Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2011, 16:30   #1081
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Een herdersuurtje met een leuke New Yorkse juf die er niet alleen leuk uitziet maar ook nog eens tekst heeft in ruil voor een pokdalige Afrikaanse slons is one bridge too far .....

Het feit dat de yanken ' de zaak ' als een nachtkaars uit hebben laten gaan zegt op zich al genoeg.
Het land is in mentaal opzicht nog niet veel verder dan 1846 ........
Was er dan geen DNA van DSK gevonden op kledij van slachtoffer?

http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...668859d5c392,0

Of had ze die sperma van Sarkozy in een flesje gekregen?
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2011, 16:41   #1082
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@Filo

Deze zaken had je al toegelicht en derhalve liggen er zware motieven om aan ons Sarko' tje te denken, het jongetje dat met iedereen goede maatjes wil zijn.

In zo' n geval mag je snakken naar de eigenzinnige maar snoeiharde politiek van een De Gaulle die werkelijk met de Yanken niets te schaften had en ijskoud de NAVO verliet.
Gen zweterige, lachende draaikont maar een kille, harde politicus. (Die ook fouten maakte - zie OAS).

Politici zijn opportunisten, maar ergens liggen toch wel grenzen aan datgene wat toelaatbaar is
Naar mijn observaties liggen die grenzen in het oog van Sarko wel zéér ruim.
Bovendien worden dgl. 'vriendendiensten' meestal ongevraagd geleverd door 'vrienden' en medewerkers (ongeïnteresseerd natuurlijk )
Ik denk zeker niet dat Sarko zélf een plannetje uitwerkte en beval. Zo dom is hij niet.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2011, 16:44   #1083
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht

Diallo ging na de feiten twee kamers kuisen, waaronder de suite waar 't gebeurde.
In een flesje? Condoompje opvissen uit de vuilbak daar bvb.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slate
[A]fter leaving the defendant's room, she had gone directly into another room (2820) to finish cleaning it. She gave specific details, saying that she had vacuumed the floor and cleaned the mirrors and other furniture in that room. She further stated that after completing her tasks in Room 2820, she had returned to the defendant's suite and began to clean it as well.
http://www.slate.com/id/2302193/
Alle gelegenheid dus om met 'bewijzen' te knoeien.
andere bron:
http://search.nypost.com/search?q=di..._submit=Search

Laatst gewijzigd door filosoof : 23 augustus 2011 om 17:03.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2011, 16:48   #1084
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Net als DSK hebt U schijnbaar niet veel respect voor vrouwen...
toch wel, maar elke cultuur is anders. In Afrika of latijns-Amerika is seks niet iets heel speciaals zoals hier, waar heel veel over gepraat wordt maar dat weinig gebeurt. Er wordt weinig over gepraat, "boekskes" en televisie zijn heel braaf, je ziet weinig uitdagende reclame, maar de meeste mensen hebben dagelijks seks, dikwijls met verschillende en ook prostitutie hoort bij het dagelijkse leven.

Ik denk niet dat er een Afrikaanse discotheek, of café waar alcohol verkocht wordt, is waar nooit hoeren komen.

Als je in Afrika komt moet je de vrouwen soms letterlijk van je afslaan. Ze zien "blank" en denken "geld". Dan is het aan jouw om daar al dan niet in mee te gaan. Alleszins komt het initiatief altijd van de vrouw zelf, en zonder dan iemand hen daar toe aanzet. "Honger" is ook geen argument, de vrouwen die een job hebben of pintjes kunnen betalen in discotheken komen heus niet uit de gore krottenwijken of Noord-Kenya hoor, dat zijn stadsmeisjes.

Laatst gewijzigd door tomm : 23 augustus 2011 om 16:55.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2011, 16:53   #1085
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
kamermeisje vind ik ook niet het geschikte woord als je die vette troela ziet.

DSK kan met zijn geld de beste modellen krijgen na een telefoontje maar zou alles op spel zetten voor dat lelijk scharminkel. Een beetje serieus blijven hé...

In Afrika krijg ik bijna wekelijks aanbiedingen van kamermeisjes... sommige komen zelfs express binnen als je onder de douche staat, wat ze willen is een geschenkje. Ik ga er niet op in omdat m'n vriendin dat niet zo leuk zou vindenmoest ze plots binnenkomen, en bovendien vind je modellen in de discotheken voor hetzelfde geld.

Wat er gebeurd is volgens mij is dat DSK dacht, oh een Afrikaanse die zichzelf aanbiedt voor wat geld, net als in Afrika. Niets gevaarlijks aan. Als je veel van continent verandert kun je je weleens vergissen en vergeten dat elk land heel anders s.
Het verhaaltje dat ze "per ongeluk" binnenkwam terwijl zo'n belangrijke gast nog op zijn kamer is, is allerminst geloofwaardig.

Maar ze gaat nog altijd haar burgerlijke rechtszaak aanspannen.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2011, 17:03   #1086
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Voor zover ik begrijp zijn er wel degelijk aanwijzingen van "sexuele aktiviteiten"...

