![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor mijn tweede run heb ik Astarion gerespecced naar bard: het past bij zijn personage en hij is direct een stuk nuttiger in mijn speelstijl zo. Ook voor Wyll heb ik een goede plaats gevonden, ben er eindelijk uit hoe ik een warlock kan gebruiken. La'ezel en vooral Shadowke blijven wel mijn favorieten, die meiden hebben me al uit zoveel hachelijke situaties gered. Af en toe gebruik ik ook een huurling sorcerer, daarmee heb ik alle classes gezien.
![]() |
![]() |
#1082 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaming...
Je kan er alle kanten met uit. Zo heb ik er eentje draaien met een mobo ls dit. De tweede SSD heeft een eigen koeling en daar kan men naast de eertse SSD de bgames op kwijt die u wil spelen, heeft een eigen koeling. ![]() Werkt naar behoren, nog geen problemen met gehad. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baldur's Gate 3 wint 7 golden joystick awards.
https://www.pcgamer.com/baldurs-gate...d-all-of-them/ Swen Vincke heeft een bag of holding nodig.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 11 november 2023 om 00:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij zal't nodig hebben. GOTY incoming.
![]() |
![]() |
#1085 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Charlotte van Brabander is ook goed thuis in games, niet alleen Poker of de verraders.
Ik heb haar ooit eens bezig gezien in een PC winkel waar zij het in een game tegen sommige klanten opnam. Zij was wel echt goed. ![]() p.s. Heb haar pokeruitlegsoftware nog ergens liggen geloof ik, eens achter zoeken want ik ben niet echt thuis in het pokeren. Intussen nog maar eens Dead Space Remake, prachtige game. Een eerbetoon Het het mooiste en beste pak (dat witte) en ongeveer 38 nodes en alle nodes gebruikt in de wapeninstellingen. (wel de STORE-game) Ik ken de gang van zaken ver vanbuiten dus dan pas overschakelen naar een zwaardere versie die je kan zetten in de game-instellingen. Niet vergeten regelmatig te saven. ![]() Als ik dat beu ben eens kijken naar Baldur of naar de Harry Potter Game-Hogwarts Legacy
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 november 2023 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Project Zomboid
![]() |
#1087 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn volgende baan is pas vanaf 1 december, dus ik kan gerust gamen (wat ik niet uitsluitend ga doen). Misschien BG1 terug oppakken (Durlag's Tower verder doen en eindelijk Siege of Dragonspear beginnen) of een nieuwe BG3-run op Tactician.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1088 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond FEAR ook best een goede game, spijtig dat het zo moest aflopen. De meeste gamers kregen een zekere sympathie voor paranormale Alma. ![]() ![]() ALMA's interview Spooky game maar best goed.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 november 2023 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot op bepaalde hoogte zal hert ook met games te maken hebben daar 'cookies' (<<-- de trackers) tegenwoordig overal de kop opsteken.
In bepaalde gevallen weten de sofwarebedrijven ook wel dat er mensen zijn die er de pest aan hebben en er dus alles aan doen om ze (de cookies gezien als trackers) blijven probrene aan te bieden. Er zijn al sites waar men de keuze laat aan hij/zij die de site wil benaderen, aanpakken of niet. Kwalijk? Het kan perfect zonder die rommel maar... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze weekend Baldur’s Gate opnieuw oppakken, maar na meer dan een maand ben ik de draad wel wat kwijt.
Ik neem mij voor om niet teveel meer te herbeginnen en alle mogelijkheden uit te proberen. Gewoon volle bak vooruit.
![]() |
#1092 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Good luck, maar als je problemen hebt... Je bent niet de enige. Hopelijk komt er snel een fix. Op mijn PC zijn er een paar quests gebroken sinds die patch. Ik weet niet wat men daar allemaal uitgestoken heeft.
![]() |
![]() |
#1093 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog niet getest maar het blijkt te voldoen als AAA game. Eens uutproberen maar dan ga ik dat wel op een andere extra SSD m2 zetten zoals ik schreef in een andere draad Iik moet er dan wel de soundcard even terug voor uitdoen. (geen ramp) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 november 2023 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens uitproberen, misschien krijg ik er wel een heel andere mening over. ![]() p.s. Nodig? MINIMUM: Vereist een 64-bitsprocessor en -besturingssysteem Besturingssysteem: Windows 10 64-bit Processor: Intel I5 4690 / AMD FX 8350 Geheugen: 8 GB RAM Grafische kaart: Nvidia GTX 970 / RX 480 (4GB+ of VRAM) DirectX: Versie 11 Opslagruimte: 150 GB beschikbare ruimte Aanvullende opmerkingen: SSD required ================================ AANBEVOLEN: Vereist een 64-bitsprocessor en -besturingssysteem Besturingssysteem: Windows 10 64-bit Processor: Intel i7 8700K / AMD r5 3600 Geheugen: 16 GB RAM Grafische kaart: Nvidia 2060 Super / RX 5700 XT (8GB+ of VRAM) DirectX: Versie 11 Opslagruimte: 150 GB beschikbare ruimte Aanvullende opmerkingen: SSD required Daar zit ik ruim over maar kom...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 november 2023 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1095 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1096 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1097 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kruip ik daar maar weer in of de laatste Tomb Raider (Rise of Tomb Raider) en Lara wat laten rondhuppelen. (kan men laaaaang met spelen eer je de volle 100% hebt bereikt) ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1098 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben nu aan het portal gekomen waar Halsin Thaniel gaat halen. Al een paar keer gefaald, ik ga mijn crew meer AOE spells moeten aanleren.
![]() |
#1099 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat Shadowheart "Spirit Guardians" op haarzelf casten en zich voor het portaal opstellen. Niks zo plezant als die beesten zichzelf kamikazegewijs zien afmaken.
![]() |
![]() |
#1100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt, maar het is mij met AOE spells van Gale en mijn druid main (sleet storm) gelukt na tweede poging. Heb meteen ook wat nieuwe AOE spells ennhun werking ontdekt. Wel een probleem met zoveel mogelijke spells en moves, was bij D&D ook al zo.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 28 november 2023 om 18:10. |
![]() |
![]() |