![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11061 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd!! Tenminste nog iemand met wat gezond verstand. De believers hebben maar 1 enkel probleem, voor hun zijn mogelijke scenario's bewijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
#11062 |
Banneling
|
![]() Bij een bekentenis moet het om te beginnen al vaststaan dat de persoon die de bekentenis maakt wel degelijk de beschuldigde is. Audiotapes worden om die reden vaak niet aangenomen als bewijsmateriaal.
Er is voldoende controverse rond de persoon van "Bin Laden" in het videomateriaal om minstens een vraagteken te plaatsen bij de echtheid van die "bekentenis" en de persoon die hem aflegt. Daarenboven bestaat er nog altijd de mogelijkheid dat Bin Laden een CIA-marionet is, wat een bekentenis van Bin Laden gelijkstelt aan een bekentenis door de CIA. Laten we de bewezen links tussen Al Qaeda en de CIA enerzijds en tussen de familie Bush en de familie Bin Laden anderzijds ook niet uit het oog verliezen. De meerderheid van de vermeende vliegtuigkapers was trouwens afkomstig uit Saudi-Arabië, een trouwe bondgenoot van de VS. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 29 november 2006 om 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11063 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 29 november 2006 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11064 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U mag altijd proberen de talrijke argumenten uit de volgende videos te ontkrachten op rationeel-logicsche en wetenschappelijk verantwoordelijke basis : 9/11 Mysteries Loose change 2 Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 29 november 2006 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11065 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een enorme stapel beweringen wel ja mar bewijzen, nul de botten! Geen enkel bewijs! Ik zal je een vb geven van jullie beweringen dat geen bewijzen zijn. Zeggen dat een stofwolk afkomstig is van explosieven wil nog niet zeggen dat het daarom ook zo is é. Bewijzen dat die stofwolk veroorzaakt is door explosieven...die moet men hebben en die hebben jullie niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#11066 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zou best zeker willen weten wie er achter de moord op de Kennedy's zit, wie er achter de Bende van Nijvel zat en of de Slag om Arnhem nu verraden is of niet. Daar zijn verschillende theorieën over, de één waarschijnlijker dan de andere. Geen van die theorieën is echter bewezen. Zoals ik al zei, de ene theorie is geloofwaardiger dan de ander. Maar ik zou me volstrekt ongeloofwaardig maken als ik deze drie zaken aan elkaar zou koppelen en zeggen dat de 'blonde friezen' overal mee te maken hebben. Althans, 'bepaalde' blonde friezen, o.a. de Eisinga's die ook nog eens contact hebben met buitenaardse wezens via het planetarium dat Eise in Franeker heeft gebouwd. Maar dit is wél parallel aan wat veel NWO-believers hier doen. De rijksdagbrand en de moord op Theo van Gogh zijn ook complotten geweest maar zodanig onderzocht dat met zekerheid kan worden vastgesteld hoe één en ander zich heeft afgespeeld. Alles aan de hand van bewijzen. Ook de officiële 9/11 versie beschikt over voldoende bewijzen die nog steeds stand houden. Er zijn vragen genoeg, zoals er ook theorieën genoeg zijn, maar vooralsnog is er nog GEEN ENKEL BEWIJS om een andere versie, dan de officiële, te rechtvaardigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11067 |
|
![]() Er zijn overal bewijzen en aanwijzingen waar je kijkt. Een voorbeeld van een aanwijzing is de uitspraak van Bin Laden dat hij het niet gedaan heeft en dat er een geheime regering achter de USA zit , zoals wij hier zeggen trouwens. Bin Laden was vroeger miljardair die veel in de bank van Zwitserland kwam met maatpak en das, en niet met Tulband en verhakkelde kleren aan zoals de meesten hem voorstellen. In die hoge kringen is het wel eens meer geweten dat er een geheime regering achter de USA zit.
Als je dan de reactie hoort van de Bush regime waarom die uitspraak van Bin Laden niet mocht uitgezonden worden in de U.S media... er zouden kunnen geheime boodschappen inzitten voor terroristen... yeah right... Ze kunnen zoiets complex als 9/11 organiseren maar er zouden geheime boodsschappen zitten, dan nog in een filmpje waar hij het ONTKENT. En in al die andere filmpjes die uitgezonden zijn, zitten er daar dan geen geheime boodschappen in??? Mensen gebruik toch eens uw verstand!!
Laatst gewijzigd door exodus : 29 november 2006 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11068 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vooroordeel? Eigen onderzoek (hoe?) ? Het authoriteitsargument? (Alex Jones zegt het, dus is het waar) Verregaande paranoïa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11069 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is nog niet vertoont. Maar als je iets hebt, breng het dan naar voren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11070 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11071 |
Gouverneur
|
![]() Enige tegenstrijdigheid in uw uitlatingen is u niet vreemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11072 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Wat met het feit dat : - staal enkel smelt onder hoge temperaturen die enkel kunnen bereikt worden op gecontroleerde wijze - de WTC speciaal werd ontworpen om vliegtuiginslagen te kunnen weerstaan (omdat er ooit een vliegtuig in het Empire State Building was gevlogen) - de WTC een enorm sterke stalen kern had, die onmogelijk zou kunnen zijn ineengestort zoals de pancake theorie beweert - tal van getuigen hebben ontploffingen gehoord op regelmatige tijden van elkaar - Larry Silverstein zelf zei dat hij WTC 7 heeft laten "pullen", wat vakjargon is voor het neerhalen van een gebouw - tal van brandweerlieden en ingenieurs bevestigen dat de officiële theorie fysisch onmogelijk is, zoals de intuïtie op zich al zou moeten doen - een gebouw niet in elkaar klapt tegen een snelheid die ongeveer gelijk is aan een snelheid in vrije val, zonder nauwkeurig geplaatste explosieven - de enigen die profijt hebben gehaald uit de gebeurtenissen van 9/11 de Amerikaanse elite is, waaronder Larry Silverstein, die door enkele maanden tevoren het gebouw te kopen en het tegen een monsterbedrag te laten verzekeren een enorme winst heeft gemaakt, zowel als het politieke establishment die haar konden gebruiken voor haar economische oorlogjes - Al Qaeda is opgericht en getraind door de CIA, de Bin Laden en de Bush familie zakenpartners zijn - .... Citaat:
![]() Citaat:
Dit is echter allemaal irrelevant. Het is evenmin bewezen dat Hitler verantwoordelijke is voor de rijksdag of de gebeurtenissen van kristalnacht. Het is evenmin bewezen dat Iran plannen heeft voor het maken van een atoombom. Net zo min is het bewezen dat Osama Bin Laden het meesterbrein is achter 9/11. Nochtans neemt de publieke opinie dit allemaal als vanzelfsprekend aan. Wat de publieke opinie aanneemt voor waar heeft niets te maken met de waarheid maar alles met wat het establishment portretteerd als de waarheid. Citaat:
Citaat:
Citaat:
De voorstanders van de officiële theorie dienen dus aan te tonen dat : - de Bin Laden op de "bekentenisvideo" de echte Bin Laden is. - Al Qaeda niet langer voor de CIA werkt en Bin Laden zich oprecht heeft afgezet tegen de Amerikanen en geen spelletje speelt. - de pancake theorie fysisch mogelijk is, ondanks het feit dat gezond verstand en tal van experts dit ontkennen. - alle andere argumenten gebruikt door de "believers" ongeldig zijn. Wat extra bewijs daarbovenop zou natuurlijk geen kwaad kunnen, al raad ik je aan te beginnen bij het begin. Op het moment staan jullie gewoon nergens. Citaat:
1. de officiële theorie fysisch onmogelijk is 2. officiële Amerikaanse instanties betrokken zijn geweest bij 9/11 3. er explosieven zijn gebruikt bij het neerhalen van de WTC 4. er geen passagiersvliegtuig in het Pentagon is gevlogen 5. Al Qaeda een organisatie is die als front dient voor de CIA door nep-terroristje te spelen 6. de Bush familie en de Bin Laden familie al vele jaren goede zakenrelaties hebben 7. de Amerikanen systematisch hebben gelogen over de doelstellingen van hun "war on terror" 8. de Amerikanen al enkele jaren zaten te wachten op een "Pearl Harbor"-like gebeurtenis om hun economische oorlogen die zouden volgen te rechtvaardigen (zie The Grand Chessboard, Brzezinski) 9. de Amerikanen al eerder aanslagen direct of indirect (indirect : de andere zijde geprovoceerd en de daaropvolgende reactie bewust hebben laten gebeuren) zelf hebben veroorzaakt om een officiële reden naar voren te brengen voor hun oorlogspolitiek (Lusitania, Pearl Harbor, Project Northwoods, Oklahoma City Bombing, ...) 