![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10701 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Eens even kijken wat die genoemde feiten zijn: 1) Hij vond het vreemd dat hij onmiddellijk na de eerste crash naar New York werd gestuurd, hoewel toen in de media slechts sprake was van een klein vliegtuig. Als je dat vergelijkt met de reactietijd van FEMA na Kathrina... Vreemd, maar niet onmogelijk => geen bewijs van schuld 2) Hij vond het vreemd dat alle camera's strikt werden geweerd van de plaats die tot 'crime scene' werd verklaard, maar dat het bewijsmateriaal zo snel werd verwijderd. Geen bewijs, maar toch verdacht 3) Zeer vreemd dat FEMA e.a. reeds op 10 september in positie naar het commandocentrum waren getrokken. Geen bewijs, maar toch zeer verdacht 4) Ze moesten aannemen dat de zwarte dozen allemaal vernietigd waren, terwijl rubberen landingswielen, jet turbine en zelfs zetels quasi onbeschadigd waren. Een merkwaardige speling van het lot, wellicht? 5) De grootte van de turbine past volgens hem totaal niet bij een Boeing. Kijk zelf maar eens. http://www.voltairenet.org/article160636.html Laatst gewijzigd door lezer : 7 juli 2009 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10702 |
Burgemeester
|
![]() 6a) Hij heeft video (zelf gemaakt?) van de ongelooflijk kleine puinhoop van WTC7
6b) en van hoe de gebouwen aan weerszijden onbeschadigd waren door de instorting. Eerst maar even afwachten wat die video toont. Is er inderdaad een zeer kleine puinhoop? IS er inderdaad nauwelijks schade te zien? In dat geval: toont hij de volle 360° rond WTC7 ? Indien niet, heeft hij misschien te voorbarige conclusies getrokken, maar dat ontkracht daarom de andere waarnemingen nog niet. 7) De streng bewaakte garage voor de gepantserde wagens van de overheidsdiensten die in 7 waren gehuisvest, bevond zich onder WTC6, evenals de kluizen met bewijsmateriaal van SS, DoD, FBI, IRS, CIA,... WTC6 werd verwoest door de instorting van de North Tower. Toch bleek de kluis leeggehaald te zijn. Als dit bevestigd wordt, lijkt me dit wel een enorme 'smoking gun' voor specifieke voorkennis te zijn. Ben je het daarmee eens? Het verhaal van de CIA over hoe ze hun documenten verzamelden, maakt het er niet geloofwaardiger op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10 berichtjes op iets meer dan een half uur, de forumvervuiling slaat hier wéér toe...
Als hij nu nog iets te vertellen zou hebben, zou ik ze nog lezen,maar er komt alleen maar gescheld uit....Daarom nét staat hij in de negeerlijst.... Alléé ikwilleke ,laat U maar eens goed gaan,een forum stalker kan er bij mij nog wel bij.... En zeker ene die beweerd dat men destijds géén 9/11 nodig had om Irak binnen te vallen aangezien ze volgens hem de reden van de vorige inval perfect hadden kunnen gebruiken als ze gewild hadden....Lol ja, en die gast komt hier op een ander kappen.... Doe zo verder lief stalkertje van mij ,kusje ventje,en een aai over jou bolletje.... En nou niet meer wenen als je géén aandacht meer krijgt.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10704 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10705 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gaat die link 'per ongeluk' over de TERUGGEVONDEN ONDERDELEN? Wat een logica heb jij zeg;'Ik snap er niets van dus hij liegt' ![]() Dat jij nu net anderen van leugens beschuldigd ![]() ![]() ![]() Maar hoop dat jij dat begrijpt is wss utopisch. Laatst gewijzigd door eti1777 : 8 juli 2009 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10706 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nochtans is 9/11 niet gebruikt als reden, men heeft nog wat geprobeerd maar dat werd al snel afgeschoten . Toch raar he dat je zelf een aanslag beraad en dan vergeet om er een link in te steken naar de reden waarom je het doet? maar laat zo'n gaten in je logica je niet tegenhouden hoor.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#10707 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat was de amerikaanse publieke opinie i.v.m. een aanval op Irak na 9/11? Laatst gewijzigd door eti1777 : 8 juli 2009 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10708 | |
|
![]() Citaat:
Ik had het over het enorme gat in de logica van mensen die ervan uitgaan dat de bush regering 9/11 veroorzaakte en dan vergat er ene link naar hun belangrijkste doel, nml iraq erin te steken. Dat de bush regering 9/11 gebruikte/misbruikte ben ik 100% akkoord mee maar dat is nog iets anders dan veroorzaken.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10709 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie, wat beweerd heeft in het verleden, hoe belachelijk dat ook moge zijn...staat los van wat jij hier geflikt hebt. Trouwens...forumvervuiling? Tzijn allemaal jou berichtjes die ik quote... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 8 juli 2009 om 13:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10710 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat jij natuurlijk mij hiervoor aanvalt was te verwachten en was vreemd geweest indien je dat niet deed. KOrtom, als jij het aantonen van leugens van iemand kinderachtig vind....so be it...en nee daar zal ik nooit mee stoppen. Ivm jou opmerking over deze link...ik heb deze link niet opgegeven. Als hij beweerd dat deze link officieel genoeg is als bewijzen voor serienr's van het air france toestel, dan is dezelfde link officieel genoeg voor de nr's van het pentagon toestel. Het gaat om dezelfde link... ![]() Ga je daar niet mee akkoord...ga dan tegen Svennies klagen, niet bij mij.
