Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juli 2009, 11:08   #10761
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ach zo mijn beste, lees de volgende link eens door om te weten hoe er destijds werd gemanipuleerd....

http://www.time.com/time/columnist/k...472023,00.html
Dit bewijst enkel wat ik zeg: de VS regering probeerde een link te vinden maar die was er niet, rar als ze zel 9/11 veroorzaakte.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2009, 13:23   #10762
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Soit ja ik ken PNAC ga je nu over nog iets anders beginnen?
Dat vormt juist jouw probleem ... het is niet "iets anders" ... het hangt allemaal aan elkaar vast ...
Oud 12 juli 2009, 13:25   #10763
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Ik zal u eens een hint geven (hoop dat Gun het niet erg vind ):

Het begint met een I. Allé, zo moeilijk is het niet, ge hebt al tips zat gehad.
Oud 12 juli 2009, 13:37   #10764
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad mijnheer Buzz.....En omdat U meneer hier aanhaald in een quote moet ik het aldus ook meelezen...

Gaan we nou meneer illwiil hier maar een keer weerleggen om te zien wie het predikaat leugenaar terecht mag dragen...

Niks snel én onbezonnen, maar eerder doordacht en beredeneerd aangezien ieder op dit forum alzo de ware identiteit van het american airlines toestel dat toen is opgestegen aldus kent....

Dat klopt mijn beste, er zijn nooit serienummers ,noch de nummers van de FDR én VCR vrijgegeven van het toestel dat er in het pentagon craschte

Tja, van regeringswege uit is daar direkt gezegd dat de serienummers van die gevonden vliegtuigstoelen bij wel degelijk bij het vermiste toestel behoorden....

Eens goed lezen wat ik U destijds heb gevraagd zou echt géén kwaad kunnen,hier volgt mijn quote ....

Gelezen mijn beste, de teruggevonden onderdelen van het vliegtuig dat het pentagon heeft geraakt...

En daar wacht ik nog altijd op van uwentwege

Niet te perongelukken mijn beste, daar geef ik U de identiteit van het toestel van american airways dat toen het luchtruim verkoos....
Het was aan U om hier officieel te gaan bewijzen dat dit toestel dat onder deze identificatiegegevens was opgestegen onweerlegbaar te kunnen matchen met de wrakstukken die er in het pentagon zijn teruggevonden...

En toen bent U met Uw voortdurende persoonlijke aanvallen gestart...

Nee meneer ,volstrekt niet,dat is wat U er van maakt, ga de héle discutie eens teruglezen....

Tja , wie zegt het....
En wat is nu het volgende leugen dat je gaat gebruiken waarom je toch op mij kan reageren terwijl ik in je negeerlijstje zit?

We hebben quoten van anderen gehad, we hebben het niet automatisch inloggen gehad en we hebben het toevallig voor de 10000 keer uit je lijstje halen gehad....wat is het nu weer of ga je voor 1 keer eens toegeven dat je ook hierover gelogen hebt?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2009, 14:05   #10765
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Dat vormt juist jouw probleem ... het is niet "iets anders" ... het hangt allemaal aan elkaar vast ...
Leg het dan uit, en geef er bewijzen voor.

Ik wacht nog steeds op bewijs van 9/11 als DE reden voor iraq en afghanistan dat tot de axis of evil behoorde nog voor bush die uitspraak deed.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 12 juli 2009, 14:12   #10766
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leg het dan uit, en geef er bewijzen voor.

Ik wacht nog steeds op bewijs van 9/11 als DE reden voor iraq en afghanistan dat tot de axis of evil behoorde nog voor bush die uitspraak deed.
Suc6, je zult het nodig hebben in je wachtperiode.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2009, 21:42   #10767
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit bewijst enkel wat ik zeg: de VS regering probeerde een link te vinden maar die was er niet, rar als ze zel 9/11 veroorzaakte.
Hoezo, ze beweerden dat er destijds wél degelijk een link was tussen Atta en een hoge iraakse veiligheidsagent maanden voor de aanslag op 9/11...

Citaat:
"You can't distinguish between Al Qaeda and Saddam when you talk about the war on terror," President Bush said on September 25, 2002.

The next day, Rumsfeld said, "We have what we consider to be credible evidence that Al Qaeda leaders have sought contacts with Iraq who could help them acquire … weapons-of-mass-destruction capabilities."

