![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben er zeker van dat er vaste procedures zijn als zoiets gaat gebeuren. Ze hebben eigenlijk 3 jaar de tijd gehad erover na te denken (zie onderaan) bvb. Vliegtuigen kunnen ook in zekere mate gehinderd worden (luchtturbulentie) zodat ze de doelen niet treffen... een straaljager eventjes ervoor of voor een vleugel vliegen volstaat voor een grote afwijking, zonder het gekaapte vliegtuig te raken, hé. En zeg nu niet dat een vd beste geheime diensten in de wereld van die terroristenplannen niets wisten, maar het zal wel als gewoonlijk zijn "eerst zien en dan geloven-preventie". Wel ze hebben het gezien, tel de slachtoffers maar... Volgens http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_Commission_Report http://www.abc.net.au/am/content/2004/s1160100.htm waren CIA en FBI sinds 1998 al op de hoogte van een aanslag op de USA... de info werd wslk bijna verticaal geklasseerd... en er viel schijnbaar een (groot) vliegtuig op het Pentagon, het Witte Huis was ook een doel... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dat onderzoek zie je helemaal geen complete stukken staal die gesmolten zijn !! Thermiet en/of explosieven zijn al helemaal geen verklaring voor de langdurige hitte . Zeker is dat er in de periode na 9/11 steeds actieve warmte bronnen aanwezig waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dezelfde kracht als de kracht die zorgt voor landslides, modderstromen , lawines . Om die verschijnselen met explosieven na te bootsen hadden in alle kantoorruimtes van de torens dozen vol met explosieven als PTN of RDX moeten staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op ca. 3 verdiepingen (en 6 verdiepingen kelder) tussen betonstukken mooi op een hoopje ? Echt straf, en dat door een relatief korte kerosinebrand, ik denk dat het dan 800 °C of meer kan worden, zelfs als het dubbel zoveel was (chemische reacties ?), die hitte was enkel op die betreffende verdiepingen bovenaan... Hebben die instrortende betonnen vloeren vooral rond die stalen kern, dat stalen geraamte dan mee "ingeslikt/ingesmolten" of meegetrokken in hun val, en dat alles kaarsrecht naar beneden ? ![]() Citaat:
Het stalen geraamte in het midden (grijs) waar de liften en noodtrappen ingewerkt zijn, de betonnen vloeren rondom in ´t geel. Euhm, ik weet dat staalhoogovens bij ca.. 1650 °C werken..., was er een chemische reactie zo snel en heet als de instortingssnelheid van al die massa´s staal, of zo ? WTC 7 is wel knap kaarsrecht ingestort moet ik zeggen, eerst onderaan dan geleidelijk naar boven ... demolitionexperten zijn echt overbodig en veel te duur, men hoeft toch maar enkel een paar verdiepingen in de fik te steken, oeps er zijn ook (brandende?) brokstukken op gevallen... helpt dat ook ? Laatst gewijzigd door Micele : 11 augustus 2009 om 20:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11166 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft WTC7 : Vergelijkingen met wolkenkrabbers die een staal in beton constructie hadden gaan niet op !! Staal constructies zonder beton er omheen zijn in het verleden wel degelijk bezweken door brand ( bovenste deel Winston tower madrid ) Citaat:
kijk een snaar de twede instorting , daar zie je de kernkolommen nog even overeind staan als de rest al is ingestort ! Zijn ook fotos van . Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ieder die ook maar iets van staal constructies en hoge gebouwen weet , zal u kunnen vertellen dat ze een groot nadeel hebben , ze zijn niet langdurig bestand tegen hitte . De eigenschappen veranderen bij 600 graden al enorm ! De brand in WTC 7 werd niet bestreden ,de sprinklers ook niet , het vuur had uren lang vrij spel Laatst gewijzigd door atmosphere : 12 augustus 2009 om 00:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11167 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoelang hebben de WTC torens dan echt gebrand ? (zie link onderaan) Citaat:
Terug naar de Winston Tower Madrid... Zonder beton eromheen ? Ge bedoelt met ? Winston Tower Madrid , enkel bovenste deel ingestort ? Dus het onderste deel kon de instorting volledig opvangen ? ![]() edit: JA dus Even googlen: oh, een mooi vergelijk van 3 branden zelfs. ![]() Citaat:
