![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1061 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conclusie: "white" heeft er niks mee te maken en het gaat enkel over privilege.
![]() |
#1062 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'hillbilly' vliegt in de bak en/of mag een ferme boete betalen, de 'negro' en/of de 'mexican' wordt aan de eerste de beste boom/lantaarnpaal opgehangen (en voordien misschien nog in brand gestoken), hé. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 6 september 2024 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1063 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat gezegd, als uw definitie van fascist overeenkomt met de mijne, leg de browning maar klaar. ![]()
![]() |
![]() |
#1064 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben tegen importheffingen. En tegen industriële subsidies. De vraag is dus, kan je met importheffingen industriële subsidies bestrijden?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 6 september 2024 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1065 |
Minister
|
![]() Inmiddels is Harris meer dan een maand gekozen en ze heeft geen enkel echt interview gegeven. Dat scripted gesprekje met CNN was geen interview.
Het is heel duidelijk dat Harris de zoveelste marionet is die achter de schermen door andere mensen wordt aangestuurd, net zoals dat bij Biden het geval was. Harris wil over geen enkel belangrijk onderwerp een standpunt innemen, omdat ze weet dat ze dan moet liegen. Dus zwijgt ze gewoon en vermijdt ze alle interviews. Het debat met Trump in de nabije toekomst is ook volledig scripted en onderworpen aan fel restrictieve termen. Trump zal geen kans krijgen om a en b te zeggen. Om te spreken over onderwerpen waar Harris over moet zwijgen. Daar zorgt de interviewer dan wel voor. Dat er nog altijd mensen zijn die ervan overtuigd zijn dat Harris een betere kandidaat zou zijn dan Trump, is mij een raadsel. Dat er mensen zijn die de media nog geloven ook.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 6 september 2024 om 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1066 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Toevallig heeft Harris inmiddels ook twee radio interviews gegeven. Scripted wellicht. Citaat:
Citaat:
En het was veel gedetailleerder dan Trumps eindeloos gebrabbel over invoerheffingen (niet moeilijk natuurlijk). Meer fundamenteel, Harris is een Democratische Normie, haar politieke doelstellingen zijn welbekend. Citaat:
Dit noemen de Amerikanen "Lowering Expectations". Citaat:
Deze week is overigens uitgekomen dat een aantal bekende pro Harris influencers, zonder het blijkbaar zelf te weten, door niet-Amerikaanse bronnen gefinancierd werden. Maakt hen inderdaad vrij ongeloofwaardig. Correctie: het waren MAGA influencers als Tim Pool en Benny Johnson, via Tenet Media door Russische belangen betaald.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 7 september 2024 om 09:07. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1067 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Zowel Trump als Robert F Kennedy geven gemiddeld ongeveer 7 interviews per dag. De gehele wereld van investeerders vraagt Harris om een positie in te nemen over beleid, maar ze blijft zich verstoppen. Er circuleren trouwens veel video's van haar waarin ze een positie inneemt, die ze een week later weer verandert. Onder andere over migratie, over oorlog, en over fracking. Citaat:
Citaat:
Gelieve te verduidelijken wat haar economisch beleid dan is. Dat gebrabbel van "we gaat iets doen aan de inflatie door een limiet op de prijzen in supermarkten te zetten" is compleet achterhaald en zal gegarandeerd leiden tot een boemerangeffect. Echte economen hebben dit al lang onderbouwd. Economist warns Kamala Harris' price controls proposal is 'incredibly chilling' Citaat:
