![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van het principe eigen volk eerst ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
243 | 55,86% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
192 | 44,14% |
Aantal stemmers: 435. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1041 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niewaar jam�*s?
![]() |
![]() |
![]() |
#1042 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat verklaart veel, zoniet alles.
![]() |
#1043 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien de Nederlandstaligen vanaf dag één de meerderheid hebben gevormd in dit land zou je natuurlijk ook kunnen stellen dat er minder problemen geweest zouden zijn indien iedereen de meerderheidstaal had gesproken. Toch vreemd dat het voor sommigen onmogelijk is om deze denkpiste zelfs maar in overweging te nemen, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1044 | |
|
![]() Citaat:
Willen de ouders dat echt? Is iedereen daar drietalig? Fins en Zweeds worden zeer weinig gesproken en kunnen dus onmogelijk de oorzaak zijn dat Finland aan de top staat. . De kennis van het Engels is dus de enige taal die hen in de wereld vooruithelpt naar de top. Er zijn zeer veel landen waar zeer goed engels gesproken wordt. Staan die dan ook allemaal aan de top? Het moet daar drummen zijn! En staat Finland aan de top? Heel dat verhaal lijkt me nogal onwaarschijnlijk;
![]() |
![]() |
![]() |
#1045 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
3) Onze vrije markt functioneert niet goed. Ze buit werknemers uit, heeft op geen enkel ogenblik armoede bestreden, ze leidt tot enorme ontslagen, gigantische werkdruk, hoge zelfmoordcijfers, gezondheidsprobelemen, milieuschade, enz. 4) Ik ben niet tevreden met de huidige situatie, maar dat heeft weinig met vlaanderen en wallonie te maken, maar eerder met de economische situatie waarin we nu leven. Indien bepaalde bijkomstige nationalistische elementen tegen het belang van werknemers en de armsten echter ingaan, ben ik er ronduit tegenstander van.
![]() |
![]() |
#1046 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Dat komt omdat sociale zekerheid niet geografisch is, maar verdelend van arm naar rijk. Die verdeling kan je in vraag stellen. Maar zolang je in één land leeft kan je die sociale zekerheid niet splitsen.
![]() |
#1047 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() ik dnek dat dat pensieon niet van werknemers dient te komen maar van werkgevers. Vlaming of waal, doet daarbij niet terzake. Indien we dan leven in een welvaartsstaat is het minimum dat ik wens dat de pensieoenen van de armsten mee worden betaald door de allerhoogste inkomens. En of dat nu walen of vlamingen zijn, dat maakt voor mij niets uit.
![]() |
#1048 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar indien u deze wil inzetten, ga gerust uw gang ![]()
![]() |
![]() |
#1049 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien komt dat wel omdat de Vlamingen, in tegenstelling tot die arme Franstaligen waar goede Belgicisten het toch zo graag voor opnemen, respect hebben voor andermans taal en grondgebied en helemaal geen aspiraties hebben in die richting?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1050 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien zowel de Walen als de Vlamingen op een gelijke manier verplicht zouden zijn om te bezuinigen op hun energieverbruik dan zal er a) minder moeten worden bijgelegd b) meer aanvaard worden dat er wordt bijgelegd. Maar ik ga niet MIJN chauffage drie graden lager zetten om de energie factuur van mijn buurvrouw te kunnen betalen die �*25° stookt en de raam tegelijk op een kier zet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1051 | |
|
![]() Citaat:
3) alles kan beter, maar we kennen hier nu de hoogste welstand ooit ter wereld. 4) Ik ben ook tegen gelijk welke elementen die tegen het belang van gelijk wie ingaat (zeker tegen het belang van de armsten)
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 25 januari 2008 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1052 | |
|
![]() Citaat:
![]() Een reden te meer om belgië te splitsen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1053 | |
|
![]() Citaat:
Maar iedereen moet werken, en of dat nu Vlamingen zijn of Walen dat maakt voor mij niets uit
![]() |
![]() |
![]() |
#1054 | |
|
![]() Citaat:
Dat is toch voor jou ook zo?
![]() |
![]() |
![]() |
#1055 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zit er hier echter eentje die al bladzijden lang het licht van de zon ontkent omdat hij denkt dat ZIJN gedachtengang de logische is.
![]() |
![]() |
#1056 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1057 |
Banneling
|
![]() Uiteraard, iedereen is dit, kijk de linkse kliek eens de eigen volk eerst marokkanen supporten, zelfs hun zijn het ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1058 |
|
![]() Tiens ik wist niet dat leerkrachten enkel 'beschreven papier' produceerden, of cipiers of brandweerlieden, of verplegers of boswachters (die hebben eerder de neiging de bomen te laten staan) of ...
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 27 januari 2008 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1059 |
|
![]() van geografie gesproken. Hoe zit het met onze solidariteit met Aken en omgeving. Die wonen ten slotte niet ver van ons (even ver als de Walen)..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1060 |
|
![]() |
![]() |
![]() |