Laatst gewijzigd door illwill : 8 juli 2009 om 13:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10711 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zit daar logica in? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10712 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10713 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als we niet automatisch inloggen zijn jouw berichten jammer genoeg zichtbaar voor iedereen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10714 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Blijf maar dingen zoeken om toch maar niet te moeten toegeven. Mij maak je er echt niet belachelijk mee hoor. Als je weet dat je automatisch moet inloggen en je doet dit niet...tja dan moet je ook niet zagen over het gebruiken van een negeerlijstje, het werkt dan toch niet ![]() Komt nog bij dat hij me dus wil negeren en mij in zijn negeerlijstje zet...hij weet dat hij automatisch moet inloggen om het negeerlijstje te laten werken, doet dat niet en gaat dan nog eens zelf inloggen om op mij te reageren terwijl hij me eigenlijk wil negeren? BWAHAAAHHAHAAHAHAHa!!!!!! ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 8 juli 2009 om 13:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft geen hol met mij te maken. Svennies heeft de link gegeven en erover gelogen, niet ik.
Maar ja, ook jij zal dit nooit toegeven. Kies maar voor leugenaars, geen probleem mee, je zal er ver mee geraken en je doel zeker bereiken.
Laatst gewijzigd door illwill : 8 juli 2009 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10716 |
Burger
|
![]() hoop dat ik er van dit forum meer ga zien dan vorig jaar!!
![]() Geachte, Bij deze had ik u graag op de hoogte gesteld van de optocht die plaatsvindt in het weekend van 11 september te Brussel in het kader van de verdere ontwikkelingen in het onderzoek naar de aanslagen van 11 september 2001 en de gevolgen die deze gebeurtenis heeft gehad op onze samenleving. De concrete doelstellingen van onze actie zijn onder andere: => een nieuw onderzoek naar de gebeurtenissen op 11 september 2001. => een uiteenzetting van de gevolgen hiervan op ons hedendaags leven. => de schending van de mensenrechten die globaal sterk zijn toegenomen na 11 september 2001 onder het mom van terrorismebestrijding,en het rechtzetten van dit onheil. => een terugtrekking van alle Europese troepen uit de gewapende conflicten die gevoerd worden onder de noemer “war on terror”. Verdere duiding bij deze doelstellingen volgt hieronder: => Wij eisen van het Europees parlement om druk uit te oefenen naar de Amerikaanse regering toe in naam van bezorgde Europese burgers die samen met hun Amerikaanse wederhelft zich vragen stellen bij de juiste weergave van de gebeurtenissen op 11 september 2001 door de Amerikaanse regering. Het “9-11 Commission Report“ staat vol met onjuistheden en onverklaarbare (wetenschappelijk NIET onderbouwde ) vaststellingen .het is in het kader van deze wetenschap dat wij als platform voor deze bezorgde burgers een nieuw onderzoek eisen. => Na de aanslagen van 11 september 2001 hebben we allen een deel van onze vrijheid moeten afgeven wederom onder het mom van terrorismebestrijding voorbeelden hiervan kunnen bij de vleet aangehaald worden: => men heeft de verstrengde veiligheidsmaatregelen op luchthavens => in Frankrijk heeft men het omstreden Edvige systeem Elke burger boven de 13 jaar oud die een gevaar kan zijn voor de publieke orde wordt aan het systeem toegevoegd en data over de persoon in kwestie bijgehouden. Ook zal iedereen betrokken bij politieke bewegingen, vakbonden, een prominente positie in de zakenwereld, de media, entertainment sociale of religieuze instituten aan dit systeem toegevoegd worden. Edvige maakt deel uit van het recentelijk opgerichte Direction Générale du Renseignement Interieur. Ook diensten zoals de DST zullen onder deze koepel geplaatst worden Departement du Surveillance du Territoire heeft agenten in dienst die cafés, werkplaatsen, Vakbondsbijeenkomsten en dergelijke in de gaten houden. - Engeland heeft een ongeziene toename van surveillance doorgemaakt Men heeft meer CCTV systemen in Engeland dan waar ook ter wereld; de gemiddelde Brit word tot 300 maal per dag geregistreerd door een CCTV camera. Ook word er misbruik gemaakt van de RIPA act (Regulation of Investigatory Powers Act); zo wat de helft van de vastgelegde overtredingen past niet binnen het kader van terrorismebestrijding maar handelt over bv. het buitenzetten van een vuilnisbak op de verkeerde dag. - Ook de zogenaamde “Free Speech Zones” die werden opgesteld rondom parlementaire instellingen en ambassades(of als we Amsterdam als onderwerp nemen de hele stad) getuigen van een onderdrukking van de Europese burger zijn vrijheid van meningstuiting. Dit zijn maar een paar voorbeelden van de inbreuken op onze privacy en ons recht op vrije meningsuiting . => Wij eisen een verklaring voor het onnodig opsluiten van wereldburgers in detentiekampen waar men onderhevig is aan verscheidene folteringtechnieken. Wij vinden het een grove schending van de mensenrechten dat dit gegeven op zich al plaats vindt eender waar op de wereld maar dan ook nog zonder enige vorm van controle of enige vorm van betoog voor de gedetineerden is een gegeven dat bij het gros van de burgers niet door de beugel kan. Aangezien dit wederom onder het mom van terrorismebestrijding gebeurt stellen wij ook ernstige vragen bij het nut van deze acties en hun functie in het kader van de zogenaamde “war on terror” . Wat is het nut van een individu op te sluiten zonder enige vorm van rechtmatig proces of zonder enige aanduiding dat dit individu nu concreet betrokken is bij terroristische activiteiten. Wij menen dat de normen hiervoor ofwel serieus opgevoerd moeten worden en de menswaardige omstandigheden in de detentiekampen verzekerd moeten worden. Of men schort het hele gegeven op en zorgt voor een doorzichtige en gerechtelijk onderbouwd systeem voor het terechtstellen van effectief bewezen daders van terroristische aanslagen. => Wij eisen ook dat het Europees parlement garandeert dat alle Europese gevechtseenheden teruggeroepen worden uit de conflictgebieden die ontstaan zijn sedert het begin van de “war on terror”. Wij menen namelijk dat hier geen gegronde redenen voor zijn om aanwezig te zijn in deze conflictgebieden, dit neemt niet weg dat er op een constructieve -niet gemilitariseerde- manier ondersteuning kan gegeven worden aan deze conflictgebieden zij het hulpgoederen, zij het verder opbouwen van de plaatselijke infrastructuur om een stabielere omgeving te creëren die mede door het toedoen van onze Europese troepen compleet onderuit is gehaald. Indien men dit zou overwegen moet dit wel op een transparante manier gebeuren en niet met de bijgedachten van het land achter de schermen te besturen vanuit onze Westerse samenleving. Wij geloven sterk in het recht van ieder individu en ieder land om een eigen mening en politiek op te starten en te onderhouden zonder dat hier bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn aan het behouden van dit fundamenteel recht. Bij deze bent u op de hoogte gebracht van ons standpunt en onze doelpunten. Met vriendelijke groeten van het voltallige We Are Change Belgium team; Be the CHANGE you want to see in the world!!! Marc.Vg - Organizer We Are Change Belguim Central Coordination mail • [email protected] call • +32 478 519 123 skype • margaas website • http://www.wacbelgium.be/ • http://nl.netlog.com/Marc_Vg Falco Devogelaer - Organizer We Are Change Belguim Central Coordination mail • [email protected] call • +32 485 831 895 skype • biggestsecret website • http://www.wacbelgium.be/
![]() |
#10717 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1 tip, als er echt (aangetoonde) onjuistheden zijn zul je dit gegrond naar bepaalde personen moeten brengen. Met wat posters op straat komen met misschien 100 man kom je nergens. 11 september waar in Brussel?
![]() |
![]() |
![]() |
#10718 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar vergeet ilwilleke dat elke keer hij een bericht post bij mij op het scherm niet meer verschijnt dan de mededeling deze gebruiker staat op Uw negeerlijst.... En dit gisteren 10 opeenvolgende keren... En nu moet ik in de door U aangehaalde quote weeral vaststellen dat hij mij van liegen beschuldigd hierover.... Het is dus duidelijk niet de slimste thuis.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 8 juli 2009 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt U em, in plaats van de beroemde WMD's of de aanslagen op 9/11 en of eventuele verbanden tussen irak en al quaeda ,komt hij hier aanzetten met de irakese bezetting van koeweit in 1990 als het excuus om een volgende inval goed te praten.... ![]() ![]() ![]() ![]() Dat is zowat het belachelijkste dat hier ooit al is gepost geweest.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10720 | |
|
![]() Citaat:
![]() U hebt het laatste decennium blijkbaar van hel nabij de Amerikaanse media gevolgd ![]() Wordt eens wakker K9, je weet blijkbaar echt niet hoe de wereld draait Een aantal jaar geleden was 3 kwart van de Amerikanen er van overtuigd dat Sadam achter 9-11 zat Wordt eens wakker K9
![]() |