![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1041 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En opmerkelijk toch hé: voor onze niet-VB'er Paulus zijn de gevoelens van die idioot van een baas belangrijker dan een mensenleven. Zegt veel over zijn waardenschaal. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1042 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En wie een hondenleven belangrijker vindt dan een mensenleven dan zou ik wel eens willen weten waarop dat waardeoordeel zich stoelt...Op de kakpot mischien?
![]() |
![]() |
#1043 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1044 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Discriminatie dus. Niks meer en niks minder.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1045 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1046 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1047 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Quote uit de krant (de standaard):
'maar Blackie wordt enkel wild als er zwarte mensen langs het hekken wandelen. Ik denk dat hij dat ruikt, want die mensen hebben toch een speciale geur hé. En interpreteer dit niet verkeerd, maar als de vuilkar passeert begint hij ook zo te blaffen', |
![]() |
![]() |
![]() |
#1048 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is hier onredelijk? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 juni 2007 om 07:02. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1049 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is helemaal geen sprake van discriminatie door de wergever. De sollicitant is niet eens op de werkvloer geweest. Om op de werkvloer te komen moet de sollicitant voorbij de hond en de werkgever heeft 'm dat bespaard voor zijn eigen veiligheid. Wat is het probleem eigenlijk? Of moet die hond er aan voor die solliciterende neger, volgens jou? Zoals Driewerf het weet te stellen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1050 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1051 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1052 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is heel simpel driewerf de rotzak die mijnen hond een spuit zou geven omdat hij naar negers zou blaffen, die zou ik op zo`n manier bijwerken dat hij zou smeken om er snel een eind aan te maken... Zolang die beest niemand bijt, doet die niks verkeerd, en moest die iemand bijten die op mijnen hof komt die daar niet thuishoort, dan kreeg m nen dikken biefstuk als beloning. Maar moest m zomaar bijten, dan kreeg m inderdaad een spuit, want dan is het een onbetrouwbaar beest, maar dat is iets heel anders, gij kunt niet eisen dat die mens zijnen hond wegdoet , omdat er eenen in zijn bedrijf zou kunnen werken. Die werkgever bepaald dat nog altijd zelf, dit zijn prive ondernemingen, geen staatsbedrijven, ik bepaal ook zelf wie ik binnenlaat en wie niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1053 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() nie slim om zo`n zaken te zeggen, ... Ipv : voldoet niet , of past niet in de bedrijscultuur / filosofie te zetten , ... Ja kijk arbeider / werknemer dat moet klikken he, t zou fijn zijn moesten we hier alle dagen ambras zitten maken, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1054 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als die neger een beet oploopt van die hond zou de eigenaar een proces oplopen wegens nalatigheid en het in gevaar brengen van derden ... Eender wat de man had gedaan , hij zou er steeds als verliezer uitkomen ... Dat is wat er mis is in dit verhaal en in heel belgie ... discriminatie , rascisme en dergelijke worden continue aangehaald om mensen met hun rug tegen de muur te zetten ... En dan verschieten ze als mensen zich afvragen wat er overblijft voor ons eigen volk ... Er is niets humaan aan "positieve" discriminatie ... Integendeel ... ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 15 juni 2007 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1055 |
|
![]() kijk kijk de racisten en VB'ers weten dat ze het voor een RECHTbank zullen verliezen, maar om alsnog de calimero te kunnen uithangen hebben ze het nu al over een krombank. Pre-emptive strike, daar is Bush ook een voorstander van...
![]() |
#1056 | |||||
|
![]() Citaat:
met muilkorf? Neen in een kooi? Neen Uberhaupt opgetraind om niet willekeurig te bijten? Neen Die eigenaar heeft dus NIET het nodige gedaan. Die hond hoort niet in een werkplaats, niks geen kwestie van racisme, maar een kwestie van arbeidsreglement, veiliheid en hygiene. Citaat:
2)negers klasseer jij onder de hond. IK zou maar snel een lidkaart aanvragen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1057 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men zou dus kunnen zeggen dat onze sollicitant voor zijn toelatingsexamen gebuisd is....Niks op aan te merken...Normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1058 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1059 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1060 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U denkt zeker dat die man in zijn werkplaats woont? Om op de werkplek te geraken moet de neger de hond voorbij en dat is niet aan te raden. Citaat:
Citaat:
wie legt hier woorden in wiens mond. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||||
![]() |
![]() |