![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar helaas, ik werd slecht begrepen...Mischien begrijp jij ook niet alles zoals het moet ? Laatst gewijzigd door piraat : 6 november 2008 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Sinsdien dansen ze de polka op zijn graf, en besmeuren zijn nagedachtenis met vieze praatjes. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand danst op zijn graf. De enige die hier met leugens en smerige insinuaties mensen probeert te besmeuren ben jij. Jij probeert zijn ongeval te misbruiken om jouw idiote vooroordelen te bevestigen. Misschien dans jij wel op zijn graf ... Overigens: Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 november 2008 om 11:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zijn die verdachte omstandigheden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1088 |
Banneling
|
![]() Dit alles. Een beetje teveel van het goede. Dit lijkt eigenlijk op een wanhoopsdaad, dit terwijl voor deze man alles prima ging. EN hij had massa's vijanden. Machtige vijanden. In staat om een scenario op te bouwen dat het op een banaal ongeluk doet lijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ook niet anders, daar jij niet verder geraakt dan het steeds maar opnieuw herhalen van totaal ongefundeerde hatelijkheden, met nog wat leugens erbij.
Zolang je geen feiten aanbrengt kan men enkel vaststellen dat het onderscheid tussen de realiteit en de door haat gevoede vooroordelen jou ontgaat. Best triestig, eigenlijk. De jou onbekende forumspook leed aan dezelfde kwaal. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 november 2008 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En ik heb inderdaad geen geesten van afgestorvenen in mijn kennissenkring. Maar...geloof jij echt in dit soort paranormale verschijnselen ? Mischien enige persoonlijke ervaringen gehad ? Ik interresseer mij aan dit soort zaken.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door luvali : 6 november 2008 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1093 |
Staatssecretaris
|
![]() There's a lucrative cock less for me
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 |
Banneling
|
![]() Seg, ik dacht dat jij me wou negeren, niet meer reageren op mijn postings ? Dat het niet interressant genoeg was voor jou
![]() ![]() Awel, doe maar, mijn schouders zijn daar breed genoeg voor, leef je maar uit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1095 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De overdreven snelheid en het drankgebruik zijn feiten, geen praatjes. "hypocriete bende"? Dat zal wel de decujus geweest zijn.... en zijn bewonderaars die plots geen tijd meer vonden om naar de begrafenis te gaan. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 november 2008 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie ging het hier ook alweer bij laten?
(zie bericht #1074)
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 6 november 2008 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1098 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Tussen haakjes: tijd dat Doel met de grond gelijk gemaakt word, niet ? ![]() Laatst gewijzigd door piraat : 6 november 2008 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1099 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of vind je enkel rechtse homos vies ? Selectieve viezigheid ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1100 |
Vreemdeling
|
![]() Geen traantje, deze man was doorgedraaid. Sympathiseerde met de Nazi's, Saddam, PLO. Die vent was helemaal gestoord.