![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10521 |
Minister-President
|
![]() U discrimineert holebi's aangezien ze niet mogen trouwen. Bijgevolg valt uw mening zelfs niet eens onder de vrije meningsuiting. Volgens de mensenrechten bent u verplicht te zwijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10522 |
Minister-President
|
![]() Dergelijke non-argumentatie is het eigenlijk niet eens meer waard om op te antwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10523 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10524 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10525 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En volgens mij kennen de meeste staten nog steeds geen 'homohuwelijken', zelfs de EU heeft gezegd dat het geen universeel mensenrecht is. Dan moet u ook niet doen alsof uw mening de ultieme waarheid is, en de enige juiste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10526 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De nederlandse rechter heeft dan ook gezegd dat Wilders' uitspraken verwerpelijk waren, maar dat de LETTER van de wet hem niet kan veroordelen. Een rechter moet echter handelen naar de exacte letter van de wet, zelfs wanneer de feiten objectief crimineel zijn. Dit is de basis van de rechtsstaat. Hetzelfde stelt zich bij het probleem van de europese mensenrechten. Voorlopig staat daar dat een huwelijk tussen een man en een vrouw is. Dit is fout, maar volgens de letter van de wet is het zo. Op termijn zal dit gegarandeerd veranderen.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 29 juni 2011 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10527 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
U mag uzelf als centrum-rechts zien (en misschien bent u dat economisch gezien ook echt), maar ethisch gezien vind ik u behoorlijk links. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog maar eens: trouw en exclusiviteit zijn geen synoniemen van elkaar.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien wordt het tijd om eens af te stappen van dat idiote hokjesdenken...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10530 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
PS: ik ben economisch relatief links ![]()
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 29 juni 2011 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dus. Naar geaardheid wordt niet eens gevraagd. Dat wordt ook al maandenlang gezegd. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10533 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een huwelijk dat de goedkeuring droeg van de maatschappij, maar zonder religieuze ceremonie.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 29 juni 2011 om 17:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10535 | |
|
![]() Citaat:
Niets toch. Uw invulling blijft persoonlijk (want niet door iedereen gedeeld) en de rest blijft gelijk. Ge ondervindt er toch geen nadeel van?
![]() |
![]() |
#10536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10537 |
|
![]() Tuurlijk wel.
Een hetero koppel mag trouwen, een homo of lesbisch koppel niet. Dat is pure discriminatie op basis van seksuele voorkeur.
![]() |
#10538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10539 | |
|
![]() Citaat:
Mijn invulling is dan ook weer anders, maar opnieuw, daar hebt gij u niet mee te moeien, en ik en Raf niet bij de invulling van uw huwelijk.
![]() |
![]() |
#10540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk niet dat het veel zal uithalen.µ Paulus. |
|
![]() |
![]() |