Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 november 2008, 09:17   #1081
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luvali Bekijk bericht
Ik roep nergens op om de, door u zo genoemde, mestkevers, ik heb dat woord zelfs nog nooit gebruikt, met alle middelen te bestrijden. Waar haalt U dat nu weer.
Dat van dat racisme, met een c mijn beste, daar moet ik die niet voor uitmaken, dat ze die naam gekregen hebben, daar hebben ze zelf voor gezorgd.
het feit dat ge mij naar een psy wilt sturen, dat mijn beste is een persoonlijke belediging, wat blijkbaar heel normaal is bij jullie. Maar ik vergeef het je, ik ken je niet en je weet blijkbaar niet beter.Jullie doen verdorie niets anders dan mensen beledigen enz. Haat spuien? is voor jullie een dagdagelijkse bezigheid.
Maar om nu tot de essentie van dit topic te komen, ik lees hier van jullie kant niets anders dan gelul en gezever om anderen te beschuldigen.
Er is echter geen enkele, zogezegde extreem-rechtse, die hier al gewoon gepost heeft dat hij het erg vindt voor de familie van het slachtoffer. Zegt veel over jullie menselijkheid.
Dit is de laatste keer dat ik woorden aan je vuil maak. Voor mij ben je vanaf nu een afgelopen zaak.
Het feit iemand aan te raden zich psychiatrische hulp te laten verlenen word inderdaad door sommigen opgevat als "persoonlijke aanval " . Ik werd daarvoor zelfs eens een week geband, in dit topic zelfs... Alhoewel het écht van een edel gevoel vertrok : de wens deze persoon daadwerkelijk te helpen.
Maar helaas, ik werd slecht begrepen...Mischien begrijp jij ook niet alles zoals het moet ?

Laatst gewijzigd door piraat : 6 november 2008 om 09:22.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 09:27   #1082
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Wie is Jorg Haider dat die hier al weken de top tien aanvoert ?
Een ex-politieker uit Oostenrijk, die in verdachte omstandigheden het leven verloor. Zijn misdaad in de ogen van de Neo-Linkse Goegemeente : hij was biseksueel, en had een relatie met een vent uit zijn partij. Verzwarende omstandigheid : hij was getrouwd, een paar kinderen...Tot zover de verdraagzaamheid van deze hypocriete bende
Sinsdien dansen ze de polka op zijn graf, en besmeuren zijn nagedachtenis met vieze praatjes.
Oud 6 november 2008, 09:45   #1083
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Het feit iemand aan te raden zich psychiatrische hulp te laten verlenen word inderdaad door sommigen opgevat als "persoonlijke aanval " . Ik werd daarvoor zelfs eens een week geband, in dit topic zelfs... Alhoewel het écht van een edel gevoel vertrok : de wens deze persoon daadwerkelijk te helpen.
Maar helaas, ik werd slecht begrepen...Mischien begrijp jij ook niet alles zoals het moet ?
Dit mijn beste, is echt weer iets dat voortspruit uit je superioriteitsgevoel. Nieuwsflash: je bent niet superieur. Als alles wat je kunt is, proberen om mensen belachelijk te maken, ben je eigenlijk zielig, het antwoord zelfs niet meer waard. Dat is dan ook wat ik vanaf nu ga doen, uw onnozele berichten lezen en ze negeren.
luvali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 11:19   #1084
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik roep nergens op om de, door u zo genoemde, mestkevers, ik heb dat woord zelfs nog nooit gebruikt, met alle middelen te bestrijden. Waar haalt U dat nu weer.
Dat van dat racisme, met een c mijn beste, daar moet ik die niet voor uitmaken, dat ze die naam gekregen hebben, daar hebben ze zelf voor gezorgd.
het feit dat ge mij naar een psy wilt sturen, dat mijn beste is een persoonlijke belediging, wat blijkbaar heel normaal is bij jullie. Maar ik vergeef het je, ik ken je niet en je weet blijkbaar niet beter.Jullie doen verdorie niets anders dan mensen beledigen enz. Haat spuien? is voor jullie een dagdagelijkse bezigheid.
Maar om nu tot de essentie van dit topic te komen, ik lees hier van jullie kant niets anders dan gelul en gezever om anderen te beschuldigen.
Er is echter geen enkele, zogezegde extreem-rechtse, die hier al gewoon gepost heeft dat hij het erg vindt voor de familie van het slachtoffer. Zegt veel over jullie menselijkheid.
Dit is de laatste keer dat ik woorden aan je vuil maak. Voor mij ben je vanaf nu een afgelopen zaak.
u beweerd dat U geen weet heeft dat de politiekers van de door U deftige partijen genoemd. Niet oproepen tot haat. ik geef u enige voorbeelden. en dan ben ik plots de g.........!k
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 11:23   #1085
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een ex-politieker uit Oostenrijk, die in verdachte omstandigheden het leven verloor. Zijn misdaad in de ogen van de Neo-Linkse Goegemeente : hij was biseksueel, en had een relatie met een vent uit zijn partij. Verzwarende omstandigheid : hij was getrouwd, een paar kinderen...Tot zover de verdraagzaamheid van deze hypocriete bende
Sinsdien dansen ze de polka op zijn graf, en besmeuren zijn nagedachtenis met vieze praatjes.
De omstandigheden zijn helemaal niet verdacht.
Niemand danst op zijn graf.

