![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#1081 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Na de mens niet (zie de link). Waarom je daar problemen mee hebt is mij totaal onduidelijk. Feiten negeren is een beetje ***knip***, hoor.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 oktober 2006 om 13:36. |
|
|
|
|
|
|
#1082 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zelfs evolutiewetenschappers zullen eens goed lachen met die link . U link zet alle evolutieschema's op zijn kop ! |
|
|
|
|
|
|
#1083 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
En 4x+2 is gelijk aan 2(2x+1). Laatst gewijzigd door genehunter : 4 oktober 2006 om 13:37. |
|
|
|
|
|
|
#1084 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat er na de eerste aap geen zoogdiersoorten meer zijn ontstaan. De realiteit is dat er wel zoogdiersoorten n�* de eerste apen zijn ontstaan. Dat jij denkt dat dat in strijd is met wat dan ook wijst alléén maar op je eigen gebrekkige kennis terzake.
|
|
|
|
#1085 |
|
Gouverneur
|
x = 3?
Ik twijfel er niet aan dat dat vedisch sneller kan, hoor. Maar wat doe je met deze: ![]() Hihi, je doet me denken aan die van 'cijfers en letters' op de tv van vroeger... Hoe heet em ook al weer? Laatst gewijzigd door genehunter : 4 oktober 2006 om 13:40. |
|
|
|
|
|
#1086 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar dat betekent niet dat de Vedische wiskunde het niet kan, ik geef meteen toe dat ik nog niet zo ver ben. Ben druk aan het leren. (verwacht vandaag of morgen het bovengenoemde boek. vertical and crosswise) Maar heb je de door mij gegeven vergelijking nou al opgelost? Als dat gedaan is zal ik zeggen hoe het in de vedische wiskunde gaat ik doe geen wedstrijdje vergelijkingen oplossen, later graag! Ik doe dit ter illustratie want jullie zeiden dat het alleen om rekenen ging Ik kan aantonen dat het meer dan dat is. o sorry, je hebt gezegd x=3 deze zag ik even niet. Maar dat antwoord is fout, het juiste antwoord is -6/5=-1 1/5 zou je willen zeggen HOE je het berekent? Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 oktober 2006 om 13:50. |
|
|
|
|
|
|
#1087 | |
|
Banneling
|
Citaat:
maar je bent warm Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 oktober 2006 om 13:54. |
|
|
|
|
|
|
#1088 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Anders wordt het gewoon een kwadratische vergelijking, krijg je automatisch 2 oplossingen. Euhm, ik wil niks zeggen maar vervang x in de bovenstaande vergelijking door 3 en je komt uit: 1/(6+1)+1/(9+5) = 1/(12+2) + 1/(3+4) 1/7 + 1/14 = 1/14 + 1/7 Nogal triviaal dat 3 wel een juiste oplossing is, of niet soms? Laatst gewijzigd door genehunter : 4 oktober 2006 om 14:22. |
||
|
|
|
|
|
#1089 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
In matrices wordt er ook gerekend, maar daar zit nog een laag boven (transpositie, dimensionaliteit...) , dat is iets wat ik niet direct terugvind als ik lees over vedische wiskunde. Geef nu eens hoe je dat vedisch op zou lossen? Is die uitkomst die je gaf correct? Laatst gewijzigd door genehunter : 4 oktober 2006 om 14:49. |
|
|
|
|
|
|
#1090 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Moet helaas zo weg, ga er later graag op door Maar op het net vind je er inderdaad weing over het 'only scratches the surface.' Maar je kan er eerstegraads, tweedegraads, derdegraads vergelijkingen snel mee oplossen. analytical conics(snel een lijn door twee punten bv ) Meervoudige enkelvoudige vergelijkingen (zoals in de simplex methode) partiele diff vergelijkingen. Differentieren en integreren.trigonometrische vergelijkingen. noem maar op. etc etc. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 oktober 2006 om 14:32. |
|
|
|
|
|
|
#1091 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1092 |
|
Vreemdeling
|
De vraag mag en kan gesteld worden of vedische wiskunde wel zo "vedisch" is...Bovendien zijn er volgens sommige auteurs ook fundamentele problemen..
http://www.sacw.net/DC/CommunalismCo...e/NoVedic.html |
|
|
|
|
|
#1093 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niet alleen ik maar ook elke evolutiewetenschapper aanvaard u schema niet . De genetologie zelf stelt op basis van duizenden onderzoeken en tienduizenden links en boeken dat de huidige zoogdieren op de aap na ongeveer 40 miljoen jaar geleden zijn ontstaan . |
|
|
|
|
|
|
#1094 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alles wat enigszins vernieuwend en progressief is tracht je belachelijk te maken . Leuke hobby heb je wel . |
|
|
|
|
|
|
#1095 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk dat je verwart met ordes. Nu, ik heb gisteren de links met wetenschappelijke referenties gegeven. Als jij feiten wil negeren dan moet je dat gerust doen. Daar hou ik me verder niet mee bezig.
|
|
|
|
#1096 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1097 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Succes! |
|
|
|
|
|
|
#1098 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gisteren gaf ik al links die aantoonden dat de hondachtigen en katachtigen relatief recent waren (minder dan 10 miljoen jaar geleden). Hier nog een leuk artikel over de biologie van Hawaai. Als je het leest zal je zien dat ze het hebben over vogelsoorten die recent zijn geëvolueerd. Jij mag gerust links geven naar wetenschappelijke bronnen waarin staat dat er in de laatste 40 miljoen jaar geen zoogdiersoorten (buiten de primaten) zijn bijgekomen. Veel succes met je zoektocht!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 oktober 2006 om 21:56. |
|
|
|
|
|
|
#1099 |
|
Banneling
|
Als je de discussie een beetje gevolgd hebt zul je wel zien dat ik reeds voldoende links heb opgegeven .
|
|
|
|
|
|
#1100 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat tracht je nu eigenlijk te bewijzen ? Dat mensen van de aap afkomstig zijn ? Alleen het Vaticaan en de liberales aanvaarden dat nog , maar daarom juist zijn het de liberales . Voor hen knijp ik inderdaad graag een oogje dicht . En inderdaad , rolling stone , volgens de dna analyse van u link kunnen aapmensen inderdaad na de mens zijn ontstaan . Lees u eigen link nog maar eens goed . |
|
|
|
|