The most explosive of allegations came from Cheney, who said that September 11 hijacker Mohammed Atta, the pilot of the first plane to crash into the World Trade Center, had met in Prague, in the Czech Republic, with a senior Iraqi intelligence agent, Ahmed Khalil Ibrahim Samir al-Ani, five months before the attacks. On December 9, 2001, Cheney said on NBC's Meet the Press: "[i]t's pretty well confirmed that [Atta] did go to Prague and he did meet with a senior official of the Iraqi intelligence service in [the Czech Republic] last April, several months before the attack."
Bleek achteraf na het uitzoeken van de credit-card gegevens Atta daar nooit in de buurt heeft vertoefd in die periode,sterker nog ,hij zat toen al in de VS zélf....

http://www.nationaljournal.com/about...05/1122nj1.htm

Man ,man, hun leugens moesten maar dienen tot de oorlog tegen irak een volkomen feit was....

Worden ze nadien toch ontmaskerd ,verschuilen ze zich achter het gegeven dat de hun aangereikte informatie "verkeerd" blijkt te zijn...

Intussen hebben ze het varkentje dan wel kunnen wassen,en nog ongestraft ook....

Laatst gewijzigd door Svennies : 12 juli 2009 om 21:46.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2009, 07:09   #10768
k9

Standaard

Citaat:
Hoezo, ze beweerden dat er destijds wél degelijk een link was tussen Atta en een hoge iraakse veiligheidsagent maanden voor de aanslag op 9/11...

Bleek achteraf na het uitzoeken van de credit-card gegevens Atta daar nooit in de buurt heeft vertoefd in die periode,sterker nog ,hij zat toen al in de VS zélf....

http://www.nationaljournal.com/about...05/1122nj1.htm

Man ,man, hun leugens moesten maar dienen tot de oorlog tegen irak een volkomen feit was....

Worden ze nadien toch ontmaskerd ,verschuilen ze zich achter het gegeven dat de hun aangereikte informatie "verkeerd" blijkt te zijn...

Intussen hebben ze het varkentje dan wel kunnen wassen,en nog ongestraft ook....
Hun leugens moesten idd maar dienen tot de invasie zoals ik al vele keren zeid aar zit juist het enorme gat in de logica, indien ze zelf 9/11 veroorzaakte hadden ze die leugens niet nodig.

Oud 13 juli 2009, 15:02   #10769
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet noodzakelijk. Je moet maar kerels vinden die zoiets willen doen en die je naderhand kan vertrouwen, indien je het zelf zou plannen. De relaties met de 'bin Laden's' waren blijkbaar goed. Ik spreek me niet uit over wat zich daar nu werkelijk heeft afgespeeld want dat lijkt me een kluwen van mogelijke 'aanwijzingen' en 'bewijzen', die veel tijd vragen uit te diepen. Die uitdieping mag en moet gebeuren, want het is duidelijk dat de Bushregering gelogen heeft zelfs openlijk tegen de VN, dus wie weet hoeveel leugens er nog niet ontdekt zijn.

Is het niet raar dat vlak na 9/11, nog tijdens de 'shok' die zo'n gebeurtenis veroorzaakt bij een ieder, de Bushregering al van dit voorval probeerde gebruik te maken om Irak te beschuldigen?

Is het niet raar dat de Bin Laden familie de VS mochten verlaten per vliegtuig op de dag dat zowat alle vliegtuig reizen verboden waren, en dat het juist Bin Laden is die achter de aanslagen zit?

Dit zou een gezamelijk project kunnen zijn geweest. Kan jij dat op voorhand uitsluiten? En dan heb ik het niet over het feit of dat ding dat in het pentagon vloog een vliegtuig was of niet. Er wordt in zo'n situaties veel gespeculeerd. Sommig pistes die wijzen op een medeplichtigheid van de Bushregering zullen zeker vals zijn, maar als je wil beweren dat die aanval een totale verassing was zijn er toch feiten die op zijn minst 'eigenaardig' zijn.

Ik wil respect hebben voor mensen die hardnekkig deze aanslag willen blijven onderzoeken, ook al kunnen moeilijk alle 'sporen' waar zijn.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 juli 2009 om 15:05.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2009, 15:11   #10770
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Niet noodzakelijk. Je moet maar kerels vinden die zoiets willen doen en die je naderhand kan vertrouwen, indien je het zelf zou plannen.
En die vond men wel in manen met banden met saudi arabie maar niet met iraq? Lijkt me onzin, en ze pleegde zelfmoord getuigen erna was niet echt een probleem, evenveel als het nu was.