De enige die hier met leugens en smerige insinuaties mensen probeert te besmeuren ben jij.
Jij probeert zijn ongeval te misbruiken om jouw idiote vooroordelen te bevestigen. Misschien dans jij wel op zijn graf ...

Overigens:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Tijd dat je de leugens terugneemt, je verontschuldigingen aanbiedt voor de smerige insinuaties, en leert leven met de feiten.

De dag dat jij eens bewijzen aanbrengt voor jouw theorieën, dan spreken we wel verder. Het wordt hééééééééééééééééél lang wachten.

Laatst gewijzigd door Firestone : 6 november 2008 om 11:27.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 11:30   #1086
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Een ex-politieker uit Oostenrijk, die in verdachte omstandigheden het leven verloor.
Halve fles vodka op, VEEL te snel rijden, er in slagen om een VW Phaeton (zo'n karretjes kunnen tegen een stootje) compleet te mollen.

Waar zijn die verdachte omstandigheden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 11:43   #1087
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit mijn beste, is echt weer iets dat voortspruit uit je superioriteitsgevoel. Nieuwsflash: je bent niet superieur. Als alles wat je kunt is, proberen om mensen belachelijk te maken, ben je eigenlijk zielig, het antwoord zelfs niet meer waard. Dat is dan ook wat ik vanaf nu ga doen, uw onnozele berichten lezen en ze negeren.
Dit staat je vrij, en ik begrijp dat je het opgeeft. er zijn dingen waar je nu éénmaal niet tegen kunt opboksen, zélfs al doe je nog zo je best. Enne...ik vind mezelf niet zo superieur als jij schijnt te denken hoor. Ik ken een heleboel mensen die verstandiger zijn als ik, maar ik denk niet dat jij tot die groep behoort. Vooral: geen complexen aankweken, doe maar gewoon verder in je eigen categorie, en probeer je op te werken
Oud 6 november 2008, 11:46   #1088
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Halve fles vodka op, VEEL te snel rijden, er in slagen om een VW Phaeton (zo'n karretjes kunnen tegen een stootje) compleet te mollen.

Waar zijn die verdachte omstandigheden?
Dit alles. Een beetje teveel van het goede. Dit lijkt eigenlijk op een wanhoopsdaad, dit terwijl voor deze man alles prima ging. EN hij had massa's vijanden. Machtige vijanden. In staat om een scenario op te bouwen dat het op een banaal ongeluk doet lijken.
Oud 6 november 2008, 11:47   #1089
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
De omstandigheden zijn helemaal niet verdacht.
Niemand danst op zijn graf.

De enige die hier met leugens en smerige insinuaties mensen probeert te besmeuren ben jij.
Jij probeert zijn ongeval te misbruiken om jouw idiote vooroordelen te bevestigen. Misschien dans jij wel op zijn graf ...

Overigens:
Je plaat blijft hangen, Vuursteen.
Oud 6 november 2008, 11:50   #1090
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je plaat blijft hangen, Vuursteen.
Kan ook niet anders, daar jij niet verder geraakt dan het steeds maar opnieuw herhalen van totaal ongefundeerde hatelijkheden, met nog wat leugens erbij.

Zolang je geen feiten aanbrengt kan men enkel vaststellen dat het onderscheid tussen de realiteit en de door haat gevoede vooroordelen jou ontgaat.

Best triestig, eigenlijk.
De jou onbekende forumspook leed aan dezelfde kwaal.

Laatst gewijzigd door Firestone : 6 november 2008 om 11:50.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 13:56   #1091
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Kan ook niet anders, daar jij niet verder geraakt dan het steeds maar opnieuw herhalen van totaal ongefundeerde hatelijkheden, met nog wat leugens erbij.

