![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
| Bekijk resultaten enquête: Mogen mannen op de tribune tijdens apartheidszwemmen? | |||
| NEEN, apart is apart en die kaffers moeten buiten |
|
6 | 12,50% |
| NEEN, ze komen enkel om onze prachtlijven te begluren |
|
5 | 10,42% |
| JAWEL, zwemmen is een sport en ze mogen komen kijken |
|
7 | 14,58% |
| JAWEL, als men privé wil zwemmen moet men maar privé zwembad afhuren |
|
30 | 62,50% |
| Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1041 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
||
|
|
|
|
|
#1042 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 februari 2011 om 16:46. |
||
|
|
|
|
|
#1043 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wat tiendaagse cultuurvakanties betreft: waarom niet. Kan je zeggen wat me er voor de borst zou stoten?
|
|
|
|
#1044 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#1045 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Behalve een handvol oosterse(turkse) kruiden/spijzen kramen is het vooral een aculturele brol-bucht-overstock markt. Kortom een doorsnee toeristisch gedoe met bitter weinig culturele meerwaarde Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 februari 2011 om 16:51. |
|
|
|
|
|
|
#1046 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heeft u er behoefte aan dat ik een draad open over de gevolgen van syringomyelia of hou je het liever bij de kennis over polymeren? Vind je dat ik mijn poetsschema moet komen verduidelijken of heb je liever dat ik de laatste breipatronen even kom uitleggen, of zal ik de laatste recepten voor varkenpootjes gaan bespreken. U zegt het maar hoor, altijd leuk te weten wie er aan de touwtjes trekt. |
|
|
|
|
|
|
#1047 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Zolang de vrouw in kwestie er geen probleem uit maakt moet voor mij alles kunnen. Welnu: er is in deze geen aanwijzing dat die vrouwen er een probleem uit maken. (Behalve dan wanneer ze zwemmen.) Dat het Eigen Volk geplaagd wordt door een bijzonder laag libido is veeleer het probleem van die Eigen Volkers die uit hun demografische ondergang een probleem maken. Ik reken mezelf tot geen van die categorieën, en laat de heisa over de seksuele aantrekkingskracht van die moslima's dan ook aan me voorbijgaan. En afgaande op de meer modieuze en fel gekleurde hoofddoekdragende moslima's, ben ik ook daar niet de enige.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 18 februari 2011 om 17:08. |
||
|
|
|
|
|
#1048 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als jij een poets en breidraad wil starten doe dat in K&K beste zwijntje. |
|
|
|
|
|
|
#1049 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Indien die moslima's privé willen zwemmen zonder publiek of toeschouwers op de 'openbare, publieke' tribune, dienen ze zèlf 'n privé zwembad aan te leggen, klaar, dat is mijn mening. Iederéén dient zich aan de wet te houden, ook moslims, géén uitzonderingen voor religieuze onzin!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 18 februari 2011 om 17:08. |
|
|
|
|
|
|
#1050 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#1051 | |||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Citaat:
Ik stem al jaren op D66 en dat is toch niet echt een partij die op het VB lijkt. Maar ik ben niet blind voor wat er allemaal aan de hand is. En ik wil daarover praten. Helaas is dat onmogelijk hier. Of bijna onmogelijk. Vanwege die hysterische krijsers die je meteen in het VB hoekje willen douwen. Die bewust niet op bepaalde vragen antwoorden. Die bewust offtopic gaan. Die bewust naast vragen gaan antwoorden. En waarom? Omdat ze niet willen erkennen of kunnen erkennen dat er problemen met immigratie en integratie zijn. Citaat:
|
|
|
|
#1052 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Volgens uw eigen kromme redenering moet de hoofddoek dan ook maar verdwijnen omdat ze haar doel ( het asexueel maken) volledig mist.. |
|
|
|
|
|
|
#1053 |
|
Banneling
|
De volgende fase is dit :
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#1054 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#1055 |
|
Lokaal Raadslid
|
Ja exotische kruiden en eten zijn vaak lekker. En dan? Moeten we daarom religieuze segregatie in zwembaden oa. dan maar voor lief nemen? Zodat we op de markt toch vooral maar van lekkere kruiden kleuren en geuren kunnen genieten?
|
|
|
#1056 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1057 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1058 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik krijg direct zin om daar naartoe te gaan.
|
|
|
|
#1059 |
|
Banneling
|
|
|
|
|