Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 november 2006, 14:46   #10361
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

willen we leven in deze wereld?:

Citaat:
10-Year Old Disciplined for Visiting 9/11 Website
The 10 year-old Steiner Ranch Elementary student-- in Leander I.S.D. near Austin, Texas-- says that he was browsing such sites during his Computer Lab class period when a fellow student informed on him-- as though he were doing something wrong.
http://www.jonesreport.com/articles/...lined_911.html

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 14:47   #10362
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Goed gezien Exodus!

Een van de redenen is dat wat er in sigaretten zit in conflict komt met

wat er aan mind-control shit in het eten zit. En zoals 'ze' altijd doen,

brengen ze het alsof ze zooo bezorgd zijn voor onze gezondheid.

Ze zijn echt briljant op dit gebied.

Een andere reden is dat de kleur bruin in rook zit en de kleur bruin wordt in hyperspace technieken gebruikt om mensen te gronden.

En wat ze niet willen hebben zijn mensen die 'gegrond' zijn

U gelooft me niet? Dat mag. Maar test het heel simpel door je in je gedachten te omringen met de kleur bruin, en ervaar wat je voelt.
Pin d'Ar
Heb het just nog eens nagekeken, en sigarettenrook is grijs.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 14:49   #10363
Pindar
Banneling

Standaard

zoals eerder beweert!

Citaat:
More High Level Illuminati Inside Info From Monte Carlo P2 Masonic Lodge Defector

'According to high level Monte Carlo Lodge P2 Masonic Lodge Illuminati insider, Leo Zagami, Pope Benedict XVI purposefully inflamed Muslims with his recent speech in Germany on directions of Jesuit General, Fr. Peter Hans Kolvenbach. Kolvenbach, who Zagami calls the top Satanic evil leader giving the Pope his marching orders, also claims his loyal Jesuits are the leading "black Satanists and magicians" leading the New World Order charge to destroy America.'
http://www.arcticbeacon.com/7-Nov-2006.html

de illuminati zijn de moslims en de christenen tegen elkaar aan het opzetten om de nieuwe wereld religie er door heen te rammen.
En wij maken ons druk om wat moslim kleding! bwaaaah

Pin d'Ar
Oud 9 november 2006, 14:51   #10364
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
Heb het just nog eens nagekeken, en sigarettenrook is grijs.

Nou ik heb echt heel lang gerookt en ik kan je verzekeren dat de aanslag op mijn tanden, kleding en huis echt bruin waren!

Pin d'Ar
Oud 9 november 2006, 14:52   #10365
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Er zijn er zelfs die zeggen dat sigaretten in kleine hoeveelheden daags zelf een positieve werking hebben, een beetje zoals wijn.

http://www.forces.org/evidence/evid/therap.htm
Eerste vraag die je je moet stellen: is het effect te wijten aan nicotine zelf, of een ander molecule dat vrijkomt bij de verbranding, en kan het effect dat wordt waargenomen ook optreden bij het gebruik van enkel nicotine (of ander molecule).

Het grote probleem is dat er bij de verbranding van tabak meer dan enkel nicotine vrijkomt. En het effect van die combinatie op de longen is duidelijk en voldoende beschreven. Of denk je dat bv longemfyseem uitgevonden is door "de elite"?
Oud 9 november 2006, 14:53   #10366
Pindar
Banneling

Standaard

gaan we weer! De volgende stap!

Citaat:
USA to ground all travellers until 'cleared'

'No one will be permitted to board an aircraft or a marine vessel leaving or bound for the United States until cleared by the US Department of Homeland Security (DHS) Bureau of Customs and Border Protection (CBP), under proposed regulations.'

http://www.theregister.com/2006/11/0...urther_notice/

That kind of a thing

Pin d'Ar
Oud 9 november 2006, 14:56   #10367
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
Eerste vraag die je je moet stellen: is het effect te wijten aan nicotine zelf, of een ander molecule dat vrijkomt bij de verbranding, en kan het effect dat wordt waargenomen ook optreden bij het gebruik van enkel nicotine (of ander molecule).

Het grote probleem is dat er bij de verbranding van tabak meer dan enkel nicotine vrijkomt. En het effect van die combinatie op de longen is duidelijk en voldoende beschreven. Of denk je dat bv longemfyseem uitgevonden is door "de elite"?
Dat beweer ik niet, overdaad schaadt trouwens voor alles. Een alcoholist is ook veel vatbaarder voor ziektes. Terwijl een klein beetje alcohol soms zelfs positieve effecten kan hebben of neit schadelijk is.