10. ..... |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11073 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Soit, op deze manier kunnen we nog wel 10 jaar verder. Het probleem in deze discussie zit hem in de verschillende 'aanpak' tussen CT's/OCT's. CT's proberen aan te tonen dat het officiële verhaal vol gaten zit, vrij terecht zo blijkt uit de afgelopen vijf jaar. OCT's op hun beurt zoeken naar gaten in het één van de theorieën die ronddwalen op internet. Dikwijls blind voor fouten ("vergissingen") in het officiële verhaal maar ze zijn er als de kippen bij als ze, meestal door een bewering van een officiële instantie, een theorie kunnen ontkrachten die de schuld direct of indirect bij de overheid plaatst. Nogmaals, 5 jaar, en mensen spreken nog steeds over de schade die het vliegtuig aan heeft gericht? En dat we daarom de WTC torens niet kunnen vergelijken met andere uitgebrandde gebouwen? Dan vraag ik me af of je zelf het officiële verhaal wel volgde de afgelopen jaren, je had vast gemerkt dat "ze" dezelfde veronderstelling al lang van tafel hebben moeten vegen omdat ze niet echt strookte met hun bewijsmateriaal. Een ander mooi voorbeeld is de temperatuur van de branden. OCT's rusten op de bewering dat het heet was, en laten al het bewijsmateriaal dat het tegendeel aantoonde links liggen. Beide gegevens staan in het NIST rapport trouwens op dezelfde pagina, je moet maar lef hebben om dan te spreken over het ontbreken van bewijs, het begint stilletjesaan komisch te worden. Citaat:
Het officiële verhaal is een theorie, en wij leveren het bewijs dat die theorie niet klopt. Jouw probleem is dat je wacht tot iemand je kan overtuigen van een alternatieve theorie. Ondertussen maak je jezelf wijs dat je de juiste houding aanneemt zodat je het bewijs tégen het officiële verhaal links kan laten liggen. Weet je zelf wel wat je wil bereiken in deze discussie? Laatst gewijzigd door Akufen : 29 november 2006 om 12:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11074 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11075 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11076 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En op welke basis label jij de bekentenis als waar en de ontkenning als onwaar???? Vooroordeeel? Eigen onderzoek? Het authoriteitsargument? Bush zegt het, dus.......
![]() |
![]() |
#11077 | |||
Minister
|
![]() @ Lex,
Omdat ik voorstander ben van vrije meningsuiting, wil ik je mening omtrent iemand die het niet met u eens is, nog even aanhalen: Lex: "Slaat helemaal nergens op deze vergelijking, als je dat zelf niet ziet ben je nogal een uil hoor La Chunga. ![]() (en kom nu niet zagen over beledigingen of weet ik wat hé, geef gewoon toe, dit is onzin wat je schreef) Dit gezegd zijnde... Citaat:
Citaat:
Welk kwaad? Citaat:
Welke leden dan wel en welke criminele feiten hebben ze gepleegd?
![]() |
![]() |
#11078 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stank voor dank blijkbaar. Waarom heb jij dat soort kritiek wel tov mij maar niet tov Exodus? En gebaseerd op wat ik ondertussen weet (eigen onderzoek dus) kan ik besluiten dat de bekentenis van OBL als waar kan beschouwd worden. O.a. gebaseerd op de video van NBC die ik gisteren postte en die 2 kapers (waaronder Mohammed Atta) toont tijdens hun training in Afganistan in een kamp van Al Quaeda waar Osama Bin Laden thuis is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11079 | |
|
![]() Citaat:
Je negeert heel mijn motivatie in je reactie.
![]() |
![]() |
![]() |
#11080 | |||||
Minister-President
|
![]() Zie je parci, dat doe je nou te dikwijls de laatste tijd.
Je pikt er een quote uit van mij waar een vraag inzit, maar je beantwoord de vraag niet in je reply. Je stelt in plaats daarvan zelf een vraag. Bovendien getuigt geheel je reply dat je gewoon negeert wat ik allemaal schreef. Citaat:
Nergens in de rest van je reply staat een antwoord op deze vraag. Indien je had geantwoord op die vraag, hadden we verder kunnen gaan. Dan had ik je gevraagd waaròm je hem toen niet en daarna wel geloofd. Dan hadden we kunnen praten over zijn mogelijke motieven voor beide versies. En wat schrijf jij? Citaat:
De motieven, noch voor de ontkenning noch voor de bekentenis, hoef je niet te kennen, maar toch is de bekentenis op één of andere manier "bijzonder gewichtig" als "aanwijzing" voor z'n schuld". U wikt en weegt uw woorden wel zorgvuldig, hé. ![]() Waarom is volgens u de ene verklaring zoveel "gewichtiger" dan de andere? Citaat:
Wat jij moet hier doen is net dat wat je steeds aan exodus vraagt: BEWIJZEN geven voor wat je hier vertelt. Citaat:
Misschien wordt het eens tijd dat je wat meer respect aan de dag legt voor de mensen die daar niet mee kunnen leven. (metname dan vooral de nabestaanden) Zij hebben immers net zo’n goede argumenten (zelfs betere) om NIET te geloven wat jij wel gelooft. Citaat:
Een video waarin Atta bin Laden ontmoet. So?
![]() |