Probleem is (enfin....GEEN probleem is... ) dat zoiets niet verboden is tussen 2 volwassen mensen.

Het gaat erom dat ze niet geloofwaardig kan maken dat het om poging tot verkrachting ging.Blijkbaar waren in haar verklaringen een beetje te veel "inconsistencies" geslopen om daarmee nog een correcte aanklacht te doen...De openbaar aanklager gelooft haar blijkbaar ook niet meer(een geldige aanklacht is een vereiste alvorens een echt proces kan gestart worden)...
Het is een doorzichtige poging van haar verdediging om nu nog vlugvlug te proberen het gerechtelijk personeel te doen vervangen....

Laatst gewijzigd door kelt : 23 augustus 2011 om 17:07.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2011, 17:08   #1087
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Voor zover ik begrijp zijn er wel degelijk aanwijzingen van "sexuele aktiviteiten"...

Probleem is (enfin....GEEN probleem is... ) dat zoiets niet verboden is tussen 2 volwassen mensen.

Het gaat erom dat ze niet geloofwaardig kan maken dat het om poging tot verkrachting ging.Blijkbaar waren in haar verklaringen een beetje te veel "inconsistencies" geslopen om daarmee nog een correcte aanklacht te doen...De openbaar aanklager gelooft haar blijkbaar ook niet meer(een geldige aanklacht is een vereiste alvorens een echt proces kan gestart worden)...
Het is een doorzichtige poging van haar verdediging om nu nog vlugvlug te proberen het gerechtelijk personeel te doen vervangen....
Klasse justitie bestaat natuurlijk al lang niet meer...
Oud 23 augustus 2011, 17:21   #1088
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Klasse justitie bestaat natuurlijk al lang niet meer...
Ge moet daar mee opletten.......

Bon,in ieder geval,zonet zie ik meldingen dat de zaak geseponeerd is.ik neem aan dat DSK nu mag beschikken....
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2011, 17:50   #1089
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het feit dat de yanken ' de zaak ' als een nachtkaars uit hebben laten gaan zegt op zich al genoeg.
Het land is in mentaal opzicht nog niet veel verder dan 1846 ........
Ik vind jouw berichten, echt waar, super grappig

Hoe jij keer op keer je blinde haat voor alles wat Amerikaans is tot in den treure blijft herhalen, is ronduit fascinerend. Sommige mensen zouden durven spreken van een "obsessie". Anderen zouden misschien voorzichtig de woorden "zwart-wit visie" of "vooroordelen" in de mond nemen. Een enkeling zou zelfs durven gewag maken van een "beperkte wereldvisie en een ronduit debiele mentaliteit."

Gelukkig ben ik zo niet !
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2011, 17:54   #1090
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Bon,in ieder geval,zonet zie ik meldingen dat de zaak geseponeerd is.ik neem aan dat DSK nu mag beschikken....
Tja, dat zat er in uiteraard. Ik had gehoopt dat men de zaak niet zou laten vallen, want het lijkt mij eigenaardig dat het bewijsmateriaal, meer bepaald de verwondingen, zomaar langs de kant geschoven wordt.

Anderzijds vermoedde ik het stilletjes wel dat de kans er dik inzat dat de zaak geseponeerd zou worden. Uiteindelijk blijft het vooral woord tegen woord, en het woord van een machtige blanke weegt nog steeds veel zwaarder dan dat van een illegale zwarte.

Ik ben wel nieuwsgierig naar het burgerlijk proces.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2011, 18:01   #1091
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
I
Maar z'n carrière is wel gebroken door een leugenares die dacht poen te scheppen door DSK in de val te lokken.
Of hij haar nu verkracht heeft of niet,het is alleszins aan de oppervlakte gekomen dat DSK in zijn omgang met vrouwen een varken is. Hij is hopeloos aangebrand en zal dus nooit meer presidentskandidaat kunnen zijn, en dat vind ik wel fijn zo.

Citaat:
Ik ben volledig voor de rechten van de vrouw, maar we moetenmensen pas veroodelen als ze effectief ook schuldig bevonden worden.

Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt maar in de pers werd hij al gelyncht, "want een vrouw zal daar toch niet over liegen zeker'".

Een kennis van mij leverde een bittere strijd om het hoederecht van z'n kindje, tot z'n vrouw op de proppen kwam met "mogelijk seksueel misbruik". Klopte natuurlijk geen reet van, maar hij verloor wel z'n werk en bijna al z'n vrienden.

Mensen die zulke valse verklaringen afleggen en iemands leven daarmee breken moeten ook vervolgd kunnen worden vind ik en zwaar gestraft.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 23 augustus 2011 om 18:01.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2011, 18:10   #1092
freelancer
Banneling

Standaard

Zo net op het nieuws...