Het is zo dat men roken als een totale schande wil voorstellen, het begint op een heksenjacht te gelijken soms.
Oud 9 november 2006, 14:58   #10368
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard Another one bites the dust ...

Drie maanden geleden kregen we deze paniekerige post:
Citaat:
Alex Jones zegt dat er massieve staged terroristische aanslagen zitten aan te komen in Amerika, Isreal, en U.K. Als redenen geeft hij de esalering in het midden oosten en het zogezegde verijdelde terreur complot.

***en dan een lang artikel van Prison Planet***
Het loont de moeite het artikel van Prison Planet waar exodus zijn mosterd haalde te herlezen. Er is niets van waar gebleken, alle voorspellingen waren nep.

Gelukkig is in de jaren 1950 al de cognitieve dissonantie uitgevonden, zodat de Alex Jones aficionados gewoon verder elke "voorspelling" van hun meester hier kritiekloos kunnen plakken.

Laatst gewijzigd door Firestone : 9 november 2006 om 15:00.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 15:01   #10369
exodus

Standaard

Trouwens, alcohol geeft ook veel problemen, hoeveel alcoholisten zijn er niet, waar ze soms al hun geld wegsmijten aan de drank door op café te hangen en gezinnen verwaarloos worden, verliezen er hun werk door drankprobleem, worden depressief etc... waarom wordt alcohol dan niet verbannen? Van alcohol zijn de nadelige effecten niet alleen op het individu, maar soms ook op de onmiddelijke omgeving. Alcohol moet daarom ook niet verbannen worden, ieder individu heeft zijn eigen verantwoordelijkheid.

Ik zeg het , er zit een "reukje" aan die rokersjacht.
Oud 9 november 2006, 15:01   #10370
Pindar
Banneling

Standaard

idd een beetje zout is goed, maar dat betekent niet dat een kilo zout over je eten ook goed is .

Pin d'Ar
Oud 9 november 2006, 15:03   #10371
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Drie maanden geleden kregen we deze paniekerige post:

Het loont de moeite het artikel van Prison Planet waar exodus zijn mosterd haalde te herlezen. Er is niets van waar gebleken, alle voorspellingen waren nep.

Gelukkig is in de jaren 1950 al de cognitieve dissonantie uitgevonden, zodat de Alex Jones aficionados gewoon verder elke "voorspelling" van hun meester hier kritiekloos kunnen plakken.
Ze is daar ook nog eens, op de gekende manier natuurlijk. Het was een mogelijkheid, en ik ben er nog altijd van overtuigd dat er zo'n massieve aanslagen met een grote waarschijnlijkheid zitten aan te komen.

Waarom zouden dit soort voorspellingen niet mogen gedaan worden? Al eens gezien hoeveel voorspellingen en gezever ze rondspuien ivm verkiezingen. Maar als "experts" het zeggen dat is het goed.
Oud 9 november 2006, 15:04   #10372
Pindar
Banneling

Standaard

men verwijst ivm het bovenstaande wel eens naar de "Laffer-curve"

Pin d'Ar
Oud 9 november 2006, 15:11   #10373
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat beweer ik niet, overdaad schaadt trouwens voor alles. Een alcoholist is ook veel vatbaarder voor ziektes. Terwijl een klein beetje alcohol soms zelfs positieve effecten kan hebben of neit schadelijk is.

Het is zo dat men roken als een totale schande wil voorstellen, het begint op een heksenjacht te gelijken soms.
Alcohol is schadelijk, laat daar geen twijfel over bestaan. Zelfs de dosis van ethanol uit 1 pintje veroorzaakt stress in een cel. Het positieve effect komt door de andere verbindingen (zoals anti-oxidantia (isoflavonen) in wijn bv).
Voor sigaretten kan het best hetzelfde zijn. 1 of meerdere componenten kunnen een positieve bijdrage leveren op de gezondheid. Dan moet er een afweging komen: positieve tov negatieve. Voor 2 glazen bier of 1 glas wijn blijkt de balans naar de positieve kant over te hellen. Voor sigaretten ben ik daar niet zeker van.
Oud 9 november 2006, 15:13   #10374
exodus

Standaard

Oud 9 november 2006, 15:17   #10375
Pindar
Banneling

Standaard

Exodus

goeie

Pin d'Ar
Oud 9 november 2006, 15:20   #10376
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze is daar ook nog eens, op de gekende manier natuurlijk.
Ja, mijn manier. Wijzen op de zever van Alex Jones. Dat het jou en anderen stoort zal mij een zorg wezen. Dit forum is voorlopig nog niet het eigendom van believers. Het is hier zelfs toegelaten de woorden van Alex Jones in twijfel te trekken.
Citaat:
Het was een mogelijkheid, en ik ben er nog altijd van overtuigd dat er zo'n massieve aanslagen met een grote waarschijnlijkheid zitten aan te komen.
Neen, hij zei wel meer dan dat het een mogelijkheid was. Ik citeer:
Citaat:
On his August 10th show, Alex Jones broadcast a warning that we would soon see, "bone-shattering mega attacks in the United States, Canada, England or Israel."

