantyie wel af naar het verhaal van de openingspost |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Want ik zou moeten bewijzen dat mijn echtgenoot haar niet met rascistische motieven heeft ontslagen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
allez, kom, welke gratuite bewering? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 |
|
![]() een hond die blaft en rent is geen razende hond. ik wil die hond echt eens zien razen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 |
|
![]() ik heb die man niks over razernij weten zeggen, enkel jullie eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk. Er is niks over razernij gezegd geweest. Ga je nu woordspelletjes beginnen spelen? Wie zakt hier diep? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 | |
|
![]() Citaat:
maar goed, wij zijn hier uitgediscussieerd, zoals ik al zei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1032 |
|
![]() Paulus, je schijnt niet te snappen dat die hond niet terzake doet. Zelfs (of beter gezegd: zeker) als die hond zomaar mensen bijt zonder reden (behalve dan bijvoorbeeld hun huidskleur), dan hoort die hond niet thuis op de werkvloer. En het is hoe dan ook geen reden die discriminatie rechtvaardigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daar heb je verdomme ergens een punt... dat is het spijtige aan die hernieuwde wetgeving met omgekeerde bewijslast da's nooit niet goed Citaat:
![]() anders zou het zijn moest het een selectief ( zoals in dat ander verhaal ) iets zijn, dat is hier niet zo Laatst gewijzigd door praha : 14 juni 2007 om 23:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 |
Banneling
|
![]() Die Hond Heeft Groot Gelijk ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1036 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1037 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vooral met hoofdletters dan... en rechtstreeks geïnspireerd door het lezen van bepaalde literatuur in de eenzame uurtjes wachtende op een nieuw baasje in het asiel
Laatst gewijzigd door praha : 14 juni 2007 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1039 | |
|
![]() Citaat:
![]() En serieus nu: dat is hoe dan ook irrelevant. Ik heb je al uitgelegd waarom. Ik doe het niet opnieuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1040 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan er best inkomen dat de man geen zin heeft om zijn hond gans de dag op te sluiten, als hij dat niet hoeft te doen door gewoon iemand anders aan te nemen. Ik zou het ook niet zien zitten om ganse dagen hondegetjank te moeten aanhoren. Zeker niet als dat niet eens nodig is. Je kunt moeilijk zeggen dat de werkgever die neger moet aannemen en als de hond dan gans de dag zit te tjanken dat iedereen er zot van wordt, beweren dat dit irrelevant is. Ik spreek me dan nog niet uit over het risico dat het beest de neger toch te pakken krijgt in een onbewaakt moment... Dan opteer je toch gewoon voor iemand anders zeker? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 juni 2007 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |