![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wenst u censuurwetten (te behouden) | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
48 | 17,84% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
221 | 82,16% |
Aantal stemmers: 269. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarmee je expliciet toegeeft dat hier de vrijheid van meningsuiting om één of andere reden aan banden wordt gelegd en er 'genoeg landen zijn' waar dit niet het geval is. Stom als je het mijn vraagt, vermits je via het buitenland kunt te weten komen wat en waarom er hier wél gecensurreerd wordt. Vraag jij je nu nog altijd niet af waarom de Belgen niet geacht worden eenzelfde beoordelingsvermogen te bezitten dan het volk in de vrijere wereld? En leg jij je, bij een dergelijke belediging van overheidswege, klakkeloos neer?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 december 2004 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
wat die vrijere wereld betreft waar negationisme mag : ik had het eerder over die Arabische staten waar dat negationisme wel een klankbord vindt..
![]() |
![]() |
#1083 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk blijf je het ook met de overheidsbemoeienis van jouw gedachtenwereld eens de dag dat jij er niet hetzelfde (meer) over denkt dan de overheid.
![]() |
#1084 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat vermogen dicht ik u probleemloos toe. De wetgever echter niet. De wetgever bepaalt dat sommige opinies niet door ons kunnen op hun (on)waarde geschat worden................................ Citaat:
Jij stelt je tevreden met info uit tweede hand. Jij laat je een oordeel aanmeten over zaken waar je geen kennis mag van nemen op gezag van een zichzelf wetend verklarende elite, die blijkbaar wel kannis mag nemen van wat ze u en mij wil ontzeggen. Jij preekt de goeie smaak van rode kool zonder het ooit geproefd te hebben, enkel en alleen omdat een andere kwiet het jou zegt. Heeft hij zelf wel goed geproefd? Ik verkies zelf te proeven en te beslissen of ik slik of uitspuw............ Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Nergens: je aanvaardt in eerste instantie al geen kritiek ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb er slechts één enkele terug gevonden op de ongeveer 65 megabytes tekst en docu. namelijk op het onderdeel over Kosmos, de Geheime Dienst van het VB, een artikel dat ik op 18 augustus 2003 had geschreven en online gebracht. Het tumult van SuperStaaf en zijn huilende wolven ging dus om één betwistbare link. Enfin, ik hoop dat hiermede de discussie kan afgesloten worden. Ps: voor de rest verander ik geen jota over wat ik over revisionisten en negationisten bij het VB heb geschreven. Ook al werd mijn website in de ban geslagen op dit forum, ik laat mij daar niet door chanteren of ontmoedigen. thePiano, 15 december 2004
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 15 december 2004 om 10:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een PLEZIER??????? Censuur pleziert me helemaal niet!!!! Citaat:
Citaat:
Hebt ge het nu nog niet begrepen? Haal thePiano's revisionistische, negationistische en anti-semitische site nu terug uit de taboesfeer. Hij heeft hem nu gotfertoemme zelf gecensureerd! De discussie sluiten is natuurlijk een andere zaak. Ik blijf proberen de purperen muur te slopen. Iedereen moet wat mij betreft alles kunnen publiceren. ThePiano en Verbeke moeten ongehinderd en ongestraft hun zooi kunnen publiceren én mekaar bedenken met links.
![]() |
![]() |
![]() |
#1088 | |
|
![]() Citaat:
![]() Hoe jij van mij, een gedreven tegenstander van rev&neg, een voorstander kan bakken, blijft mij verbazen en wat je bedoeling ervan is heb ik al eerder uitgelegd. Als jij mijn website over collaboratie en verzet wilt ombuigen tot een rev&neg site, moet je maar eens goed bedenken in Wiens Belang jouw Purperen Muur met elke repliek een beetje hoger wordt.
![]() |
![]() |
#1089 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1090 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1091 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan mij hier perfect in vinden op een klein detailtje na. Zou het niet mogelijk zijn om aan Triangel te vragen ook zijn foto van het Net te halen wegens een ongeoorloofde aanslag op de goede smaak?
![]() |
![]() |
#1092 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn er al twee, Lyot. Nog maar duizenden te gaan.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#1093 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
je weet voorts even goed als mij dat het onmogelijk is om alle positieve gevallen op te sommen, omdat dat nooit exhaustief zal zijn.. daarom is 't ook makkelijker om 'negatieve' gevallen te vinden, met name Holocaust ontkenners waaruit ontegensprekelijk blijkt dat er geen haatgevoelens mee verbonden zijn.. Doe je best !
![]() |
![]() |
#1094 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1095 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1/massa's nazistische theorieënJe mag 100 keer beweren dat je een tegenstander bent: je publiceert en verspreidt het toch maar dapper. Daar verandert een waarschuwend vingertje geen zak aan. Citaat:
Ik ben geen voorstander van censuurwetten............
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1098 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bron: http://www.serendib.be/gievandenberg...censureerd.htm
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 15 december 2004 om 13:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1099 | |
|
![]() Citaat:
Schrijven over het VB (al dan niet kritisch) maakt je al een aanhanger van het VB. FDW citeren wanneer hij nog eens uithaalt naar de vreemdelingen dat het allemaal criminelen zijn, maakt je meteen een handlanger van de criminaliteit en of een fan van FDW! Je moet wel een kieken zijn om dat soort conclusies te maken. Om het kort te houden: mijn website zou opgedoekt moeten worden want nog maar 'zijn naam uitspreken' is al voldoende. Mijn website werd in de ban geslagen, niet omdat ze in overtreding is met de wet, want anders was ze al lang van het web gehaald(!!) Ze staat niet eens op een buitenlandse server maar gewoon bij pandora. De werkelijke reden waarom de moderators van dit forum elke verwijzing naar mijn website technisch onmogelijk hebben gemaakt is om de eenvoudige reden dat zij vinden dat het VB te hard wordt aangepakt en een lapzwans, zoals de gekende omtrent reg&neg, voldoende is om ze te weren. Peter Johan schrijft me dat hij mijn website zal laten keuren door het CGKR. Ik heb hem geantwoord dat ik hetzelfde zal doen door de Liga v/d Mensenrechten. Net alsof wanneer het CGKR en LRM mijn website een positief advies zullen geven, dat dit dan de ban zal opheffen. Het CGKR en LRM waren immers toch dezelfden die het proces hebben aangespannen tav de vzw's van het VB (en ook gewonnen), dus weet je al bij voorbaat hoeveel waarde aan het oordeel door de moderatie aan dit advies zal gehecht worden: nulkommanul. Ps: je moet geen pm's meer sturen of wat dan ook, voor mij heb je er definitief gelegen.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 15 december 2004 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1100 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan zeg! Je gaat heel wat verder dan namen noemen. Je citeert heelder pagina's nazi-crap. Je houdt het niet bij één anti-semitische 'illustratie' : je toont een volledige pagina. Citaat:
Mijn fout niet dat jouw website ter discussie staat...... Citaat:
Als dergelijke bagatel al reden is om rancune te voelen, .............. ![]()
![]() |
![]() |