The time frame for the attacks is within 2 months - the biggest risk being before the middle of October but at least before the mid-term elections in November.

"The prelude to a new mega attack or a string of large attacks - leading up to that - I predicted that they would have five to ten staged busts of terrorists," said Jones.
Weinig voorwaardelijks hier, het wordt als feiten voorgesteld.

Citaat:
Waarom zouden dit soort voorspellingen niet mogen gedaan worden?
Waar precies zei ik dat het niet mag? Blijkbaar kan jij er niet tegen dat men erop wijst dat het (weer eens) b***t bleek.
Citaat:
Al eens gezien hoeveel voorspellingen en gezever ze rondspuien ivm verkiezingen. Maar als "experts" het zeggen dat is het goed.
Relevantie nul: welke "expert" heb ik geciteerd wiens voorspellingen niet zijn uitgekomen? Waar heb ik geschreven dat men daar niet op mocht wijzen?

Overigens, dat er nog aanslagen zullen voorkomen lijkt me een evidentie. Zo'n vage voorspelling kan ik ook maken.
Oud 9 november 2006, 15:20   #10377
Pindar
Banneling

Standaard

en de meeste mensen denken nog steeds dat deze planeet NIET geruled wordt door een stel buitenaardse shapeshiftende reptielen!

Echter, zover ik weet is er niemand die het na onderzoek NIET beweert.

maar ja , er zal een tijd komen dat we het allemaal weten en dan is het te laat!

Pin d'Ar
Oud 9 november 2006, 15:50   #10378
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Overigens, dat er nog aanslagen zullen voorkomen lijkt me een evidentie. Zo'n vage voorspelling kan ik ook maken.
Evidentie ... vaag ??

Tja, het is een evidentie omdat Al Quada actiever dan ooit is zeker en al hetgeen ze doen ons om ons te "beschermen" er niet tegen opgewassen is.

Het is een totale leugen en je trapt er met beide voeten in.

Laatst gewijzigd door exodus : 9 november 2006 om 15:50.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 16:01   #10379
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Evidentie ... vaag ??

Tja, het is een evidentie omdat Al Quada actiever dan ooit is zeker en al hetgeen ze doen ons om ons te "beschermen" er niet tegen opgewassen is.

Het is een totale leugen en je trapt er met beide voeten in.
Ik kan alléén maar vaststellen dat jij de foutieve voorspellingen van Alex Jones geloofde. Jij bent daar met beide voeten ingetrapt.

Dat de aanslagen (9/11, Madrid, Bali, London, ...) inside-jobs waren, en niet het werk van Al Qaeda of andere terroristische groepen, daar heb ik, noch hier noch elders, het minste steekhoudend bewijs voor gezien, integendeel. In welke leugen ik "met beide voeten ingetrapt ben" is me dan ook onduidelijk.

Ik trap in elk geval niet met beide voeten in de verzinsels van Alex Jones, David Icke, Jim Marrs, enz ...
Oud 9 november 2006, 16:06   #10380
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze is daar ook nog eens, op de gekende manier natuurlijk. Het was een mogelijkheid, en ik ben er nog altijd van overtuigd dat er zo'n massieve aanslagen met een grote waarschijnlijkheid zitten aan te komen.

Waarom zouden dit soort voorspellingen niet mogen gedaan worden? Al eens gezien hoeveel voorspellingen en gezever ze rondspuien ivm verkiezingen. Maar als "experts" het zeggen dat is het goed.
Natuurlijk mag je voorspellingen doen, en vroeg of laat komen die zeker allemaal uit. Dat is gewoon de wet van de grote getallen.
Als je lang genoeg wacht zal eventueel elke realistische mogelijkheid zich voordoen.

Toch lijkt het gedrag van Prison Planet hier een beetje op blind jagen met een bazooka.
Als je maar genoeg erop los knalt heb je vroeg of laat wel eens een konijn omgelegd.
Daar is echter geen enkel talent voor nodig en je verdient enkel het misprijzen van de echte jagers. (de echte onderzoeksjournalisten dus).

Mijn signature wordt elke dag weer bevestigd, nietwaar?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be