![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11021 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Nee, ik vind mensen die aan homosex, plassex, SM sex doen niet abnormaal, ik vind niks abnormaal zolang het vrijwillige, instemmende sex bedraagt. Een tijdje geleden had iemand op een bepaald forum (vraag me niet welke) de vraag gesteld wat voor sexuele activiteiten te ver gaan of immoreel zijn. Veel mensen riepen toen dingen zoals plassex en SM sex. Ik zeg niet dat je het moet aantrekken wat de meerderheid vindt, dat zal mij verder ook een worst wezen, feit is wel dat er bij ons met twee maten wordt gewogen. De mensen die plassex en SM sex afkeuren, staan wel op hun achterste poten (wat wel terecht is) wanneer er landen zijn waar men homoseksualiteit op dezelfde manier afkeurt. Dat soort meten met twee maten snap ik niet. Hoewel homoseksualiteit zelf inderdaad een geaardheid is en plassex en SM sex fetishen. Maar ik ben ook niet het type die mij extreem schikt naar wat de meerderheid vindt en doet. Ik ken ook bv. bepaalde soorten muziek die de meerderheid van Nederland en Belgie totaal niet kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11022 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vermoedde ik al. En daarmee is de zoveelste drogredenering in deze discussie doorprikt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11023 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11024 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En ik zet die twee levens niet in contrast met elkaar, het is precies wat ik niet doe. Jij wel. Die twee 'levens' (het tweede staat voor de saaie voortplantingsdaad die Raf zo'n afschuw inboezemt, ocharme Raf ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11025 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11026 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allé, vooruit. Probeer het nog eens opnieuw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11027 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11028 |
Minister
|
![]() En wat als een 12 jarige of jonger instemt bij een oudere man??? Wat dan he?
Dan mogen we dat toch terecht afkeuren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11029 |
Burgemeester
|
![]() Dat is pedofilie, en dus strafbaar.
![]() Maar over de grens wat wel en niet toelaatbaar kan zijn, kan nog erg veel over gediscussieerd worden. Als iemand het lekker vindt om in het openbaar in zijn broek te plassen, is dat oke of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11030 |
Minister
|
![]() Ahja, beter in zijn broek want wildplassen is verboden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11031 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11032 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bron: http://www.e-gezondheid.be/proefbuis...-s/actueel/516 Mannelijke proefbuisbaby's hebben meer kans op onvruchtbaarheid of vruchtbaarheidsproblemen. Dat beweert professor André Van Steirteghem, die zelf de verregaande vruchtbaarheidsbehandeling ICSI uitvond. Bron: http://www.zita.be/lifestyle/nieuws/...tbaarheid.html Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11033 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2 "Van Steirteghem pleit er dan ook voor zoveel mogelijk IVF te gebruiken in plaats van ICSI."
![]() |
![]() |
#11034 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"tweemaal zo veel risico": Is dat niet. Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11035 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen met " gewone " smaken, zijn niet ruimdenkend. Laatst gewijzigd door den dinges : 16 augustus 2011 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11036 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11037 |
Banneling
|
![]() Dat stinkt. Die moet niet naast mij komen staan of zitten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11038 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11039 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En dat over de ruimdenkendheid; ik wilde alleen Raf testten om te weten of hij daadwerkelijk zo ruimdenkend is, als dat hij zelf beweert. En inderdaad, hij is zeker niet bekrompen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11040 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |