![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Farron Balanced":
< Trump Vomits Up Word Salad When Asked About Specific Policy Ideas > https://www.youtube.com/watch?v=StVZaWAg4Hw Enjoy! ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog eentje van "Farron Balanced":
< Trump Suffers Another Nervous Breakdown In Early Morning Truth Social Rant > https://www.youtube.com/watch?v=sVWYW4XcZz4 ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zei dat eerder in deze draad al. Ik ben er tegen. Wat gaat Harris doen?
![]() |
![]() |
#1084 | |
|
![]() Citaat:
Het is glashelder dat hij geen flauw benul heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 | |
|
![]() Citaat:
Wat is het voorstel van harris? Werd haar dat al op een podium impromptu gevraagd?
![]() |
![]() |
#1086 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is de RFK Jr die " nooit op TV een podium gekregen" heeft dezelfde RFK Jr die zeven interviews per dag geeft, zoals jij eerder beweerde? Citaat:
Ze betalen veel meer dan wij aan gezondheidszorg, maar veel parameters (kindersterfte, levensduur, obesitas, en wellicht nog andere) zijn er slechter dan bij ons. Veel mensen zitten er ook zonder ziekteverzekering. Alléén, er zijn 0 redenen te geloven dat Trump daar ook maar iets aan gaat doen. Tenslotte, die kerel was 4 jaar president, en heeft niets gepresteerd wat gezondheidszorg betreft. Behalve de snelle ontwikkeling van COVID19 vaccins, dat was wel een succes.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 8 september 2024 om 07:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1088 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 8 september 2024 om 07:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 | |
Gouverneur
|
![]() Nieuw verzinsel van Trump: " Can you imagine you're a parent and your son leaves the house and you say, Jimmy, I love you so much. Go have a good day in school and your son comes back with a brutal operation."
CNN heeft wat aan fact-checking gedaan na een eerdere gelijkaardige uitspraak, en het is uiteraard BS. Verhelderend hoe sommige Trumpisten met waarheid omgaan is het volgende: Citaat:
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 8 september 2024 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 8 september 2024 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 | |
|
![]() Citaat:
Een beetje serieus blijven he. Trump liegt wel heel, héél veel... In 2021 werden er al meer dan 30.000 valse of misleidende claims geteld. Er is zelfs een Wikipedia-pagina ontworpen van meer dan 100 pagina's met zijn belangrijkste leugens. Bij elke speech die hij geeft draaien de factcheckers overuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 | |
|
![]() Citaat:
Alleen maar dat ze het allemaal zo belangrijk vinden. https://www.cnbc.com/2024/08/18/with...25665d43676a18 Trump gaat dat met hogere importheffingen betalen. Met deze link antwoord je dus geenszins op mijn vraag.
![]() |
![]() |
#1093 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Obama, dat is de grap van de dag??
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 |
Minister-President
|
![]() “Obama” ?!
Staat uw brein uit vandaag? Lees nog eens Knuts’ post waarin een vgl gemaakt wordt in welke mate de overheidsschuld in de VS toenam per ambtstermijn.
![]() |
#1095 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar ja, het is Harris, dus nooit zullen er genoeg details zijn. Trump zal alles met hogere importheffingen betalen. Hij heeft dat inderdaad heel vakkundig en met een indrukwekkend vertoon van dossierkennis uitgelegd. Waarlijk, deze idiote twee maten, twee gewichten is saai aan het worden.
![]() |
![]() |
#1096 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als Trump liegt, dan liegt hij. Ook als een studente met blauw haar uit Wechelderzande eens een winkelruit insloeg omdat de voornaamwoorden verkeerd gespeld waren. Of als anti-imperialisten Poetin verafgoden. Of als mensenrechtenactivisten met Hamasvlaggen rondlopen terwijl ze over microagressies huilen. Trump wil opnieuw president van de VS. Zijn aanhangers beweren vaak dat Trump tenminste "de zaken zegt zoals ze zijn". Wel neen, dat doet hij niet.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 8 september 2024 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 | |
|
![]() Citaat:
When Kamala Harris chose Minnesota Governor Tim Walz, a former teacher, as her running mate, experts noted he could bring a revitalized policy focus on child care and early childhood. As governor, Walz expanded state child tax credits and built a paid family leave program. Walz also distributed funds to boost early child-care professional wages and build provider capacity. Harris is “doubling down” on child care, said one expert.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 8 september 2024 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1098 |
|
![]()
![]() |
#1099 |
|
![]() Een kritiek op trump, en diens standpunt en mogelijke legislatie, omtrent vrije meningsuiting.
https://www.zerohedge.com/news/2024-...g-limit-speech
![]() |
#1100 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bij mij verschijnt als eerste: "The Kamala Harris administration economic policy platform outlined on Friday would bring back a fight over the expanded child tax credit Joe Biden has tried and failed to pass despite bipartisan support." Nu, ik twijfel er niet aan dat veel mensen nauwkeurige details van Harris plannen nodig hebben eer ze een keuze tussen Trump en Harris kunnen maken. /s De realiteit (spijtige realiteit imo) is dat, zelfs mocht Harris de presidentsverkiezingen winnen, de kans dat de Dem's een meerderheid in de senaat hebben vrij klein is. Een eventuele presidente Harris zal dus hoe dan ook "bipartisan" moeten gaan. En in elk geval, rekening houden met het oerconservatieve Hooggerechtshof. Dat is de onderliggende reden waarom details in haar wetgevende voorstellen van weinig belang zijn.
![]() |