Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Mogen mannen op de tribune tijdens apartheidszwemmen?
NEEN, apart is apart en die kaffers moeten buiten 6 12,50%
NEEN, ze komen enkel om onze prachtlijven te begluren 5 10,42%
JAWEL, zwemmen is een sport en ze mogen komen kijken 7 14,58%
JAWEL, als men privé wil zwemmen moet men maar privé zwembad afhuren 30 62,50%
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2011, 16:45   #1041
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Een kleurrijke en smakelijk ogende markt. Wat ik evenwel niet begrijp is waarom die site plots een argument zou zijn tegen hoofddoekdragende moslima's, een verlangen naar privacy of zelfs nog maar een topic dat op gelijk welke manier tegen moslima's kan gekeerd worden.

Als ik zoiets zie, wordt ik veeleer zelfs een tikkeltje jaloers op de mensen in Heusden. Er zijn tal van grotere plaatsjes in dit land waar men minder keuze aan geuren en kleuren heeft dan daar.
Het ging dus hier om:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
dat is een leugen..ik heb niet gegoogled op hoofddoeken enkel op turkenmarkt (afbeeldingen)..

En bovendien heb ik deze foto niet gepost om het aantal hoofddoeken op een markt weer te geven (zoals wordt geinsinueerd) maar om aan te tonen dat de klassieke moslima's de sexuele aantrekkingskracht hebben van een dooie walvis en NIEMAND met een normale sexuele appetijt zoiets wil 'begluren'..
...en NIET over 'n markt.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 16:45   #1042
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Dat is goed mogelijk. Je moet eens gaan kijken naar iemand als The Piano. Die jongen is gestart als Blokwatcher, en is nu een notoir racist en zionist.
Alleen: er lopen op dit forum bitter weinig notoire VB-bashers rond. De meeste mensen die u hier in deze draad als tegenstander ziet, moeten weliswaar niets weten van het VB maar zijn geen 'bashers'. Ze zien niet in elke gebeurtenis een nieuw complot van VB-ers om de macht over te nemen, en veelal liggen hun interesses ook ergens anders dan in de VB-vs-Rest-tegenstelling. Van enkele mensen weet ik dat hun interesses bvb veeleer bij het feminisme of bij het syndicale ligt. Dat betekent: die mensen kunnen ook zinnige dingen zeggen over een ander topic dan over het VB. Bij mij ligt die in de buitenlandse politiek. Als je de geobsedeerden wil vinden, dan stel ik voor dat je een overzichtje maakt van de draden die door medeforummers gestart worden, en de topics waarin mensen zinvolle dingen zeggen. Dat is meestal al erg veelzeggend.

Dat gezegd zijnde: van mensen als SDX, Circe, u of Nidstang heb ik nog nooit één zinvolle post gelezen over een topic dat niet handelde over moslims. Van Wisord, artisjok en een handvol anderen las ik al wel interessante posts over iets anders dan het VB.

mvg,

Andy
Citaat:
""Anger, fear, aggression. The dark side of the Force, are they. Easily they flow, quick to join you in a fight. If once you start down the dark path, forever will it dominate your destiny. Consume you, it will...""
-- Yoda

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 februari 2011 om 16:46.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 16:46   #1043
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog even wachten met dat 'multicultureel' orgasme...het is zeker de moeite voor eens ne keer te gaan afzien maar that's it hoor..ik zou er toch geen 10-daagse cultuurvakantie van maken
Toen ik die markt in Hyderabad zag was ik compleet verkocht. Ik vermoed dat me hetzelfde zou overkomen in Congo, in Latijns-Amerika, in Zuid-Oost Azië of in Marokko. En ik ben er vrij zeker van dat ik niet de enige ben.

Wat tiendaagse cultuurvakanties betreft: waarom niet. Kan je zeggen wat me er voor de borst zou stoten?
Oud 18 februari 2011, 16:47   #1044
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat verstaat ge eigenlijk niet ?
Niet alleen van horen zeggen = persoonlijk gezien
Hij slaat die "niet" de hele tijd over. Maar wel de woorden erachter in bold zetten
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 16:50   #1045
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Toen ik die markt in Hyderabad zag was ik compleet verkocht. Ik vermoed dat me hetzelfde zou overkomen in Congo, in Latijns-Amerika, in Zuid-Oost Azië of in Marokko. En ik ben er vrij zeker van dat ik niet de enige ben.

Wat tiendaagse cultuurvakanties betreft: waarom niet. Kan je zeggen wat me er voor de borst zou stoten?
Omdat iedereen ( van alle politieke strekkingen) aan één dagje turkenmarkt genoeg heeft...
Behalve een handvol oosterse(turkse) kruiden/spijzen kramen is het vooral een aculturele brol-bucht-overstock markt. Kortom een doorsnee toeristisch gedoe met bitter weinig culturele meerwaarde

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 februari 2011 om 16:51.
Oud 18 februari 2011, 16:51   #1046
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat gezegd zijnde: van mensen als SDX, Circe, u of Nidstang heb ik nog nooit één zinvolle post gelezen over een topic dat niet handelde over moslims. Van Wisord, artisjok en een handvol anderen las ik al wel interessante posts over iets anders dan het VB.

mvg,

Andy
Sinds wanneer gaat U bepalen welke onderwerpen ik op dit forum wel en niet mag aansnijden?

Heeft u er behoefte aan dat ik een draad open over de gevolgen van syringomyelia of hou je het liever bij de kennis over polymeren? Vind je dat ik mijn poetsschema moet komen verduidelijken of heb je liever dat ik de laatste breipatronen even kom uitleggen, of zal ik de laatste recepten voor varkenpootjes gaan bespreken.

U zegt het maar hoor, altijd leuk te weten wie er aan de touwtjes trekt.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 16:55   #1047
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Het ging dus hier om:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig
En bovendien heb ik deze foto niet gepost om het aantal hoofddoeken op een markt weer te geven (zoals wordt geinsinueerd) maar om aan te tonen dat de klassieke moslima's de sexuele aantrekkingskracht hebben van een dooie walvis en NIEMAND met een normale sexuele appetijt zoiets wil 'begluren'..
...en NIET over 'n markt.
Niemand heeft een 'normale' seksuele appetijt. En al zeker niet op dit forum. Ik heb hier al dingen gelezen als 'pijn is fijn', stukjes van (verschillende) mensen met biseksuele en andere voorkeuren, en stukjes over teensletsen en 'bottinen' die ik niet onderschrijf. En dan heb ik het nog niet over de nauwelijks verholen animale necrofilie van Eigenzinnig in de post hierboven. Waarom zou ik die mensen hun plezier ontzeggen? En waarom zou ik mensen die opgewonden raken van hoofddoeken hun plezier ontzeggen?

Zolang de vrouw in kwestie er geen probleem uit maakt moet voor mij alles kunnen. Welnu: er is in deze geen aanwijzing dat die vrouwen er een probleem uit maken. (Behalve dan wanneer ze zwemmen.)

Dat het Eigen Volk geplaagd wordt door een bijzonder laag libido is veeleer het probleem van die Eigen Volkers die uit hun demografische ondergang een probleem maken. Ik reken mezelf tot geen van die categorieën, en laat de heisa over de seksuele aantrekkingskracht van die moslima's dan ook aan me voorbijgaan. En afgaande op de meer modieuze en fel gekleurde hoofddoekdragende moslima's, ben ik ook daar niet de enige.

Laatst gewijzigd door Andy : 18 februari 2011 om 17:08.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 16:57   #1048
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
Sinds wanneer gaat U bepalen welke onderwerpen ik op dit forum wel en niet mag aansnijden?

Heeft u er behoefte aan dat ik een draad open over de gevolgen van syringomyelia of hou je het liever bij de kennis over polymeren? Vind je dat ik mijn poetsschema moet komen verduidelijken of heb je liever dat ik de laatste breipatronen even kom uitleggen, of zal ik de laatste recepten voor varkenpootjes gaan bespreken.

U zegt het maar hoor, altijd leuk te weten wie er aan de touwtjes trekt.

Als jij een poets en breidraad wil starten doe dat in K&K beste zwijntje.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 17:04   #1049
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niemand heeft een 'normale' seksuele appetijt. En al zeker niet op dit forum. Ik heb hier al dingen gelezen als 'pijn is fijn', stukjes van (verschillende) mensen met biseksuele en andere voorkeuren, en stukjes over teensletsen en 'bottinen' die ik niet onderschrijf. Waarom zou ik die mensen hun plezier ontzeggen? En waarom zou ik mensen die opgewonden raken van hoofddoeken hun plezier ontzeggen?

Zolang de vrouw in kwestie er geen probleem uit maakt moet voor mij alles kunnen. Welnu: er is in deze geen aanwijzing dat die vrouwen er een probleem uit maken. (Behalve dan wanneer ze zwemmen.)

Dat het Eigen Volk geplaagd wordt door een bijzonder laag libido is veeleer het probleem van die Eigen Volkers die uit hun demografische ondergang een probleem maken. Ik reken mezelf tot geen van die categorieën, en laat de heisa over de seksuele aantrekkingskracht van die moslima's dan ook aan me voorbijgaan. En afgaande op de meer modieuze en fel gekleurde hoofddoekdragende moslima's, ben ik ook daar niet de enige.
Meneer Andy, deze draad gaat over 'n openbaar zwembad waar 'n bepaalde groep mensen, mannen en vrouwen sámen gingen zwemmen, oftewel de echtgenoten op hun vrouwen wachtten op de 'openbare' tribune, totdat moslima's dat uurtje opeisten voor hùn zwemuurtje zònder mannen, de openbare, publieke tribune is openbaar en publiek voor iederéén, maar ook daar mocht geen man plaatsnemen volgens diezelfde moslima's!

Indien die moslima's privé willen zwemmen zonder publiek of toeschouwers op de 'openbare, publieke' tribune, dienen ze zèlf 'n privé zwembad aan te leggen, klaar, dat is mijn mening.
Iederéén dient zich aan de wet te houden, ook moslims, géén uitzonderingen voor religieuze onzin!

Laatst gewijzigd door SDX : 18 februari 2011 om 17:08.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 17:05   #1050
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat iedereen ( van alle politieke strekkingen) aan één dagje turkenmarkt genoeg heeft...
Behalve een handvol oosterse(turkse) kruiden/spijzen kramen is het vooral een aculturele brol-bucht-overstock markt. Kortom een doorsnee toeristisch gedoe met bitter weinig culturele meerwaarde
Met een handvol Turkse kruiden kan je wellicht wel meer dan één dagje iets aanvangen. In brol ben ik veel minder geïnteresseerd. Kruiden, geuren en kleuren daarentegen...
Oud 18 februari 2011, 17:30   #1051
Nidstang
Lokaal Raadslid

Nidstang's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Dat is goed mogelijk. Je moet eens gaan kijken naar iemand als The Piano. Die jongen is gestart als Blokwatcher, en is nu een notoir racist en zionist.
Geen idee wie dat is. En kan me eigenlijk ook niet boeien.

Citaat:
Alleen: er lopen op dit forum bitter weinig notoire VB-bashers rond. De meeste mensen die u hier in deze draad als tegenstander ziet, moeten weliswaar niets weten van het VB maar zijn geen 'bashers'. Ze zien niet in elke gebeurtenis een nieuw complot van VB-ers om de macht over te nemen, en veelal liggen hun interesses ook ergens anders dan in de VB-vs-Rest-tegenstelling. Van enkele mensen weet ik dat hun interesses bvb veeleer bij het feminisme of bij het syndicale ligt. Dat betekent: die mensen kunnen ook zinnige dingen zeggen over een ander topic dan over het VB. Bij mij ligt die in de buitenlandse politiek. Als je de geobsedeerden wil vinden, dan stel ik voor dat je een overzichtje maakt van de draden die door medeforummers gestart worden, en de topics waarin mensen zinvolle dingen zeggen. Dat is meestal al erg veelzeggend.
Ik zal het anders proberen te zeggen. In dit gedeelte van het forum zijn er mensen actief die meteen hysterisch beginnen te krijsen als iemand iets negatiefs over immigratie en integratie durft te zeggen. En wat daar mee samenhangt. Dan krijg je meteen allerlei verwijten naar je hoofd geslingerd. 1 daarvan is dat je een Vb'er bent bv. Of islamofoob. Of dat je een racist bent. Dat je discrimineert.
Ik stem al jaren op D66 en dat is toch niet echt een partij die op het VB lijkt. Maar ik ben niet blind voor wat er allemaal aan de hand is. En ik wil daarover praten. Helaas is dat onmogelijk hier. Of bijna onmogelijk. Vanwege die hysterische krijsers die je meteen in het VB hoekje willen douwen. Die bewust niet op bepaalde vragen antwoorden. Die bewust offtopic gaan. Die bewust naast vragen gaan antwoorden. En waarom? Omdat ze niet willen erkennen of kunnen erkennen dat er problemen met immigratie en integratie zijn.