Het hele stalen geraamte bleef dus praktisch staan, zoals ik al dacht, dus tov vergelijk WTC torens blijft er nog alleen de impact vh vliegtuig over. De foto´s na de impact van het vliegtuig bestaan er toch ook, ik denk wel dat de buitenste stalen pijlers de grootste impact hebben opgevangen (doormidden gesneden en gebogen), is er ergens bewezen dat de impact het centrale geraamte zo heeft beschadigd bij beide torens ? http://www.ufowijzer.nl/fotos/9-11/12a.jpg is deze foto vervalst denk je ? Ik zie daar twee mensen... En waarom is de eerste toren WTC 1 (stort in 1hr 42´ na impact) die mooi centraal geraakt werd dan later (29´) ingestort als WTC 2 ( stort in 57´ na impact) die later geraakt werd, en slechts met een zijdelingse impact, men ziet op de video, dat van het tweede vliegtuig niets door de hoek van de building geraakte, en de impact helemaal opgevangen werd door de stalen buitenwandpijlers. Citaat:
Men heeft dus hopen gesmolten staal gevonden en er zijn bewijzen van het gebruik van nano-thermiet springstof. mss kunt ge beter dit eerst doornemen: ![]() http://www.waarheid911.nl/wtc_explos...ml#explosieven Laatst gewijzigd door Micele : 12 augustus 2009 om 10:20. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11168 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
WTC 1 is uiteraard later ingestort omdat het vliegtuig op een hogere verdieping insloeg dan bij WTC2. Dit is een evidentie, ik hoop dat ik u niet moet vertellen waarom dat zo is? Citaat:
Indien u toch dat punt wil maken, dient u te linken naar een onafhankelijke bron die dit bevestigd en de bewijzen aanbrengt. Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 12 augustus 2009 om 10:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11169 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is ook dreiging in Belgie...als ik morgen met een rugzak vol explosieven naar Brussel station ga...denk je dat jij er iets tegen gaat kunnen doen? Vrees van niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#11170 |
Banneling
|
![]() Moet ook kijken wat er na 9/11 gebeurt is. Oorlogen. Grondwet verkracht, het recht om iedereen in us in gevangenis te smijten, te martelen zonder mensenrechten op verdenking van terrorisme. Is Engeland staat het vol cameras, groei van politiestaten en dat allemaal omwille van telkens 1 gebeurtenis, zo erg is die terreurdreiging niet blijkbaar die ze er van maakten. Daar terroriseren, brainwashen ze hun eigen volk mee om hun vrijheid op te geven, hun state of mind te wijzigen in vrees.
Co-in-ce-dence |
![]() |
![]() |
![]() |
#11171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het lijkt dan wel op een grote wereldsamenzwering tegen het US-Government, tja hoe is het dan zover kunnen komen ? Ik denk dat de USA opnieuw zal moeten aantonen (na Bush-regeringen) - en dat zal eentijdje duren - eer dat ze (weer ?) te betrouwen zijn als wereldmacht. Laatst gewijzigd door Micele : 12 augustus 2009 om 13:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11172 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11173 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk - (neen, ik weet) - dat er sinds 9/11 enorm veel verandert is op dat gebied (toch bij het Luchtcomponent) Citaat:
Citaat:
Dat begrijp ik nu eens niet sé, vooral omdat vooral of 99,9 % dé USA geviseerd werd, en ergens lieten ze zelfs toe - door hun "hoogstbeveiligste" luchtruim-zich "te laten" treffen door die gekende terroristische Al Qaida, CIA en FBI zijn de zondebok... Laatst gewijzigd door Micele : 12 augustus 2009 om 13:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11174 |
Banneling
|
![]() Micele... EN posten in de 9/11 topic EN posten over de Aliens... Nog geen frankske gevallen dat ge misschien een ietsiepietsie klein beetje paranoïde zijt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De claim dat de gebouwen ontworpen zouden zijn om plane impacts zoals die op 9/11 te kunnen weerstaan is één van de belangrijkste onjuiste claims . Ze waren niet ontworpen op high speed plane impacts, zoals die op 9/11 plaatsvonden Ook was men in de jaren 60 helemaal niet in staat tot het doen van computer symulaties om de vuur bestendigheid van de gebouwen te testen . Conspiracy theoristen negeren altijd het brandwerende materiaal dat van het staal was afgeslagen door de vliegtuigen ! Zonder die laag is het staal zeer kwetsbaar bij brand en kan het na een half uur de kritische temperatuur berijken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11179 |
Banneling
|
![]() Conspiracy facts
|
![]() |
![]() |
![]() |