Je kan niet ontkennen dat de publieke appearances van Harris quasi onbestaand zijn. Trump beantwoordt alle vragen van het publiek. Harris spreekt alleen met news outlets, of radiostations zoals je zegt. Maar geen vragen van het publiek en het feit dat je daar niet op ingaat maakt je intellectueel oneerlijk. Je weet dat zelf ook. Trouwens de outlet die het presidentiële debat uitzendt is in het verleden betrapt met het lekken van de vragen aan Hillary Clinton. Is uitvoerig op tv toegelicht door Megyn Kelly, de afgelopen weken.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 7 september 2024 om 11:07. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1068 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(7 interview per dag? sorry, lol) Citaat:
Citaat:
Ten gronde, het klopt dat Harris is teruggekomen op een aantal van haar standpunten ten tijde van de voorverkiezingen in 2019-2020. Ik ben daar heel blij om, ze heeft zich geschaard achter de normie standpunten van democraten. Citaat:
lol De Healthy, Hunger-Free Kids Act of 2010 werd onder Obama gestemd. En verzwakt onder Trump, die verder niets voor volksgezondheid heeft gedaan. Behalve natuurlijk, het helpen snel de COVID-vaccins te ontwikkelen. Hij probeerde ook miljoenen Amerikanen hun ziekteverzekering af te pakken, maar werd gelukkig door de senaat teruggefloten. Citaat:
Citaat:
Trump wordt er gek van. Citaat:
Trump beantwoordt nooit echt vragen. Hij brabbelt over haaien, Hannibal Lecter, over hoe fantastisch hij is, en gebruikt kinderachtige bijnamen. Kennis van zaken vertoont hij nooit. Jij lijkt echt bang voor dat debat. Maak je geen zorgen, dat debat zal een minimaal effect hebben.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 7 september 2024 om 11:24. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1069 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Laat me niet lachen over propaganda. Je weet dit zelf ook. Citaat:
Concreet: - Het beleid rondom de grens met Mexico. Ze verandert constant van positie tussen het nemen van vluchtelingen en het sluiten van de grens om Amerikanen te beschermen. Sinds haar benoeming wordt er gevraagd naar een definitief standpunt, maar ze geeft er geen. - De oorlog in Oekraïne en de oorlog in het MO. Enerzijds zegt ze dat de VS hun bondgenoot Israël moet helpen. Anderzijds klaagt ze aan dat er in Palestina zoveel doden vallen. Wederom geflipflop, playing both sides. Geen duidelijk antwoord. - Oil fracking. Voor, en dan tegen. Geen conclusie. - Het ergste, Harris verklaarde op beelden dat ze de financiële middelen van de politie zwaar wil terugschroeven. Achteraf kwam ze hierop terug. Geen standpunt. - Inflatie. Ze bespeelt het gemoed van Amerikanen door te zeggen dat iedereen 25 000 dollar hulp krijgt bij het aankopen van een eerste huis. Echter hebben de Amerikanen 35 triljoen dollar nationale schuld en is dit voorstel totaal onhaalbaar. Het zou leiden tot hogere huizenprijzen, en vooral nog veel meer nationale schuld en gegarandeerd hyperinflatie. Maar vragen daarover weigert ze te beantwoorden. Hetzelfde trouwens met beloftes over medicare die financieel onhaalbaar zijn. Het scenario in de VS is ergens vergelijkbaar met dat van ons. Trump is de Amerikaanse versie van het Vlaams Belang. De media zijn er bang voor en labelen elke aanhanger ervan als een dommerik zonder diploma. Racists, sexists, misogynists.. white privilege. Culturele zelfhaat eigenlijk, destijds beschreven in het boek van Karl Marx. Ook wij in België verzuipen in de schulden, maar hebben semi marxistische partijen in de regering zitten (Kamala is een marxiste) die de schuld enkel verder doen oplopen tot we failliet zijn. Ik vermoed dat zowel in de VS als bij ons een totale catastrofe met hyperinflatie onafwendbaar is. De zogenaamde Great Reset, gelijkaardig aan die van WOII. Vervolgens volgt de installatie van het communisme.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 7 september 2024 om 13:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1070 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je mag eens 3 keer raden wie de grootste verdeler van fastfood in de VS is. Niet MacDonalds of Burger King. Wel de middelbare school, waartegen trouwens rechtszaken lopen. Niks is meer profijtelijk voor die industrieën dan zieke kinderen. 