Citaat:
Dan moet je beter lezen wat mij betreft. En wie bepaalt trouwens wat zinvol is en wat niet? Jij?
Oud 18 februari 2011, 17:32   #1052
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Niemand heeft een 'normale' seksuele appetijt. En al zeker niet op dit forum. Ik heb hier al dingen gelezen als 'pijn is fijn', stukjes van (verschillende) mensen met biseksuele en andere voorkeuren, en stukjes over teensletsen en 'bottinen' die ik niet onderschrijf. En dan heb ik het nog niet over de nauwelijks verholen animale necrofilie van Eigenzinnig in de post hierboven. Waarom zou ik die mensen hun plezier ontzeggen? En waarom zou ik mensen die opgewonden raken van hoofddoeken hun plezier ontzeggen?

.
Flauwe kul..het aanhalen van extreme uitzonderingen om de algemeen gangbare voorkeuren/gebruiken belachelijk te maken..

Volgens uw eigen kromme redenering moet de hoofddoek dan ook maar verdwijnen omdat ze haar doel ( het asexueel maken) volledig mist..
Oud 18 februari 2011, 17:35   #1053
Pilleke
Banneling

Standaard

De volgende fase is dit :

Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 17:36   #1054
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pilleke Bekijk bericht
De volgende fase is dit :
Dat ze ons en massa gaan moonen?
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 17:39   #1055
Nidstang
Lokaal Raadslid

Nidstang's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met een handvol Turkse kruiden kan je wellicht wel meer dan één dagje iets aanvangen. In brol ben ik veel minder geïnteresseerd. Kruiden, geuren en kleuren daarentegen...
Ja exotische kruiden en eten zijn vaak lekker. En dan? Moeten we daarom religieuze segregatie in zwembaden oa. dan maar voor lief nemen? Zodat we op de markt toch vooral maar van lekkere kruiden kleuren en geuren kunnen genieten?
Oud 18 februari 2011, 17:42   #1056
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Meneer Andy, deze draad gaat over 'n openbaar zwembad waar 'n bepaalde groep mensen, mannen en vrouwen sámen gingen zwemmen, oftewel de echtgenoten op hun vrouwen wachtten op de 'openbare' tribune, totdat moslima's dat uurtje opeisten voor hùn zwemuurtje zònder mannen, de openbare, publieke tribune is openbaar en publiek voor iederéén, maar ook daar mocht geen man plaatsnemen volgens diezelfde moslima's!

Indien die moslima's privé willen zwemmen zonder publiek of toeschouwers op de 'openbare, publieke' tribune, dienen ze zèlf 'n privé zwembad aan te leggen, klaar, dat is mijn mening.
Iederéén dient zich aan de wet te houden, ook moslims, géén uitzonderingen voor religieuze onzin!
de dhimmies praten al 50+ pagina's NAAST de kwestie...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 17:52   #1057
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
de dhimmies praten al 50+ pagina's NAAST de kwestie...
Had je dan anders verwacht? 'T is hun project, de verrijkende multiculturele verplichting. Ze gaan hun overdonderende mislukking toch niet toegeven? Wat dacht je!
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 18:14   #1058
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik zoiets zie, wordt ik veeleer zelfs een tikkeltje jaloers op de mensen in Heusden. Er zijn tal van grotere plaatsjes in dit land waar men minder keuze aan geuren en kleuren heeft dan daar.
Amai nie.
Ik krijg direct zin om daar naartoe te gaan.
Oud 18 februari 2011, 18:26   #1059
Serenity
Banneling

Standaard

Citaat:
Tofu met Turkse kruiden. Mmmm heb honger.
Serenity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 18:51   #1060
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:

Is this you Andy ?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be