Zolang je geen feiten aanbrengt kan men enkel vaststellen dat het onderscheid tussen de realiteit en de door haat gevoede vooroordelen jou ontgaat.

Best triestig, eigenlijk.
De jou onbekende forumspook leed aan dezelfde kwaal.
Ik voel voor niemand h�*�*t, Firestone. Zélfs niet voor mensen die mij laten bannen. Ik sta daar boven
En ik heb inderdaad geen geesten van afgestorvenen in mijn kennissenkring. Maar...geloof jij echt in dit soort paranormale verschijnselen ? Mischien enige persoonlijke ervaringen gehad ? Ik interresseer mij aan dit soort zaken..
Oud 6 november 2008, 18:52   #1092
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Dit staat je vrij, en ik begrijp dat je het opgeeft. er zijn dingen waar je nu éénmaal niet tegen kunt opboksen, zélfs al doe je nog zo je best. Enne...ik vind mezelf niet zo superieur als jij schijnt te denken hoor. Ik ken een heleboel mensen die verstandiger zijn als ik, maar ik denk niet dat jij tot die groep behoort. Vooral: geen complexen aankweken, doe maar gewoon verder in je eigen categorie, en probeer je op te werken
kun je echt niet beter, je stelt me teleur.

Laatst gewijzigd door luvali : 6 november 2008 om 18:53.
luvali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 18:54   #1093
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

There's a lucrative cock less for me
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 20:18   #1094
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
kun je echt niet beter, je stelt me teleur.
Seg, ik dacht dat jij me wou negeren, niet meer reageren op mijn postings ? Dat het niet interressant genoeg was voor jou Maar je kan me eigenlijk niet missen, hé Het is sterker dan jezelf, je MOET iets tegen me zeggen.
Awel, doe maar, mijn schouders zijn daar breed genoeg voor, leef je maar uit
Oud 6 november 2008, 20:20   #1095
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit mijn beste, is echt weer iets dat voortspruit uit je superioriteitsgevoel. Nieuwsflash: je bent niet superieur. Als alles wat je kunt is, proberen om mensen belachelijk te maken, ben je eigenlijk zielig, het antwoord zelfs niet meer waard.
Citaat:
Dat is dan ook wat ik vanaf nu ga doen, uw onnozele berichten lezen en ze negeren
.
Je liegt hier dus ?
Oud 6 november 2008, 21:21   #1096
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niemand "danste de polka op zijn graf" en de "vieze praatjes" kwamen van zijn partijgenoot en "dauphin" Pettner.
De overdreven snelheid en het drankgebruik zijn feiten, geen praatjes.
"hypocriete bende"? Dat zal wel de decujus geweest zijn.... en zijn bewonderaars die plots geen tijd meer vonden om naar de begrafenis te gaan.

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 november 2008 om 21:24.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 21:29   #1097
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je liegt hier dus ?
Wie ging het hier ook alweer bij laten?

(zie bericht #1074)

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 6 november 2008 om 21:31.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 22:31   #1098
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Wie ging het hier ook alweer bij laten?

(zie bericht #1074)
IK heb niets beloofd En zeker en vast niet om mensen te negeren. Ze zijn daar veel te grappig voor, de domsten het meest
Tussen haakjes: tijd dat Doel met de grond gelijk gemaakt word, niet ?

Laatst gewijzigd door piraat : 6 november 2008 om 22:32.
Oud 6 november 2008, 22:35   #1099
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Niemand "danste de polka op zijn graf" en de "vieze praatjes" kwamen van zijn partijgenoot en "dauphin" Pettner.De overdreven snelheid en het drankgebruik zijn feiten, geen praatjes.
"hypocriete bende"? Dat zal wel de decujus geweest zijn.... en zijn bewonderaars die plots geen tijd meer vonden om naar de begrafenis te gaan.
Een mens die zijn liefde voor een ander mens erkent ? Dat zijn vieze praatjes ? Hoho, de spreekwoordelijke "linkse verdraagzaamheid" word hier in zijn volle glorie ten toon gestelt
Of vind je enkel rechtse homos vies ? Selectieve viezigheid ?
Oud 11 november 2008, 18:06   #1100
Yoni
Vreemdeling

Yoni's schermafbeelding

Standaard

Geen traantje, deze man was doorgedraaid. Sympathiseerde met de Nazi's, Saddam, PLO. Die vent was helemaal gestoord.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be