![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10381 |
Europees Commissaris
|
![]() Het Oude Normaal komt volgens Bloomberg nooit terug.
https://www.bloomberg.com/opinion/ar...anent-pandemic Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 31 maart 2021 om 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brazilië staat ook verkeerd. Tabel klopt ook van geen kanten. Is hier al meermaals aangetoond.
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 31 maart 2021 om 23:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit de provicies hoor je andere zaken maar die geruchten worden zoveel mogelijk de kop ingedrukt door het regime. Geruchten gaan de ronde dat de werkelijke cijfers en factor 3 of meer hoger liggen. Neem zelfs nog maar een factor 2, want het blijven ook maar geruchten en die moet je natuurlijk ook met een korreltje zout nemen.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 1 april 2021 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10387 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De toekomst hoeft niet dystopisch te zijn, maar nooit zoals we die vroeger kenden. Ok dan. Zoals neuken met een condoom dus.
Laatst gewijzigd door Weyland : 1 april 2021 om 00:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10388 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat de icu's er dreigen 'vol' te liggen ; Eberhards tabel heeft te maken met het aantal doden .
België doet het nog steeds 'beter' , zenne, dan deze twee landen, wat dooien betreft.
![]() |
#10389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wij hier doen is een bijzonder simplistische manier van analyse die veel en veel grondiger en methodologisch juister kan gedaan worden. En dat zijn dan die studies die aangeven dat maatregelen ongecorreleerd zijn met doden. Ja, het is moeilijk om dat aan te nemen. Ja, je ziet daar intuitief iets van in deze lijst. Ja, dat wordt sterk bevestigd als je daar rigoureuzere studiemethoden op toepast. Maatregelen doen oftewel niks, oftewel veranderen ze MOMENTAAN de R waarde, oftewel verschuiven ze het aantal besmettingen (bijvoorbeeld, in Manaus zijn er vorig jaar veel meer besmettingen geweest dan in Sao Paulo waar meer gemaatregeld werd, maar het aantal DODEN is vergelijkbaar. Maw, in Manaus heeft men vooral meer lichte besmettingen toegelaten, in Sao Paulo heeft men meer lichte besmettingen vermeden). Dus ja, maatregelen hebben soms een momentaan effect, en hebben een effect op het aantal besmettingen. Niet op het uiteindelijk aantal doden. Er zijn nu al verschillende studies die daar allemaal op uitkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10390 | |
Europees Commissaris
|
![]() In Knack: mogelijk meer bijwerkingen van vaccins als je al covid19 hebt gehad.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In werkelijkheid heeft het trouwens geen enkel belang of die immuniteit nu 1 jaar of 10 jaar duurt: het virus is ondertussen veranderd. Dat dient tot niks van immuun te zijn voor 10 jaar tegen een virus dat ondertussen verdwenen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kun je dan ook even uitleggen waarom Zweden veel en veel minder doden dan een lockdownie land als Belgie heeft? Ook een telprobleem? Of een overheid die burgers niet als complete imbecielen benadert? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al die bangmakerij heeft nul komma nul invloed op mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10396 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 1 april 2021 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja daar heb ik eerder schrik van dat ik op een paar weken voor mijn eventuele vaccinatie de corona te pakken heb. Temeer dat ik niet bijzonder voorzichtig ben en niet alle regeltjes volg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb schrik van te vallen telkens ik ga bergklimmen voor mijn plezier. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 april 2021 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10399 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10400 |