![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wenst u censuurwetten (te behouden) | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
48 | 17,84% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
221 | 82,16% |
Aantal stemmers: 269. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1041 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1042 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1043 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1044 | |
|
![]() Citaat:
Geef toe: als een partij alle dagen zit te declameren dat als het aan de macht komt het eerste wat ze zal doen is je echtgenote en al je vrienden buitenschoppen, je zelf constant op het tipje van je stoel zal zitten telkens als het VB weer naar buiten komt met het een of andere statement en daarnaast de bende onverdraagzamen en het onbegrip elke keer weer vertaald ziet in een groeiend aantal kiezers.
![]() |
![]() |
#1045 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1046 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1047 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een partij die uitingen van haat binnen de islam verbiedt, daar kan ik enkel en alleen maar voor zijn.. Ik heb hier al herhaaldelijk gesteld dat het niet getolereerd moet worden dat imam's in de moskee boodschappen prediken die regelrecht haat-discoursen zijn tegen de Westerse samenleving, tegen homo's , edm.. Dat is echter nog iets heel anders als hele bevolkingsgroepen stigmatiseren .
![]() |
![]() |
#1048 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() daarom dat jij oa: 1) nooit inhoudelijk hebt geantwoord op de lange posts van Superstaaf 2) de argumenten van Jvdb meteen "weerlegde" door hem revisionist te noemen 3) Distel op je negeerlijst zette toen je het iets te benauwd kreeg 4) mij en Superstaafde VB'ers noemde 5) je nog steeds niet geantwoord hebt op dit: Oorspronkelijk bericht door Supe®Staaf De inhoud van een link verandert niet door diegene die ernaar verwijst. Citaat: Oorspronkelijk bericht door Seba Als ik als Holocaust-overlever via uw site op de site van Verbeke terechtkom, ga ik dan minder gekwetst zijn dan wanneer ik de link van Jvdb volg? Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() maar jongen, probeer je mij nu weer in het revisionisme-hoekje te duwen, het begint nu wel héél zielig te worden hé??? Zoals ik al duizend keer gezegd heb voel ik geen enkele affiniteit met de standpunten van Verbeke. Ik verdedig hier dan ook 52 blz. lang niet zijn standpunten, maar wel zijn recht om die standpunten aan te hangen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1049 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1050 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1051 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1052 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1053 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1054 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Doe je ogen toch eens open... Maar ja, het doel heiligt de middelen voor de politiek correcte waanzinnigen. België is ook al goed op weg trouwens... 1 miljoen vlamingen het zwijgen opleggen? Geen probleem, alles is oké in naam van en tot meerdere eer en glorie van de Multiculturele Dictatuur. Politieke tegenstanders de burgerrechten afnemen? Als het aan onze politiek correcte 'democraten' ligt, moeten we nog applaudiseren ook.... 1 troost: gelukkig loopt het met die dictaturen op termijn slecht af. De vraag is alleen hoeveel schade ze in tussentijd hebben aangericht. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 13 december 2004 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1055 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Supe®Staaf De inhoud van een link verandert niet door diegene die ernaar verwijst. Citaat: Oorspronkelijk bericht door Seba Als ik als Holocaust-overlever via uw site op de site van Verbeke terechtkom, ga ik dan minder gekwetst zijn dan wanneer ik de link van Jvdb volg? je beseft toch dat heel je betoog daarmee in het niets duikelt Piano?
![]() |
![]() |
![]() |
#1056 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1057 | |
|
![]() Citaat:
Op mijn website confronteer ik mijn lezers met uitspraken van revisionisten. Daar staat tegenover dat ik tegelijk ook bericht over de gruwelen die deze revisionisten ontkennen of minimaliseren. Ik vertrouw op het gezond oordeel van mensen dat ze voor zichzelf wel kunnen uitmaken wat waar is en wat niet. Als ik er echt op uit zou geweest zijn om enkel mijn waarheid te posteren, waarom zou ik dan zoveel moeite hebben gedaan om ook de andere excessen te tonen zoals ik revisionisme en negationisme noem? Ik heb geen probleem om te verwijzen naar de site van S.Verbeke, net zomin ik dat ook doet naar rechtsextremistische organisaties en partijen zoals vele links naar het VB en aanverwanten. Je zou met genoeg kwade wil ook kunnen zeggen dat ik pro-VB ben. Wat ik doe is gewoon mijn bronnen vermelden en het verhaal zo volledig mogelijk vertellen. Mijn website is vooral educatief bedoeld en deels een politiek statement. Een rechtsextremist of neonazi had ze zeker helemaal anders geschreven, en dat heb ik ook zelf kunnen vaststellen toen ik op zoek ging naar degelijk materiaal. Ik steek ook niet onder stoelen of banken dat ik anti-VB ben. Dat merk je al aan de titel van die bepaalde rubriek waar veel negationistisch materiaal staat: "De Nieuwe Hitlertjes". Maar ook in de rubriek 'De Collaboratie' vind je veel aangebrand materiaal terug waar ik citeer door VNV, Verdinaso e.a. Je kan nu opnieuw een discussie openen omtrent de educatieve waarde van het tonen van revisionistische uitspraken. Ik in elk geval, zie niet in waarom ik zou moeten verzwijgen waar veel mensen hedentendage nog mee in hun hoofd lopen. Stel je voor dat er nog iemand is die beweert dat de gaskamers niet hebben bestaan en de concentratiekampen vakantiedorpen waren voor joden en a-socialen. Dan heb ik nog altijd meer respect voor mensen die ronduit antisemitische praat verkopen en durven zeggen dat Hitler er nooit genoeg heeft vergast. Die kerel zegt het tenminste eerlijk en we kunnen hem ook gelijk oppakken en berechten.
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 14 december 2004 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1058 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1059 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1060 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
WAT HEB JE MEER NODIG OM DE GRUWEL TE ONDERKENNEN? Ontkenning? Negatie? Negationisme? En waarom for God's sake? In naam van miljoenen doden in vele genocides is het immoreel zelfs maar te overwegen die gruwel te ontkennen. Dat is geen censuur, wel respect voor de velen die op alle verbeelding tartende wijze om het leven werden gebracht. In naam van hun culturele eigenheid met name. Een foute mening bestaat niet, wel een onbetamelijke ... en vanuit politieke bestrevingen pertinent desinformerende.
![]() |