![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo van: Ik wil niet op reis! Dus jij ook niet. Ik wil niet naar de fitness! Dus jij ook niet. Ik wil niet naar café! Dus jij ook niet. Ik wil geen friet met een klats mayonaise gaan eten in de frituur! Dus jij ook niet. Ik wil geen kennis of vrienden meer ontvangen! Dus jij ook niet. Ik wil een masker dragen! Dus jij ook. Ik wil geen ijsje meer gaan eten! Dus jij ook niet. Ik wil niet naar de bioscoop! Dus jij ook niet. De politiekers zijn dictators! Jij moet dat maar aanvaarden. We leven in een politiestaat! Jij moet dat maar aanvaarden. De virologen bepalen ons prive en openbaar leven! Jij moet dat maar aanvaarden. De virologen zijn alwetend! Jij moet dat maar aanvaarden. En ga zo maar door. Tegen al deze mensen die zo praten, zeg ik: door en door verwend bent u, uw leven wordt voor jou bepaald en dat wil je zo houden, voor iedereen! Er is maar één zaak die u allen verdient. En dat is een dikke, meer dan dikke trap onder uw broek! Liefst een trap die u volgende week nog voelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11142 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze bejaarden lijken nog niet te beseffen hoeveel hun spaargeld en pensioen in waarde is gezakt, en nog zal zakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 juni 2021 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De virologen willen hun vaccinale "groepsimmuniteit", iets waarvan ze vorig jaar beweerden dat het niet bestond, en waar men een zeveraar was als men stelde dat het onvermijdelijk was. Bovendien zijn die onnozelaars nog altijd bezig met een FRACTIE VAN DE BEVOLKING voor vaccinale groepsimmuniteit, terwijl dat enkel maar zin heeft onder de volledige mixing hypothese van het SIR model. Maar die virologen zijn er wel in geslaagd vele uiterst domme oudjes die al met de poepers zaten, en terecht gevaccineerd werden, te laten eisen dat anderen ook gevaccineerd worden, Joost mag weten waarom. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 juni 2021 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh wacht, ze gingen toch rap dood, met 20000, veelal besmet door personeel en een sinterklaas en met enige duizenden op befehl van de nazi's door de uitgeschakelde airco's tijdens de augustus hittegolf. Oh, zelfs het uigangspunt is nog steeds onjuist - de nazi centrale planning wilde prijsstijgingen / inflatie terug aanzwengelen om hun monetaire diefstal terug wat gemakkelijker te maken, ipv balanstotalen, terug renteverschillen daartoe hanteren, dicht bij 0 is dat lastig. Dus zo zie je hoe nietsontziend, gewetenloos de nazi bende is - ze hebben het opduiken (misschien zelfs uit een nazi lab) van deze nieuwe virusvariant daartoe uitgebuit, en zonder blikken en blozen de hele wereldeconomie gesaboteerd. Om 1 eigen voorbeeld te geven: ik zit met een wat speciale fiets, en de enige plaats waar betreffende onderdelen te vinden waren, was in Engeland. Mijn kettingblad is versleten (haaievin vormige tanden) maar ze zijn op dit moment sinds een jaar niet meer leverbaar, de stock van de courantste dimensies is uitverkocht en geen uitzicht wanneer terug levering. Ik kan het kettingblad niet omdraaien (de haaietanden werken de kettingschakels tegen bij loslaten, dus versnelde slijtage, omdraaien zou dat verhelpen en de andere minder gesleten tandflank slijten) omdat ik het kettingblad dan op de andere positie moet monteren waardoor het het frame zou raken. Vrijdag ben ik genoopt geweest een oplossing te zoeken, en uiteindelijk heb ik de bladbouten kunnen vervangen door M10 bouten + moeren, De zeskantkoppen van de bouten pasten net tegen de stootranden van de spider van de crankarm. Zo zit het kettingblad nu omgekeerd, en kan ik misschien nog enkele maanden verder, in de hoop dat nieuwe alsnog geleverd worden tegen dan. En grote sleutel 17 meehebben, voor een fiets. ![]() Had ik het begin 2020 geweten, ik ging er direct 5 of zo besteld hebben, maar ik was niet zeker over de kettinglijn / montage dus dacht ga 1 bestellen en als het lukt een voorraadje. Maar toen kwamen de nazi's de economie saboteren.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 14 juni 2021 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nazi's willen eerst spaarders verlokken tot hogere prijzen betalen, dan crisis, waar de nazi's hun best gaan doen om maximaal paniek te zaaien, waarna ze op de hoogdag ervan, al roepende einde nog niet in zicht, spaarders verlokken tot laag verkopen, aan hen. Ik ben benieuwd of ze nu wèl gaan durven spaargeld confisqeren (dat is waar hun "depositogarantie" op neerkomt). Het is voor een reden dat ze alle moeite deden en doen om cash (echt cash, briefjes en munten) sparen erg lastig te maken / te limiteren.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://twitter.com/BBCPolitics/stat...50684284690433
![]() |
![]() |
#11153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft fascisme en beperken van vrijheden nu te maken met tegenslag? Iedereen moet wel eens tegenslagen verwerken in zijn/haar leven, maar dat is de issue hier niet hé. De issue hier is dat fundamentele burgerrechten met de voeten getreden worden. Voor de zoveelste keer hebt u de essentie van de discussie niet door.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11155 |
Europees Commissaris
|
![]() Gevaar van klontvorming en verdwijning van witte bloedcellen?
https://www.youtube.com/watch?v=WnXNTOjL6zI
![]() |
#11156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11157 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#11158 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een optimistische instelling is u niet vreemd.
![]()
![]() |
#11159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik haal dat uit het originele Pfizer paper he: figuur 3. Kijk vooral naar de inzet. Je ziet dat het na 1 - 2 weken serieus begint af te vlakken bij de gevaccineerden. Meer moet dat niet zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 juni 2021 om 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11160 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Benieuwd hoe laag dat plateau nog zit nu. Minder ziek worden is ook al goed natuurlijk. Antistoffen heb je sowieso nodig.
Laatst gewijzigd door Weyland : 15 juni 2021 om 15:02. |
![]() |
![]() |