1 op 5 kinderen heeft een vervette lever, wat eigenlijk het eindstadium is van metabool syndroom (diabetes, hart - en vaatziekten, kanker). Obama heeft die corrupte industrieën vooral laten begaan met al hun misdaden tegen de samenleving. Ook food stamps voor de armsten worden vooral ingezet om extreem ongezond processed food mee te kopen. Trump is geen gezondheidsexpert. Als hij verkozen wordt, wordt dit de bevoegdheid van Robert F Kennedy. Hij vecht al jaren tegen die bedrijven. Maar zijn benoeming zullen die grote industrieën nooit toelaten want het is een regelrechte aanval op hun triljoenenbusiness. Die bedrijven zijn veel machtiger dan alle grootste drugskartels van de planeet samen. Het is niet voor niets dat democraten secret service protection voor Robert F Kennedy weigeren, en dat de mainstream media hem de afgelopen jaren geen enkele keer op TV toelieten om te spreken over gezondheid. Kennedy wordt onmiddellijk gecensureerd. Amerikanen hebben trouwens geen ziekteverzekering. Obamacare is gewoon de verplichting van de werkgever om op te draaien voor medische kosten bij full time employees. De oplossing was om iedereen halftijds aan te nemen.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 7 september 2024 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1071 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat ze ook doet, de MAGA influencers zullen huilen dat het niet goed is. Who cares? Denk je echt dat Harris niet voor een stelletje aanhangers kan staan en urenlang over windmolens en spek bazelen? Dat doet ze dus niet. Ze zal nog wel interviews geven tot aan de verkiezingen, met meer inhoud dan het hersenloos gebabbel van Trump. Op MAGA idioten zal dat geen effect hebben. Maar dat is niet erg, die vormen het doelpubliek toch niet. Citaat:
In de Senaat werd er een compromis gevonden tussen Democraten en Republikeinen om wat aan de toestand aan de zuidergrens te doen. Dit compromis is nu Harris' programma. Wie blokkeerde het? De Republikeinen onder druk van ... Trump. Die vond het leuk om wat problemen kunstmatig in leven te houden voor de verkiezingen. MAGA zag het, en vond het goed. Citaat:
Citaat:
Daar is ze al lang van teruggekomen. Citaat:
Citaat:
Elke maatregel van Harris leidt tot hyperinflatie. De Trump invoerheffingen echter niet. Enzovoort ... Sorry, dit is Economie voor MAGA dummies. Citaat:
Harris een marxiste noemen slaat nergens op. Yep, zo is dat. Je hebt het Grote Complot ontmaskerd.
![]() |
![]() |
#1072 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een idioot die alle vaccins bestrijdt, in chemtrails gelooft, enzovoort, ja, die zal de problemen eens ernstig aanpakken. Komaan zeg. Citaat:
Zelfs de beperkte vooruitgang van Obamacare probeerde Trump terug te draaien. Dankzij alle Democratische senatoren, en drie Republikeinse senatoren (McCain, Collins, Murkowski) werd dit in 2017 vermeden. Zelfs nu is Trump nog altijd bezig te zeggen dat hij Obamacare zal vervangen met iets veel beters. Zonder details natuurlijk, want Trump moet geen details geven.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 7 september 2024 om 14:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1073 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is gewoon hetzelfde gezwans als in België tegen het Vlaams Belang. Het zijn de Belgische rednecks in Hillbillies zonder diploma zogezegd. Mochten de media N-VA niet radicaal geholpen hebben door dagelijks voor de verkiezingen te blijven herhalen "stem er niet voor want ze mogen toch niet meedoen" dan was het VB veruit de grootste in Vlaanderen. Vroeger was het VB een klein groepje "extremisten" en nu ineens zit heel onze samenleving vol met dummies. En net zoals in de VS probeert men hier ondanks escalerende schulden, linkse partijen het beleid te laten voeren waardoor tekorten enkel verder oplopen. Het is een wiskundig feit dat de schuld in de VS zodanig ontspoort dat binnen 5 jaar 50% van al het geïnde belastinggeld naar intrest op schuld gaat. In geval van oorlogvoering nog veel sneller. Op dat moment stort de samenleving in en kom je automatisch in een anarchie terecht. Je bent nu nog in de fase dat je dat een complot noemt. Maar over 5 jaar ben ik benieuwd naar wie je dan met de vinger gaat wijzen.