DSK verliet het gerechtshof met opgeheven hoofd...
(en met neergelaten staart... dacht ik)

----------------------------------

Wat er wel bewezen schijnt te zijn dat is dat er seksueel contact was...
Dat kan dit vies oud seniel mannetje schijnbaar niet ontkennen...

Laatst gewijzigd door freelancer : 23 augustus 2011 om 18:12.
Oud 23 augustus 2011, 19:09   #1093
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als dat zo zeker was waarom is er dan geen zaak? Sperma was bewijs geweest - een deugdelijke verklaring ook - maar nog het een nog het ander bleek aannemelijk. Hou je bij de feiten, niet bij wat je zelf leuk gevonden zou hebben.
Oud 23 augustus 2011, 19:11   #1094
D'ARTOIS

Standaard

Citaat:
toch wel, maar elke cultuur is anders. In Afrika of latijns-Amerika is seks niet iets heel speciaals zoals hier, waar heel veel over gepraat wordt maar dat weinig gebeurt. Er wordt weinig over gepraat, "boekskes" en televisie zijn heel braaf, je ziet weinig uitdagende reclame, maar de meeste mensen hebben dagelijks seks, dikwijls met verschillende en ook prostitutie hoort bij het dagelijkse leven.

Ik denk niet dat er een Afrikaanse discotheek, of café waar alcohol verkocht wordt, is waar nooit hoeren komen.

Als je in Afrika komt moet je de vrouwen soms letterlijk van je afslaan. Ze zien "blank" en denken "geld". Dan is het aan jouw om daar al dan niet in mee te gaan. Alleszins komt het initiatief altijd van de vrouw zelf, en zonder dan iemand hen daar toe aanzet. "Honger" is ook geen argument, de vrouwen die een job hebben of pintjes kunnen betalen in discotheken komen heus niet uit de gore krottenwijken of Noord-Kenya hoor, dat zijn stadsmeisjes.
Lees Ruark ........ maar eigen ervaring is beter. En dan heb jij het nog maar over Kenya ......
Oud 23 augustus 2011, 20:34   #1095
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Of hij haar nu verkracht heeft of niet,het is alleszins aan de oppervlakte gekomen dat DSK in zijn omgang met vrouwen een varken is.
La morale de cette histoire, c'est que les hommes... sont des cochons.

La morale de cette morale, c'est que les femmes ... aiment les cochons

http://paipai.free.fr/lyrics.php?ID=23
Oud 23 augustus 2011, 21:23   #1096
D'ARTOIS

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Tja, dat zat er in uiteraard. Ik had gehoopt dat men de zaak niet zou laten vallen, want het lijkt mij eigenaardig dat het bewijsmateriaal, meer bepaald de verwondingen, zomaar langs de kant geschoven wordt.

Anderzijds vermoedde ik het stilletjes wel dat de kans er dik inzat dat de zaak geseponeerd zou worden. Uiteindelijk blijft het vooral woord tegen woord, en het woord van een machtige blanke weegt nog steeds veel zwaarder dan dat van een illegale zwarte.

Ik ben wel nieuwsgierig naar het burgerlijk proces.
Wat een konijnenbullshit, loop ens langs alle onzin die tot dusver hebt neergepend met geen enkel resultaat .....
Oud 23 augustus 2011, 21:24   #1097
D'ARTOIS

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
La morale de cette histoire, c'est que les hommes... sont des cochons.

La morale de cette morale, c'est que les femmes ... aiment les cochons

http://paipai.free.fr/lyrics.php?ID=23
Dat is een zeer fraaie, waarvan akte ........
Oud 23 augustus 2011, 22:29   #1098
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Het is waarschijnlijk totaal nutteloos: maar mag die kamermeid zich dan niet verwachten aan schadeclaims vanwege DSK? Job kwijt; toekomst kwijt. en de kamermeid met valse beschuldigingen gaat vrijuit?
Naar het schijnt gaat zij vervolgd worden wegens de leugens die ze onder eed aan de rechtbank verteld heeft.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2011, 22:33   #1099
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
de fransen mogen van geluk spreken dat ze zo geen truffelvretende onverantwoorde zot aan de knoppen van hun kernarsenaal krijgen
Wat ze nu hebben is niet beter hoor, integendeel...Een agressief en arrogant driftkikkertje, met een ego zo hoog als La Tour Eiffel...
Oud 23 augustus 2011, 22:35   #1100
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
? Het was eerlijk gezegd (en nochtans kan ik niet verdacht worden van sterk linkse sympathieen) qua economisch beleid veruit mijn geprefereerde kandidaat. Maar het is juist dat zijn problematisch gedrag met vrouwen in zo een functie wel een probleem is, al was het maar vanwege de blootstelling aan complotten en chantage die daarmee gepaard gaan.

Kunt ge van ons Sarkooke niet zeggen, die heeft zelfs hulp nodig om een vrouw te vinden
(toegegeven, zijn helpers zijn met kwaliteitsmarchandise terug gekomen.... )
2de hands hé...Ze heeft al veel gediend...Heel de jetset is al gepasseerd.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be