![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 |
Banneling
|
![]() Eentje voor 't Quote archief...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik citeer U en breng een paar veranderingen aan: Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet er niet bij te vermelden dat in islam (degenen die het hardst roepen om vrije meningsuiting en godsdienstvrijheid), diezelfde vrije meningsuiting en godsdienstvrijheid totaal onbestaande is!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeveraar , zoek maar verder in het archief .... woorden verdraaien en buiten hun context plaatsen ....zwak |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De traditie wil dat de vrouw een boek koopt voor de man en de man een roos voor de vrouw. Voor jou heb ik alvast dit boek: ![]() Léés het een keer en zoek eens waar je 'vrije meningsuiting' en godsdienstvrijheid' kan terugvinden, en nee, niet het vers; "Jij jouw godsdienst en ik de mijne" want dat vers is geabrogeerd! Voor artisjok: ![]() Zo, en nu flink verder ijveren zodat iederéén vrije meningsuiting mag blijven behouden*!!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 21 april 2010 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er een verbod is van alle levensbeschouwelijke symbolen in het GO; geldt dit voor al het personeel en al de leerlingen. Niet? Daarom voel ik mij geroepen om de vrije meningsuiting te verdedigen. Ik begrijp dan ook niet waarom sommigen de vrije mening willen opgeven om, een pestmaatregel te kunnen invoeren; om hun zicht te vrijwaren van dingen die hun irriteren, omwille van een ongebreidelde haat, ... P.S. Als je iemand citeert en veranderingen aanbrengt is dit niet meer citeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1088 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geloof is vrije keuze en moet kunnen zolang het niemand schade toebrengt ? Welke schade krijgen wij als er iemand een hoofddoek wil dragen? Je kan de bijbel , koran enz ... interpreteren zoals je zelf wil .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 |
Banneling
|
![]() Hier een boek voor u .....
![]() Laatst gewijzigd door Wisord : 21 april 2010 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1093 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je dan niet zeggen dat wie anders beweert uit naam van zijn overtuiging schade toebrengt? En kun je dan nog zeggen dat een ideologie die gelijkwaardigheid niet erkent van dezelfde orde is dan een ideologie die dit wel erkent? Indien niet; worden symbolen die ongelijkheid uitdragen terecht als ongewenst gezien binnen openbare beroepen, onderwijs en werkvloer, indien een werkgever dit wenst, dus geen hakenkruizen, geen hoofddoeken, of andere symbolen die voor ongelijkheid staan. Dat is juist een kwestie van respect voor de onderlinge diversiteit binnen deze cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1095 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoewel in het Westen de islamitische wereld nog vaak beschouwd wordt als een monolithisch blok, is het zo dat een grote diversiteit van opinies bestaat, ook wat betreft het dragen van hoofddoeken. Het debat daaromtrent gaf in Europa een staalkaart van belangen- en ideologische tegenstellingen, diversiteit in wetenschappelijke methodes, denkbeelden over laïciteit en religiositeit en dergelijke meer. Aan de verschillende reacties in enkele Europese landen op het ogenschijnlijk futiel fenomeen blijken oorzaken ten gronde te liggen die minder te maken hebben met de islam op zich dan met het gebrek aan coherentie in het bepalen van een standpunt bij de betrokkenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 21 april 2010 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1098 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De begrippen 'godsdienstvrijheid', 'vrijheid van meningsuiting' e.d. zijn al zo vaak misbruikt, zo ver uitgerekt, dat deze begrippen herleid werden tot holle frasen, idem dito voor 'racisme' enzomeer...
Uw boek is idd een 'aanrader'; Al eeuwenlang een 'GAST'vrij volk". Mijn huis staat open voor iedereen, mijn deur staat open voor iedereen, mijn 'gasten' worden behandeld met alle égards die een 'gast' verdient, maar indien mijn 'gasten' de intentie hebben om van 'mijn' huis, 'hun' huis te maken, in 'mijn' huis de regels willen veranderen, de meubels willen herschikken, 'hun' regels aan mij willen opleggen, kortom; mijn 'gast'vrijheid willen misbruiken, houdt het op en gaat voor mij de deur onverbiddelijk dicht! "Si fueris Romae..." weetjewel?
![]() |
![]() |
![]() |
#1099 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat als uw gast hier een huis koopt en jij gaat bij hem de meubels herschikken ? |
|
![]() |
![]() |