Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2009, 19:36   #11021
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Wel verdomme, wie heeft die link hier geplaatst denk je.....

En aviation com is inderdaad een officiële link en heeft helemaal niets te maken met de Bush administratie....

Het is een gegevensbank waar alle vliegtuigen ter wereld geregistreerd staan....

Ik heb die destijds aangehaald om te bewijzen dat ik zowel het inschrijvingsnummer als het chassisnummer van dat vliegtuig dat er toen is opgestegen wel degelijk ken....

En Uw vriendjes en U vonden mijn eerdere link niet officieel genoeg omdat dit een vliegtuigspotterssite was,alhoewel die ook de correcte informatie gaven....

Daar staat momenteel vermeld op basis van de door de amerikaanse regering verstrekte informatie wat er met het vliegtuig is gebeurd....
Officieel is het pas wanneer het rechtstreeks afkomstig is van de betreffende autoriteiten, en niet als het gaat om een herinterpretatie van officiële informatie .

Het barst van het bewijs dat vlucht 77 daar opsteeg , de FDR , luchtverkeers leiding , getuigen op het vliegveld . Wist u trouwens wel dat vlucht 77 10 minuten te laat opsteeg ?

Wel bij de juiste vertrektijd kijken dus !

U eist elke denkbare vorm van bewijs om te bepalen of het om vlucht 77 ging !
Zodra er één bewijs niet geleverd wordt is alle andere bewijs plotseling ook niet geldig meer . Je hebt toch echt maar één bewijs nodig .

Bij geen enkele crash is elke denkbare vorm van bewijs aanwezig .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 00:25   #11022
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Ik haat namelijk leugenaars!
Citaat:
Jij geeft in ieder geval GEEN indruk! Godloving prik!
en dan in een andere draad ...

Citaat:
Wat doe je op deze draad als ik vragen mag? Of is op de man spelen belangrijker geworden als de boodschap zelf misschien?

Klein, klein...
Oud 31 juli 2009, 14:36   #11023
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Weer een extra klap voor de debunkers...

Citaat:
New York Judge Dismisses Claim Negligent Construction Contributed To WTC 7 Collapse

Con Ed receive $277 million less than the amount originally sued for in insurance case

Paul Joseph Watson
Prison Planet.com
Friday, July 31, 2009

A New York judge presiding over a multi-million dollar insurance case has dismissed the claim that negligent design or construction of WTC Building 7 contributed to its collapse, and in doing so has destroyed a key justification cited by debunkers in claiming that WTC 7 was not deliberately imploded.

Though the ruling by no means advocates any factor other than fire and debris from the twin towers as the cause of the collapse of Building 7, it does reject the premise that the diesel tanks stored in the structure contributed to the building’s destruction.

According to a report by James Glanz which was published in the New York Times on September 11, 2002 concerning diesel tanks stored in WTC 7, “The tanks contained more than 40,000 gallons of fuel to provide backup power for the city’s emergency command center, a Secret Service office and other tenants. A 6,000-gallon tank for the command center, which was on the 23rd floor, was mounted 15 feet off the ground near an elevator bank. It was cited as unsafe by Fire Department officials in 1998 and 1999, but the Port Authority has asserted that the tank and the structure met the city’s fire code and posed no special danger.”

Debunkers have seized upon the diesel tanks as a reason for the collapse of WTC 7 , the only steel-framed building in history to collapse from fire damage alone, considering it was not hit by a plane on 9/11. Despite the fact that diesel tanks being in the building do not explain its 7 second free fall collapse into its own footprint, debunkers have still clung to the issue as a sacred cow with which to try and uphold the official story.
http://www.prisonplanet.com/new-york...-collapse.html
Oud 31 juli 2009, 18:55   #11024
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
New York judge presiding over a multi-million dollar insurance case has dismissed the claim that negligent design or construction of WTC Building 7 contributed to its collapse, and in doing so has destroyed a key justification cited by debunkers in claiming that WTC 7 was not deliberately imploded.
'key justification ' ?? Alex slaat de plank volledig mis ,dat idee speelt helemaal geen rol meer . Kort na 9/11 nog wel even , maar nu weten we beter .
Oud 31 juli 2009, 23:29   #11025
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Ik heb geen verhalen over 9-11, wel een heleboel terechte vragen waardoor het officiële verhaal een paalwoning op twee palen blijkt.

Merk ik enige Mensa-jaloezie?
aha , alleen maar vragen stelt u ? Lijkt mij niet , u beschuldigd steeds mensen van vanalles , dat is iets heel anders .

Overigens is het grootste deel van 'het officiële verhaal' zoals alternatieve theoristen het zien grotendeels zelf verzonnen.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 31 juli 2009 om 23:31.
Oud 1 augustus 2009, 00:20   #11026
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Officieel is het pas wanneer het rechtstreeks afkomstig is van de betreffende autoriteiten, en niet als het gaat om een herinterpretatie van officiële informatie . .
Ach zo ....
Hier betreft het enkel een aanname gebaseerd op géén enkel officieel bewijs...

Citaat:
Het barst van het bewijs dat vlucht 77 daar opsteeg , de FDR , luchtverkeers leiding , getuigen op het vliegveld . Wist u trouwens wel dat vlucht 77 10 minuten te laat opsteeg ?
Wederom zo, geef mij dan maar eens het indentificatienummer van die beroemde FDR...dan kan ik gaan matchen of hij wel degelijk bij het juiste vliegtuig behoort...
Enne mijn beste ,tien minuten vertraging maken niets uit wat betreft de indentiteit van het opgestegen vliegtuig wiens identificatiegegevens onherroepelijk zijn vastgelegd.....

Citaat:
U eist elke denkbare vorm van bewijs om te bepalen of het om vlucht 77 ging !
Zodra er één bewijs niet geleverd wordt is alle andere bewijs plotseling ook niet geldig meer . Je hebt toch echt maar één bewijs nodig ..
Gééf mij het onweerlegbare bewijs mijn beste....

Citaat:
Bij geen enkele crash is elke denkbare vorm van bewijs aanwezig .
U dwaalt, gebrek aan argumenten,NGC bewijst net het tegenovergestelde van wat U beweerd in zijn talloze documentaires wat vliegtuigongevallen betreft...

En kom nu niet af met dat 11/09 een uitzonderlijk geval was...Lockerbie was dat ook ,en is volledig uitgezocht én gerapporteerd....

Laatst gewijzigd door Svennies : 1 augustus 2009 om 00:24.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2009, 17:33   #11027
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hehe, dan bent U namelijk niet alleen ,aangezien illwilleke het tegenovergestelde zal beweren....

En dus nogmaals mijn vraag aan illwilleke,hebt U hier een officiële link dat het vliegtuig dat destijds is opgestegen onder de noemer vlucht 77 wel degelijk hetzelfde vliegtuig is dat in het pentagon is gecrasht ,en dit zodanig is geidentificeerd aan de hand van de teruggevonden onderdelen van datzelfde vliegtuig....
Zo ja, geef ons het onweerlegbare bewijs hiervan...
Zo nee, houdt dan Uw waffel voor eens en altijd...

En toen werd het stil aan de overkant...héél stil...
Hoe denk je nu een antwoord te krijgen op je vraag als je blijft beweren dat ik op je negeerlijstje sta?

Het onweerlegbare bewijs heb je zelf gegeven door de link te plaatsen die in jou ogen officieel genoeg was als bewijs voor het air france toestel. Indien het volgens jou daarvoor goed genoeg was, dan is dit ook zo voor het pentagon toestel. Zoniet, dan zul jij het verschil moeten aangeven waarom niet.

En toen werd het stil aan de andere kant...heel stil...
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2009, 23:16   #11028
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach zo ....

Wederom zo, geef mij dan maar eens het indentificatienummer van die beroemde FDR...dan kan ik gaan matchen of hij wel degelijk bij het juiste vliegtuig behoort...

Enne mijn beste ,tien minuten vertraging maken niets uit wat betreft de indentiteit van het opgestegen vliegtuig wiens identificatiegegevens onherroepelijk zijn vastgelegd.....
Kunt u die pagina nog eens linken , ik vind namelijk niets via aviation.com

Citaat:
Gééf mij het onweerlegbare bewijs mijn beste....
U dwaalt, gebrek aan argumenten,NGC bewijst net het tegenovergestelde van wat U beweerd in zijn talloze documentaires wat vliegtuigongevallen betreft...

Wie is NGC ??
en wat heeft men er in godsnaam aan gehad om ons te doen geloven dat het vlucht 77 was , terwijl het in werkelijkheid stiekem om vlucht 44 ging?? Welk voordeel zou men met deze merkwaardige onderneming voor ogen hebben gehad volgens u ??

En waar is vlucht 77 dan ? of bestond die helemaal niet ? maak u theorie eens een keer af.

En "ja " het was wel degelijk een bijzonder geval omdat het ten eerste geen vliegtuigongeval was en ten tweede werd het onderzoek door de FBI gedaan , hetgeen nooit eerder is voorgekomen.

Overigens wat heb je er aan om de identiteit van het opgestegen vliegtuig te weten ?? dat bewijst alleen dat het toestel daar is opgestegen en zegt nog niets over wat er uren later en vele kilometers verderop in het Pentagon vloog . Maar u ziet het als het enige mogelijke bewijs dat er kan bestaan waarmee aangetoont kan worden dat vlucht 77 het Pentagon in vloog !! Ongelofelijk !

