![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10461 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Foto/avatar van Alex Jones myspace.
![]() Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 november 2006 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10462 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10463 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Hij weegt peis 'k meer dan 100kg -en het zijn geen spieren hoor. ![]() Ik vond het enorm grappig omdat Alex Jones zoals hij nu is lichamelijk in geen 100 jaar vergeleken kan worden met de man op de foto. Hij staat echt bekend als een vetzak in het milieu. Er worden op fora grapjes gemaakt analoog met: Volgens mij heeft Koen Crucke zijn 33 kg aan Alex gedoneerd...nadat Margriet hetzelfde had gedaan met haar overtollige vet dat ze kwijt is. ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 november 2006 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10464 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het ondoorzichtbare kluwen van belangen tussen lobbygroepen zelf en tussen lobbygroepen en socio-politieke en economische groepen lijkt op het eerste zicht de theorie van de NWO tegen te spreken. Maar zoals elk bedrijf pyramidewijs georganisseerd is, zo is een lobbyfirma dat ook. Doelstellingen worden ook hier van bovenaf naar beneden gedicteerd. Dat betekent dat elke hogere trap meer bevoegdheden en dus meer kennis en macht naar zich toe trekt. En hoe hoger je gaat, hoe minder mensen overblijven, dus hoe overzichtelijker. Deze firma's worden op hun beurt vaak door invloedrijke mensen geleid, en er werken ook heel invloedrijke mensen waar in de hogere echalons ook naar geluisterd wordt me dunkt. Vaak geldt in veel bedrijven een 'zwijgplicht jegens de bedrijfstrategieen'. Logisch, maar het versterkt de ondoorzichtbaarheid van veel beslissingen op hoog niveau. Daarom dat diegenen die een echte doorslag in het verhaal brengen nauwelijks in de (mediale) schijnwerpers komen. Het zou mij niet verbazen mochten de 'echte' hoge heren en dames binnen een 'trend' ageren ahv van een 'beleidsplan'... Een beleidsplan wordt altijd vooraf geschreven.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook berust veel hiervan op speculatie en heb ik nog onvoldoende bewijs gezien van deze stelling. Ik ben om te beginnen niet eens overtuigd dat Hitler wel lid was van de Thule Society. Desalniettemin is het zeer onwaarschijnlijk dat hij stond aan de kant van de organisatie die we vandaag kennen als de NWO. Al zijn acties waren namelijk tegen de NWO gericht, waarbij hij "de jood" als verantwoordelijke stelde voor die machtsstructuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10466 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10467 |
Banneling
|
![]() "de jood" niet, maar Rothschild en zijn zionistische beweging speelden wel een belangrijke rol. Hitler gooide gewoon alle joden op een hoop en marginaliseerde de invloed van niet-joden als Cecil Rhodes, Edward Mandell House en John D. Rockefeller alsof deze slechts "joden-hulpjes" waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10468 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10469 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10470 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10471 |
Minister-President
|
![]() Als ik Hitler was en tegen de Joodse NWO handelde, dan zou ik de Joodse elite targetten eerder dan het volk. Zij die hij als schuldigen aanwees zijn vrijuit gegaan, sterker nog, er waren links met hen die de nazi's financierden.
![]() |
#10472 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ken ook mensen die geloven dat de maan een holle metalen constructie is. En dat de noordpool een gigantisch groot gat vertoont dat tot in de kern van de aarde doordringt. Ik ken ook mensen die geloven dat ze met dode voorouders kunnen praten. Ik ken ook mensen die geloven dat sommige condensslierten in de lucht bedreigende instrumenten zijn die door supergeheime heersers gemaakt zijn met de bedoeling om delen van de mensheid uit te roeien en zo de overbevolking te bestrijden. Enzovoorts. Hun "bewijzen" zijn even zwak als de UFO-"bewijzen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10473 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar misschien moet de vraag van berre anders geformuleerd worden: Zijn er believers die denken dat het Thule Geselschaft een onderdeel was van de NWO-elite? (Al zie ik het belang van die vraag niet onmiddellijk in.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10474 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat hele NWO-verhaal zit trouwens nog altijd in het antisemitsche kamp, al zijn er believers die dat niet willen inzien omdat ze zelf een afkeer (zeggen te) hebben van anitsemieten. Anderzijds moet ik er ook aan toevoegen dat ik zelf een tegenstander ben van het zionistische project dat de extreem-rechtse staat Israel heeft voortgebracht. Maar zoals je de moslims in het algemeen niet mag veroordelen omdat er smerige moslimregimes bestaan (Iran, Saoedi-Arabië, het Afghanistan van de Taliban, Soedan...) mag je de joden als volk of als godsdienst niet verwijten dat in Israel het extreem-rechtse, racistische gedachtengoed al vele jaren dominant is. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 13 november 2006 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10475 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10476 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10477 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Volgens mij zit het NWO-verhaal helemaal niet in het anti-semitische kamp.. eerder in het anti-zionistische kamp. Dat is hier al vele malen duidelijk trachten gemaakt te worden. Veel non-believers blijven hiervoor systematisch selectief doof. Feit is wel dat er bepaalde extreem rechtse groeperingen zich aangesproken voelen maar over de verdiepingen heen lezen en de argumenten ombuigen tot anti-semitisch. En deze groeperingen hebben niets gemeen met een gedeelde ideologie. 'Opportuniteit' lijkt mij juister. Wat Lex Blanca aanhaalt is idd al aangetoond, nl dat het Naziregime geldstromen vanuit Amerikaanse banken kreeg om oa haar oorlogsindustrie te ontplooien. Dat deze banken 'joodse' bedrijven zijn is daarom geen verwijzing naar verborgen anti-semitische gevoelens. Bepaalde mensen beweren zelfs dat de top van die banken helemaal geen Joden waren, maar zich er wel voor uitgaven. En als ze het toch waren, dan blijft de mogelijkheid dat ze onrechtstreeks bijdroegen aan een het liquideren van hun eigen volk. Het zou niet het eerste geval zijn. Remember Pol Pot? Als zoiets als het creeeren van een 'eigen staat' op de lijn stond, dan kan ik me voorstellen dat bepaalde mensen dat plan met alle middelen zouden uitvoeren. Laatst gewijzigd door blabylonia : 13 november 2006 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10478 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 13 november 2006 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10479 | |
|
![]() John Buchanan die onder andere uitvoerig geschreven heeft over de Bush-Nazi links is al verschillende keren geïntimideerd door federale agenten. Hij is tot tweemaal toe gearresteerd waarbij ze hem verweten dat hij "de president" wou vermoorden.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De conspirationisten leven in hun eigen wereld, en het is zelden mogelijk om hun beweringen te verifiëren. Ze ondervragen elkaar in hun radio-programmas, en uiteraard zullen ze nooit elkaars beweringen in twijfel trekken.
Wat wel opvalt is dat de weinige beweringen die wel objectief na te trekken zijn wijzen op een nogal beperkte realiteitszin. Zo hier: Citaat:
Hij haalde 836 stemmen, wat een indrukwekkende 1.23% van het aantal uitgebrachte stemmen vertegenwoordigt! ![]() De believers zullen uiteraard weer bleiten dat ik één element uit de post pik. Het is echter het enige dat nagetrokken kan worden. En de vraag blijft: waarom moeten deze conspirationisten (Buchanan, Szymanski) steeds dit soort leugens vertellen. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 november 2006 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |