![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11001 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11002 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11003 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() u legt mij woorden in de mond
ik wil verifieerbaar bewijsmateriaal dat de Vs regering en haar administratie verantwoordelijk is voor de planning, uitvoering, organisatie en nazorg voor 9/11. Ik wil verifieerbaar bewijsmateriaal dat de Vs regering en haar administraties rechtstreeks verantwoordelijk zijn voor de duizenden doden op die dag. de Irakoorlog, PH, JFk, maanlanding en ufobezoeken interesseren mij geen zier. Dat bewijst niets en heeft geen enkele relevantie met 9/11 welk feitenmateriaal? dat is hetgeen al 550 pagina's gevraagd wordt. verifieerbaar bewijsmateriaal en geen suggestieve insinuaties. ook voor de vs overheid geldt het credo "onschuldig tot het tegendeel bewezen is". Citaat:
akkoord, de VS heeft gelogen mbt Irak. Hoe bewijst dit nu dat de VS verantwoordelijk is voor de planning, organisatie en uitvoering van 9/11? dit is gewoon een ongefundeerde blinde aanname. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11004 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dus nogmaals mijn vraag aan illwilleke,hebt U hier een officiële link dat het vliegtuig dat destijds is opgestegen onder de noemer vlucht 77 wel degelijk hetzelfde vliegtuig is dat in het pentagon is gecrasht ,en dit zodanig is geidentificeerd aan de hand van de teruggevonden onderdelen van datzelfde vliegtuig.... Zo ja, geef ons het onweerlegbare bewijs hiervan... Zo nee, houdt dan Uw waffel voor eens en altijd... En toen werd het stil aan de overkant...héél stil... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11005 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Merk ik enige Mensa-jaloezie? ![]()
![]() |
![]() |
#11006 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij enige concrete aanwijzingen waarom je aan het officiële verhaal moet twijfelen? Of is dit maar 'ik twijfel zomaar, voor de fun, en om mij wat interessant te maken'? Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11007 | ||
|
![]() Citaat:
De grote 9/11 topic De Geschiedenis van ... Evaluatie getuigen Pentagon Evaluatie van THE PENTAGON BUILDING PERFORMANCE REPORT, een Boeing 757-200 zei U? Zeitgeist - Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11008 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als die opnames zouden verraden dat er helemaal geen vliegtuig was , dan hadden ze het nooit laten uitzenden . 'Ze' hebben immers alles in de hand volgens jullie believers . Waar blijven toch al die getuigen van een globol hawk of raket die er nu eenmaal in grote getale waren en goed zicht hadden? Of de getuigen die een 757 over het Pentagon zagen heen vliegen ? En hoe kan het dat er opeens allemaal lichtmasten waren omgevallen ? geruisloze explosieven zeker die niemand heeft gehoort of gezien . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11009 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan pas doe je goed onderzoek ! De zogenaamde 'waarheidszoekers' met al hun suggestieve eenzijdige acghter de pc in elkaar geknutselde filmpjes gaan je geen stap dichter bij de waarheid brengen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11010 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11011 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11012 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11013 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier nog wat research materiaal , een enorm groot archief van beeldmateriaal :
http://www.archive.org/details/sept_11_tv_archive |
![]() |
![]() |
![]() |
#11014 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11015 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11016 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 27 juli 2009 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11017 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aviation com is inderdaad een officiële link en heeft helemaal niets te maken met de Bush administratie.... Het is een gegevensbank waar alle vliegtuigen ter wereld geregistreerd staan.... Ik heb die destijds aangehaald om te bewijzen dat ik zowel het inschrijvingsnummer als het chassisnummer van dat vliegtuig dat er toen is opgestegen wel degelijk ken.... En Uw vriendjes en U vonden mijn eerdere link niet officieel genoeg omdat dit een vliegtuigspotterssite was,alhoewel die ook de correcte informatie gaven.... Daar staat momenteel vermeld op basis van de door de amerikaanse regering verstrekte informatie wat er met het vliegtuig is gebeurd.... Ik heb aan U al meerdere malen gevraagd om te bewijzen wat de amerikaanse regering beweerd,en dat is geef het onweerlegbare bewijs aan de hand van de serienummers op de wrakstukken dat het hier inderdaad om één en hetzelfde vliegtuig gaat.... Ik wacht dus op onweerlegbare bewijzen gestoeld op officiële documenten én vergezeld van bijbehorende foto's om te kunnen controleren dat het inderdaad om dit toestel gaat...... U doet graag moeilijk mijn beste, nu ga ik eens moeilijk doen.... En zolang U dit niet ten gronde kan bewijzen ,hoef ik hélemaal niet te geloven dat het om dit toestel gaat.... Laatst gewijzigd door Svennies : 27 juli 2009 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11018 |
|
![]() Neen Joh, 't is gewoon voor de fun
![]()
![]() |
#11019 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() als jij beweert dat een ander toestel in het pentagon geknalt is dan moet jij dit aantonen.
wij moeten ons niet bezighouden met al jouw fantasietjes en verzinselen te ontkrachten. straks beweer je nog dat de ultieme verantwoordelijke voor 911 het onzichtbare spaghettimonster is |
![]() |
![]() |
![]() |
#11020 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zowat iedereen, hoor.
|
![]() |
![]() |