Citaat:
De relaties met de 'bin Laden's' waren blijkbaar goed.
de 'bin Laden's'? Of wie heb je het dan?

Citaat:
Ik spreek me niet uit over wat zich daar nu werkelijk heeft afgespeeld want dat lijkt me een kluwen van mogelijke 'aanwijzingen' en 'bewijzen', die veel tijd vragen uit te diepen. Die uitdieping mag en moet gebeuren, want het is duidelijk dat de Bushregering gelogen heeft zelfs openlijk tegen de VN, dus wie weet hoeveel leugens er nog niet ontdekt zijn.
Er is natuurlijk een verschil tussen liegen over hoe geloofwaardig bepaalde bewijzen zijn en een complot om duizenden burgers te doden.

Citaat:
Is het niet raar dat vlak na 9/11, nog tijdens de 'shok' die zo'n gebeurtenis veroorzaakt bij een ieder, de Bushregering al van dit voorval probeerde gebruik te maken om Irak te beschuldigen?
nee daar werd al langer over gedacht dit was het perfect excuus. vandaar dat het ontbreken van elke geloofwaardige link naar iraq gewoonweg niet logisch is.

Citaat:
Is het niet raar dat de Bin Laden familie de VS mochten verlaten per vliegtuig op de dag dat zowat alle vliegtuig reizen verboden waren, en dat het juist Bin Laden is die achter de aanslagen zit?
Je bedoeld de saudische royalites waar bin laden verre familie mee is? Geen idee, heeft men bij andere zo'n moment buitenlandse leiders anders gehandeld.

Citaat:
Dit zou een gezamelijk project kunnen zijn geweest. Kan jij dat op voorhand uitsluiten. en dan heb ik het niet over het feit dat dat ding dat in het pentagon vloog een vliegtuig was of niet. Er wordt in zo'n situaties veel gespeculeerd. Sommig pistes die wijzen op een medeplichtigheid van de Bushregering zullen zeker vals zijn, maar als je wil beweren dat die aanval een totale verassing was zijn er toch feiten die op zijn minst 'eigenaardig' zijn.

Ik wil respect hebben voor mensen die hardnekkig deze aanslag willen blijven onderzoeken, ook al kunnen moeilijk alle 'sporen' waar zijn.
Ik sluit niks uit, ja dit zou gezamelijk kunnen zijn, maar dan bots ik weer op het motief: waarom? Waarom zou bush zijn leven riskeren met zo'n gewaagd plan?

iraq binnenvallen op zich is geen motief zeker al niet omdat er geen links van 9/11 naar iraq waren.

Oud 13 juli 2009, 15:24   #10771
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Norman Mailer zei ooit dat als het fascisme naar de VS komt het onder de vorm van democratie komt. Een gebeurtenis als 9/11 kan die agenda bevorderen.

voor de duidelijkheid. Ik ga er niet van uit dat dit een door de Bushregering geplande aanslag is. Op dit moment lijkt het me waarschijnlijker dat de Bushregering op de hoogte was van die aanslag maar er niets aan gedaan heeft om hem te verhinderen (en wie weet wel iets om ervoor te zorgens dat hij zeker zou lukken, dat weten we niet, maar daar gaat deze draad over), en dan kan Irak wel een reden daarvoor geweest zijn. Er zijn zelfs journalisten die twee weken voor de aanslag ervoor gewaarschuwd hebben, en toch zouden de VS 'verrast' zijn geweest...

De Bin Ladens werden onmiddelijk na de aanslag beschermd. Ze werden niet eens ondervraagd. Dit werd niet met andere diplomaten gedaan. Zelfs hooggeplaatste VS ambtenaren, expresidenten, mochten niet reizen. Maar de Bin Laden familie wel. Twee vliegtuigen mochten het land verlaten...richting Saoudi Arabië. Verklaar dat maar eens.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 juli 2009 om 15:27.
Oud 13 juli 2009, 15:29   #10772
k9

Standaard

Citaat:
Norman Mailer zei ooit dat als het fascisme naar de VS komt het onder de vorm van democratie komt. Een gebeurtenis als 9/11 kan die agenda bevorderen.

voor de duidelijkheid. Ik ga er niet van uit dat dit een door de Bushregering geplande aanslag is. Op dit moment lijkt het me waarschijnlijker dat de Bushregering op de hoogte was van die aanslag maar er niets aan gedaan heeft om hem te verhinderen (en wie weet wel iets om ervoor te zorgens dat hij zeker zou lukken, dat weten we niet, maar daar gaat deze draad over), en dan kan Irak wel een reden daarvoor geweest zijn. Er zijn zelfs journalisten die twee weken voor de aanslag ervoor gewaarschuwd hebben, en toch zouden de VS 'verrast' zijn geweest...
Tja er word zoveel geschreven, als over het niet tegenhouden lijkt me meer kans te maken. Echter is het nog steeds heel gevaarlijk en is de "opbrengst" heel weinig.