![]() |
![]() |
#1074 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar goed, in 5 jaar, dan is het echt zover, zeker weten.
![]() |
![]() |
#1075 |
Gouverneur
|
![]() Even tussendoor, wat technische uitleg over begrotingen ed van een wereldberoemde kenner: https://twitter.com/atrupar/status/1831747330925527271
![]() |
#1076 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Straks ga je nog ontkennen dat de VS een epidemie van obesitas, diabetes en metabool syndroom heeft. Mijn eigen docent voedingsleer heeft van de Belgische staat een boete gekregen omdat hij zijn eigen dochter adviseerde een aantal vaccins voor hun baby te weigeren. In heel Europa is niemand meer gekwalificeerd dan hij. We weten allemaal dat leken zoals jij graag met het wappie etiket strooien, maar dat is nogal zinloos tav iemand met meer dan 100 publicaties. Eigenlijk ongelofelijk hoe mensen zoals jij, met nul achtergrond in dergelijke materie, uitspraken doen over dergelijke onderwerpen. Dit soort discussies is alsof ik met mijn grootmoeder ga discussiëren over kwantumfysica. Uitermate zinloos
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 7 september 2024 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1077 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Dit is het stukje tem Obama, wiens aandeel in de schuld voornamelijk kwam door oorlogen in het MO. Hij klokte af op bijna 20 triljoen en verdubbelde daarmee de opgebouwde schuld van alle presidenten voor hem, uit heel de geschiedenis. Onder Trump trouwens geen oorlog, zoals beloofd. Daar kwam schuld voornamelijk van voedselpakketten tijdens covid. Economen hebben berekend dat de schuld problematisch wordt vanaf 33 triljoen, waar we inmiddels gepasseerd zijn. Iedere 100 dagen komt er 1 triljoen bij, wat aangeeft dat we in de eindfase van het systeem zijn beland. Het is zoals een lawine die niet meer te stoppen is, en binnenkort alles vernietigt. Er moet intrest betaald worden op de schuld en de intrest rates (gekozen door de federale reserve) bepalen dus welk deel de schuld inneemt van het jaarlijkse budget. Zoals het ook in BE veel duurder is om schuld af te lossen aan 5% dan aan 1%. Momenteel betaalt de VS jaarlijks meer aan intrest op schuld dan aan het leger. Neem daarbij ook nog dat de doodzieke samenleving 4.5 triljoen USD aan medische kosten per jaar genereert. Dit alleen al maakt het land nog meer failliet dan nu al het geval is. Hou je sarcastisch gezwets dus maar voor jezelf. Doe liever eens aan wiskunde. Wie weet ben je zo iemand die á la Kamala Harris/ Conner Rousseau denkt dat we mensen maar meer cadeaus moeten uitdelen en dat de schuld nooit een probleem wordt. Mark Zuckerberg heeft trouwens ook ooit dergelijke uitspraken gedaan. En ondertussen wel andere mensen de les lezen
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 7 september 2024 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1078 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In wélk boek precies, en in welk hoofdstuk/op welke pagina's staat dat beschreven, eigenlijk? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1079 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1080 |
|
![]() Een sterk staaltje desinformatie.
Dat die Soenens nog aan de bak is, en er niet in zit, is tekenend voor het establishment. https://www.tscheldt.be/bjorn-soenen...eid=17d28f3c20