Laatst gewijzigd door atmosphere : 1 augustus 2009 om 23:24.
Oud 2 augustus 2009, 10:53   #11029
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Weer een extra klap voor de debunkers...

http://www.prisonplanet.com/new-york...-collapse.html
En wat is dan precies de klap?
Oud 2 augustus 2009, 12:30   #11030
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
En wat is dan precies de klap?
dat vraag ik mij ook af
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2009, 00:56   #11031
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
'key justification ' ?? Alex slaat de plank volledig mis ,dat idee speelt helemaal geen rol meer . Kort na 9/11 nog wel even , maar nu weten we beter .
U weet niet waar u over praat.

Citaat:
The report determines that the actual culprit in the collapse was the combustion of ordinary building furnishings: "These uncontrolled fires had characteristics similar to those that have occurred previously in tall buildings." If the sprinkler system in WTC 7 had been working, it is likely that "the fires in WTC 7 would have been controlled and the collapse prevented." The report also suggests that current engineering standards for coping with fire-induced thermal expansion need to be re-examined, particularly for buildings like WTC 7 that have long, unsupported floor spans. A key factor in the collapse, NIST concluded, was the failure of structural "connections that were designed to resist gravity loads, but not thermally induced lateral loads." According to Sunder: "For the first time we have shown that fire can induce a progressive collapse."
http://www.popularmechanics.com/scie...h/4278874.html
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2009, 18:34   #11032
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

New York judge presiding over a multi-million dollar insurance case has dismissed the claim that negligent design or construction of WTC Building 7 contributed to its collapse

'Negligent' betekend 'nalatig'. NIST claimt helemaal niet dat het instorten het gevolg is van nalatigheid bij het ontwerp of de constructie van het gebouw!!!

De grote overspanningen en het staal zonder beton was nu eenmaal de manier waarop men toen bouwde omdat men zich nog niet bewust was van de het gedrag van dergelijke constructies in onder bepaalde omstandigheden .

9/11 heeft gezorgt voor het herzien van de manier waarop men highrises bouwt.
Oud 3 augustus 2009, 22:09   #11033
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
New York judge presiding over a multi-million dollar insurance case has dismissed the claim that negligent design or construction of WTC Building 7 contributed to its collapse

'Negligent' betekend 'nalatig'. NIST claimt helemaal niet dat het instorten het gevolg is van nalatigheid bij het ontwerp of de constructie van het gebouw!!!

De grote overspanningen en het staal zonder beton was nu eenmaal de manier waarop men toen bouwde omdat men zich nog niet bewust was van de het gedrag van dergelijke constructies in onder bepaalde omstandigheden .

Héla, héla! Ge moet u zo niet enerveren hé manneke! Een beetje beleefd kan geen kwaad in Vlaanderen zenne! En leert schrijven!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2009, 23:30   #11034
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Juist
Oud 4 augustus 2009, 10:04   #11035
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist
reageer nu eens op de inhoud
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2009, 10:08   #11036
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
Dat was op de inhoud Dixie ... hsitorisch gezien het eerste gebouw van dat type dat instort omwille van en brandje ... nu waant atmosphere zich ook al ingenieur ... ingenieur bouwkunde ... is hier al veelvuldig en veel diepgaander besproken, hij moet maar ff scrollen ...
Oud 4 augustus 2009, 15:23   #11037
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat was op de inhoud Dixie ... hsitorisch gezien het eerste gebouw van dat type dat instort omwille van en brandje ... nu waant atmosphere zich ook al ingenieur ... ingenieur bouwkunde ... is hier al veelvuldig en veel diepgaander besproken, hij moet maar ff scrollen ...
Het is niet zomaar en enkel "een brandje"
Was hiroshima maar een bommetje met enkel wat doden?
Oud 4 augustus 2009, 15:23   #11038
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
Dat doet hij bijna nooit...kan ie niet zo blijkt.
Oud 4 augustus 2009, 16:27   #11039
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Het is niet zomaar en enkel "een brandje"
Was hiroshima maar een bommetje met enkel wat doden?

Laatst gewijzigd door Gun : 4 augustus 2009 om 16:28.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2009, 17:59   #11040
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

WTC 7 analyse door brandweermensen :

http://nistreview.org/WTC7-COLLAPSE-SCHEUERMAN.pdf

Opnames kort voor de collapse van WTC 7 :

http://www.youtube.com/watch?v=3HLDgjYuRHk

Laatst gewijzigd door atmosphere : 4 augustus 2009 om 18:03.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be