Citaat:
De Bin Ladens werden onmiddelijk na de aanslag beschermd. Ze werden niet eens ondervraagd. Dit werd niet met andere diplomaten gedaan. Zelfs hooggeplaatste VS ambtenaren, expresidenten, mochten niet reizen. Maar de Bin Laden familie wel. Twee vliegtuigen mochten het land verlaten...richting Saoudi Arabië. Verklaar dat maar eens.
Kan je hier eens een duidelijk bron van geven ? Ik vind zoveel teurg opo allerlei conspiracy sites die elkaar zelfs tegenspreken.

Oud 13 juli 2009, 15:35   #10773
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja er word zoveel geschreven, als over het niet tegenhouden lijkt me meer kans te maken. Echter is het nog steeds heel gevaarlijk en is de "opbrengst" heel weinig.

Kan je hier eens een duidelijk bron van geven ? Ik vind zoveel teurg opo allerlei conspiracy sites die elkaar zelfs tegenspreken.
Ik ben daar niet in detail mee bezig, maar die feiten herinner ik me uit 9/11 van Michael Moore. Moore had 6 advocaten voor zich werken om ervoor te zorgen dat elk feitje op waarheid berust was van die documentaire. Ik schat dat Moore's documentaire niet de enigste bron is. De unieke behandeling van de Bin Laden familie is voor mij het meest eigenaardige feit van heel dit verhaal, voor zover ik alle feiten ken, en dat wil ik zeker niet beweren.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 juli 2009 om 15:36.
Oud 13 juli 2009, 15:44   #10774
k9

Standaard

Citaat:
Ik ben daar niet in detail mee bezig, maar die feiten herinner ik me uit 9/11 van Michael Moore. Moore had 6 advocaten voor zich werken om ervoor te zorgen dat elk feitje op waarheid berust was van die documentaire. Ik schat dat Moore's documentaire niet de enigste bron is. De unieke behandeling van de Bin Laden familie is voor mij het meest eigenaardige feit van heel dit verhaal, voor zover ik alle feiten ken, en dat wil ik zeker niet beweren.
"Many were terrified, fearing they would be lynched after hearing reports of violence against Muslims and Arab-Americans. They left the country on a private charter plane when airports reopened three days after the attacks."

http://www.cbsnews.com/stories/2001/...in313048.shtml

"Osama bin Laden is one of more than 50 children of a Yemeni-born migrant who made a vast fortune building roads and palaces in Saudi Arabia and his extended family spans the globe. Many have been educated in the United States and the family has donated millions of dollars to several American universities."

Pas op met Moore hij maakt leuke documentaires maar hij is zoals een politicus door bepaalde zaken niet of op een iets andere manier te vertellen zal hij niet liegen, maar wel de waarheid geweld aandoen door mensen verkeerde conlcusies te laten trekken.

Ik zie hier eerder weinig mis mee, er was een hetze tegen arabieren er is er zelf 1 doodgeschoten dacht ik, dus lijkt het me logisch dat rijkeluiskindjes beschermd werden.

Oud 13 juli 2009, 15:48   #10775
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dit is geschreven 2 weken voor 9/11 door Escobar Get Osama! Now! Or else ...
Oud 13 juli 2009, 15:51   #10776
k9

Standaard

Citaat:
Dit is geschreven 2 weken voor 9/11 door Escobar Get Osama! Now! Or else ...
"Yet inside Afghanistan today, where the Saudi Arabian lives in exile, Osama is a minor character. He is ill and always in hiding - usually "somewhere near Kabul". Once in a while he travels incognito to Peshawar. His organization, the Al Qa'Ida, is split, and in tatters. The Taliban owe him a lot for his past deeds towards the movement and in putting them in power in Afghanistan - contributing with a stack of his own personal fortune of millions of dollars. But no longer an asset, he has become a liability. "

Haal ik eruit, ik zie weinig referentie naar een aanslag. Integendeel dit stukje toont aan dat zijn dagen geteld waren.

