![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10401 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10402 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goed dat Parcifal eens zoiets neerzet. Postte ik hier een getuigenis van iemand die ook een "dodecaeder die vervaagde" heeft zien vliegen boven zee dan was het waarschijnlijk weer zever van een conspiracy site. Catch my drift?
![]() |
![]() |
#10403 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "disbeliever mode" is echter wel van toepassing op wat jij hier schrijft. Wie zegt er dat UFO's "zich even in onze 3de dimensie zichtbaar maken"? Wat is de precieze betekenis van deze uitspraak? Volgens welke methodologie heb jij (of iemand anders) dat fenomeen onderzocht? Zijn deze onderzoeken ergens terug te vinden? Citaat:
Hij kwam niet met totaal onbewezen conclusies over 4de dimensie, reptilians complotten, en dergelijke.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 november 2006 om 17:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan alleen maar zeggen : het was iets onbekends maar wat ben je eigenlijk verder met die kennis? Laatst gewijzigd door parcifal : 9 november 2006 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10405 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Dat wordt weer bestellen...
![]() |
![]() |
#10406 |
Minister-President
|
![]() ik weet 100% zeker dat exodus je enkele boektitels of internetsites kan bezorgen, maar die ga je toch afdoen als zever...[vervolg komt nog]...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10407 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10408 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10409 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() William Cooper heeft zijn eerste ook boven zee gezien...
![]()
![]() |
#10410 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10411 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() dit is één van de betere one-liners op deze site Laatst gewijzigd door styllo_ben : 9 november 2006 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10412 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met het begrip dimensie heb ik uiteraard geen probleem, maar wat bijvoorbeeld de "vibratie van een dimensie" moet voorstellen, of wat "het bewegen tussen dimensies" betekent, dat zou ik toch eens willen weten. Citaat:
Ik herinner me dat je een tijdje geleden UFO-getuigenissen bracht van astronauten. Ik heb er toen op gewezen dat voor één van de "getuigenissen" (die van de Apollo 11 astronauten) geen degelijke bron was. Met andere woorden, dat de "getuigenis" verzonnen was. Over de andere getuigenis (van Cooper) heb ik niets gezegd, en jij was daar nog kwaad om ook! Een getuigenis moet men inderdaad eerst valideren. Die van Cooper (de astronaut Gordon Cooper, niet onze goeie vriend William Cooper) was echt, die andere niet. Laat ons nu eens Parcifal's getuigenis valideren. Ben ik zeker dat zijn getuigenis echt is? Neen, het is best mogelijk dat hij het allemaal verzint. Toch geloof ik hem, omdat ik niet zie waarom hij zoiets zou verzinnen. Maar stel nu dat ik echt onderzoek wil uitvoeren over UFO's. Dan zal ik geen genoegen nemen met een anoniem getuigenis op een discussieforum. Dat is een onderscheid dat vele UFO-sites en conspiracy-sites helaas niet maken. Als het ergens staat, dan wordt het ook gebruikt als argument, aanwijzing, bewijs.
![]() |
![]() |
#10413 | |||
|
![]() Citaat:
Ons bewustzijn zit getuned in die lage frequenties. Sommige mensen kunnen af en toe die hogere frequenties oppakken, zijn zien dan UFO's waar andere mensen totaal niets zien. Die subtielere frequenties worden wel gemakkelijk overheest door onze perceptie. Iemand die er totaal niet in gelooft zal dat moeilijker zien. Vooral kinderen en mensen met paranormale aanleg zien dit beter. Een UFO die zichtbaar wordt is dan een object dat tijdelijk zijn vibratie aanpast en zo materialiseert in de fysische wereld. Die astrale werelden kunnen bezocht worden door mensen met een buiten lichaams ervaring. Ons lichaam bezit een "energielichaam" , die is een deel van ons lichaam dat astraal is, waarin er energien stromen. Mensen met paranormale aanleg kunnen dit zien als een aura, dat reageert op onze gemoedstoestand etc... Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10414 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik namelijk ook niet in waarom zovelen zouden verzinnen dat die torens met explosieven zijn neergebracht.
![]() |
![]() |
#10415 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10416 | |
|
![]() Citaat:
Macht & controle.
![]() |
![]() |
![]() |
#10417 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10418 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Paranoia? Te gemakkelijke uitleg, he. Commerciele motieven? Noem mij een 5 mensen die financieel beter zijn geworden van hun conspiracytheorie. Politieke motieven? Hetzelfde, noem eens één politicus die erop vooruit is gegaan door te beweren dat er een conspiracy was. Aversie tegen de regering? Wat doe je dan met de mensen die pro-Bush zijn(waren) en die geloven in de conspiracy? Weet je wat het is parci? Het is eerder het tegenovergestelde van wat jij beweert. Iemand die zich uitspreekt voor de conspiracy, zal eerder z'n carriere (welke deze ook is (journalist, politicus, etc.) schaden dan er beter van te worden. Dat is volgens mijn bescheiden mening ook de reden waarom er zoveel nog steeds zwijgen. Heb je die getuigenissen van enkele brandweerlui en politieagenten gehoord in dat filmpje dat enkele dagen geleden gepost is? Zij zegden iets in de aard van: "Firefighters, policeman, they all know (believe) it was an insidejob, but the are afraid to loose their job and that's why they silent".
![]() |
![]() |
#10419 |
Banneling
|
![]() Er wordt hier zoveel gespeculeerd langs beide kanten dat het hier soms meer wegheeft van een Monty Python film dan een politiek debat.
Ja, het is mogelijk dat er mensen uit paranoia allerlei onzin vertellen over de Amerikaanse regering. Nee, ik ben nog geen enkele rationele verklaring tegengekomen die wetenschappelijk plausibel is en die kan verklaren hoe de WTC in elkaar is gestort. Ja, materie bestaat uit atomen die vibreren tegen een bepaalde frequentie. Nee, het is niet bewezen dat er een wereld is die wij op onze frequentie niet kunnen waarnemen of die zich in een extra dimensie bevindt. Als je een uitspraak maakt over het één of het ander, hou je bij de bewezen feiten en vermeld liefst minstens twee bronnen die je zelf voldoende betrouwbaar vindt overkomen. Een dergelijke discussie is tenminste zinnig. De laatste vijf pagina's in deze draad zijn dat echter allesbehalve. De draad is al lang genoeg zonder al die stompzinnige oneliners, gespeculeer over vibraties en weet ik wat nog allemaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10420 |
Minister-President
|
![]()