![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van het principe eigen volk eerst ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
243 | 55,86% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
192 | 44,14% |
Aantal stemmers: 435. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 1 februari 2008 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1083 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er kan trouwens ook gediscussieerd worden of de oude communistiscische regio's instorten omdat ze geen rijkdom creeerden, of juist omdat er 1 een dictatuur was van enkel partijbonzen (dictaturen zijn altijd vergankelijk) 2 het hier economisch achtergestelde gebieden betrof die geen welvaart kenden en tijdens het communisme zelfs meer welstand bekwamen dan ze daarvoor hadden...Marx stelde dan ook dat het zeer moeilijk tt bijna onmogelijk is om tot communisme te komen, indien een land niet eerst een kapitalistische evolutie heeft doorgemaakt.
![]() |
![]() |
#1084 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wij verwachten dat de Walen een inspanning doen om hun werkloosheid die dubbel zo hoog is dan in Vl, een beetje te verminderen. Een beetje vreemd wat je hier nu weer vertelt!
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 | |
|
![]() Citaat:
Het was gelijkaardig in China, tot de overheid ten einde raad privé-intiatief toeliet. Dan werd plots alles anders: iedereen deed zijn best om het wat beter te doen en de kliënten te helpen (en wat meer geld te verdienen). Zo zit de mens in een. Zelf na een een generatie communistische hersenspoeling en terreur.
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1087 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() U vraagt dus aan de Belgische regering om voor meer werkgelegenheid te zorgen voor walen? Dat lijkt mij toch ook redelijk als je werklozen wil bestraffen.
![]() |
#1088 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hij wil creeeren, en hij wil daarvoor geaprecieerd worden, de vraag is enkel: indien iemand met 5 man 1 zaaltje moet kuisen, zonder dat de meerwaarde voor deze dienst naart hem gaat, zonder motivatie enz. dan zal hij ook minder doen. Het heeft dus met organisatie te maken...
![]() |
![]() |
#1089 | |
|
![]() Citaat:
links (wallonië) wil dat de regeringwerk verschaft rechts (vlaanderen) steekt de handen uit de mouwen en werkt aan het resultaat zie je wat werkt en wat niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb in communistisch China en in Bulgarije gezien dat motivatie volledig ontbreekt bij de overgrote meerderheid. Toen China overstapte naar vrij initiatief barste het langzaam en nadien in snelvaart naar meer welvaart voor de grote meerderheid
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 1 februari 2008 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ge moet eens naar de levensomstandigheden gaan kijken in de " rechtse " anticommunistische dictaturen , maar dat past niet in uw kraam zeker !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 1 februari 2008 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1093 |
Banneling
|
![]() Vlaanderen zou wat meer de Latijnse manier van leven zich eigen moeten maken en Wallonie de nuchtere levenswijze van het Noorden. Immers, zinloos en obsessief 'streben' leidt meer dan eens naar de vreugdeloze bezinning na een hartinfarct. En flierefluiten naar de Latijnse slag leidt meer dan één bliksemsnel van bed op stro.
Laatst gewijzigd door system : 1 februari 2008 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 |
|
![]() Waar zijn die ?
![]() |
![]() |
#1095 | |
|
![]() Citaat:
De Walen hadden in 't verleden een stevige reputatie opgebouwd voornamelijk door de staalindustrie. En dat was niet in tegenstelling met Latijnse ingesteldheid. Ze worden nu alleen maar miskweekt en gepamperd door het regime.
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 | |
|
![]() Citaat:
Als ik zeg: 'ze worden nu gepamperd' dan scheer ik ze over één kam. Ik vind dus niet dat ik in clichés praat. Ik vind ook dat zwarten betere boksers zijn dan blanken, en minder goede zwemmers dan blanken. Vrouwen leven ook langer dan mannen. Vroeger waren de mensen ook kleiner van gestalte dan tegenwoordig. Ik meen dat iedereen (die van goede wil is) dat begrijpt. En dat ik niet uitsluit dat sommige mannen langer leven dan sommige vrouwen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1098 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom zou links niet tesamen gaan met hard werken? Links is tegen de diestal door de werkgevers, niet tegen hard werken... Ook u zou moeten weten dat de waarheid meer complex is...
![]() |
![]() |
#1099 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een elite. Kijk maar eens naar internationaal onderzoek en je merkt wie profijt haalt uit die welvaart, en vooral: welke eorme groep plots wordt uitgesloten. Natuurlijk: uitsluiting heeft voor rechts nooit een probleem gevormd...
![]() |
![]() |
#1100 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() U bedoelt dat er geen rechtse dictaturen bestaan?
Ik hoop dat u een grapje maakt. Herrinner u bijvoorbeeld het derde rijk, mussolini, franco, Pinochet enz.