Oud 13 juli 2009, 15:57   #10777
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"Many were terrified, fearing they would be lynched after hearing reports of violence against Muslims and Arab-Americans. They left the country on a private charter plane when airports reopened three days after the attacks."
Volgens Moore vertrokken die vliegtuigen nog tijdens de verbodperiode. De oficiële uitleg was inderdaad dat die bin ladens wel eens zouden kunnen achtervolgd worden. Ze werden niet eens ondervraagd. Je hebbt dus de belangrijkste verdachte van de belangrijkste aanslag in de VS ooit, en je laat zijn familie gaan zonder ondervraging. Is dat niet een beetje raar?

Bekijk die docu eens als het thema je interesseert. Ook al past Moore dezelfde technieken toe als corporatieve media in hun manipulatie van de publieke opinie, een feit blijft een feit.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 juli 2009 om 16:08.
Oud 13 juli 2009, 16:03   #10778
k9

Standaard

Citaat:
Volgens Moore vertrokken die vliegtuigen nog tijdens de verbodperiode. De oficiële uitleg was inderdaad dat die bin ladens wel eens zouden kunnen achtervolgd worden. Ze werden niet eens ondervraagd.
http://www.michaelmoore.com/warroom/index.php?id=4

na 13 september dus

grappig
"Unfortunately, some news organizations have misinterpreted what the film says. Some have said Fahrenheit 9/11 alleges that these flights out of the country took place when commercial airplanes were still grounded. The film does not say this. The film states clearly that these flights left after September 13 (the day the FAA began to slowly lift the ban on air traffic)."

Juist waar ik je hierboven voor waarschuwde.

Citaat:
Bekijk die docu eens als het thema je interesseert. Ook al past Moore dezelfde technieken toe als corporatieve media in hun manipulatie van de publieke opinie, een feit blijft een feit.
Ik heb Fahrenheit 9/11 al een keer of 2 gezien ja.

Oud 13 juli 2009, 16:12   #10779
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
http://www.michaelmoore.com/warroom/index.php?id=4

na 13 september dus

grappig
"Unfortunately, some news organizations have misinterpreted what the film says. Some have said Fahrenheit 9/11 alleges that these flights out of the country took place when commercial airplanes were still grounded. The film does not say this. The film states clearly that these flights left after September 13 (the day the FAA began to slowly lift the ban on air traffic)."

Juist waar ik je hierboven voor waarschuwde.

Ik heb Fahrenheit 9/11 al een keer of 2 gezien ja.
Mischien herinner ik het me niet meer helemaal correct, maar inderdaad, nu ik daar lees 'slowly lift', zou het wel eens kunnen dat de Bin Ladens als een van de eersten het land mochten verlaten na een paar dagen....nog steeds...zonder ondervraagd te worden.

Die 'slowly lift' zou ik wel eens in detail willen zien uitgelegd. Wie mocht er bijvoorbeeld eerst reizen?

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 juli 2009 om 16:13.
Oud 13 juli 2009, 16:37   #10780
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"Yet inside Afghanistan today, where the Saudi Arabian lives in exile, Osama is a minor character. He is ill and always in hiding - usually "somewhere near Kabul". Once in a while he travels incognito to Peshawar. His organization, the Al Qa'Ida, is split, and in tatters. The Taliban owe him a lot for his past deeds towards the movement and in putting them in power in Afghanistan - contributing with a stack of his own personal fortune of millions of dollars. But no longer an asset, he has become a liability. "
Ik had net datzelfde stukje eruit willen lichten, maar dan eerder om te tonen dat de redenen waarom Afghanistan werd aangevallen misschien wel eens niet Bin Laden zouden kunnen geweest zijn. Als de taliban Bin laden als een liability begonnen zien, was er dan geen andere weg?

Geen duidelijke voorspelling van de aanslag (behalve de 'profetische' titel), maar wel wordt het duidelijk dat vóór de aanslag Bin Laden nummer 1 terrorist in de VS was. Waarom dan ervan uitgaan dat er onder zijn talrijke familieleden in de VS niemand zou zitten die hem zou kunnen helpen, door zijn familie te laten afreizen zonder ondervraging?

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 juli 2009 om 16:42.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be