![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oeps, heb me daar een keer of wat te veel gepost, nadat m'n doorsturing wat op zich liet wachten. Excuzie aan allen daarvoor.
Citaat:
Actie verzekert en niemand die echt een verschil zou merken in het abstracte landschap van het federale Absurdistan waar de chaostheorie hoogtij viert. Citaat:
Het ontbreken van elke overheidsbijdrage hiertoe spreekt boekdelen. Citaat:
Mochten er dus aliens bestaan die wegens hun defecte ruimteGPS pardoes in m'n tuin zouden belanden, dan zou ik alvast aan die verdwaalde ET vragen, hoe zijn soort er dan in geslaagd is om een hoogtechnologische beschaving op te bouwen zonder daarbij zichzelf te vernietigen, gezien ze anders niet tot bij ons zouden geraakt zijn. Ik denk dat het antwoord daarop, niet onmiddelijk aan het verstand zou appelleren, maar eerder naar het weten vanuit het hart. Daarna zou ik ze alvast met m'n auto naar de Wetstraat brengen, om daar een en ander te onthullen over evolutie en zo. Citaat:
Wel goed om te weten dat er nog idealen leven. Citaat:
Ooit zullen Europese ex-politiekers zich voor dit tribunaal mogen verantwoorden, voor de misdadige nalatigheden en schandalige obstructies die ze decennialang 'wettelijk' hebben gearrangeerd en voor mijn part met bewuste voorkennis voor de maatschappelijk-desastreuze gevolgen van vandaag. Regeren is vooruitzien en dat is hier niet het geval, nooit geweest. Citaat:
Trouw zweren aan het hoogste machtsorgaan en haar staatinstellingen is bij deze een verplicht vestimentaire aangelegenheid en tegelijk een knoert van een contradictie tov het welzijn van het volk, waarvoor diezelfde politici notabene verkozen zijn. De meesten van deze perfide judassen zijn zo bedwelmd door de verslavende roes van de macht, dat ze gewoonweg vergeten zijn wat schaamte uberhaupt nog wil zeggen, laat staan menselijke rechtvaardigheid of mededogen. Erover dus, trop. Citaat:
Het vasthouden aan een zelfvernietigende denkwijze en ideologie, is de stilzwijgende overeenkomst die beiden bindt en van elkaars bestaan afhankelijk maakt en in wezen geen echte dialoog met elkaar (willen) hebben, daar dit elkaars motieven en bestaansreden zou vernietigen. En de geweldloze meerderheid keek ernaar, zweeg en deed niets... Citaat:
Doet me eerder denken aan een zachtere uitvoering van geweldadige regimes, dan iets wat een hedendaagse democratie vertegenwoordigt. Laat de klok maar verder tikken, vroeg of laat loopt de wekker wel af, ook dat is een zekerheid. ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 5 april 2009 om 22:52. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 | |
|
![]() Citaat:
Elke daad die men stelt tov een ander is een rechtstreeks gebaar tov van dat geheel der zielen, dus ook rechtstreeks tov jezelf. Behandel dus een ander zoals je dat zelf ook wenst te ondergaan, is dan het nuttige inzicht dat men uit de bestaanskennis van de ziel kan genereren. Een algemene daling van dagelijkse agressiviteit zou zich voordoen en het mededogen voor elkaar en onze omgeving zou groeien. Een klinische methode om dit via een individuele manier aan te tonen zou in deze welkom zijn. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 5 april 2009 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door MIS : 6 april 2009 om 11:19. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mooi verwoord!
![]() |
![]() |
#1088 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 |
|
![]() Iedereen zou zonder ziel maar zielig zijn ... of juist niet?
![]()
![]() |
#1090 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door MIS : 10 april 2009 om 04:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1093 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 |
Minister
|
![]() Het is ook een grap!
Beelden komen en beelden gaan, maar het blijven slechts beelden die ons niet de hoogste werkelijkheid tonen! Tot ik tegen een steen aantrap en zeg....dit moet wel echt zijn! ![]()
![]() |
#1095 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de ziel bestaat, zielig ook, lijkt me evident. Als de ziel niet bestaat, ook zielig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1098 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar misschien moeten we eerst BHV splitsen, dat kan ook. Of misschien beter niet, dat is ook een optie natuurlijk, ik weet het niet zo goed. Er is al zoveel over verteld dat we er misschien beter een commissie over oprichten, daar zal de waarheid wel aan het licht komen, maar misschien ook niet. Enfin, binnenkort zijn het verkiezingen, dan zal het beter gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1099 | ||
Minister
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]()
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 11 april 2009 om 10:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |