![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gaat u de belgische projecten (waar ook vlaanderen in meebetaalt) dan inkrimpen of stilleggen op dat moment? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Ceder komt op bij de gemeenteraadsverkiezingen in een gemeente waar ik niet woon. Persoonlijk kan mij de problematiek van of er op een bepaald kruispunt verkeerslichten moeten komen of een rond punt, of dat we meer verkeersdrempels moeten leggen of net minder, maar matig boeien. We vinden je een lul Bart is natuurlijk van een dermate hoog niveau dat u enorm veel recht van spreken heeft. Totaal niet dus. Ceder komt dus naar de N-VA en als hij ervoor zorgt dat we meer stemmen halen ten koste van CD&V, SPA, Groen of eender wie. Des te beter. Een of andere fout waarvoor hij zelf niet veroordeeld is kan ik hem niet aanwrijven. Of moeten we dan gelijk ook over de pedofilie van Di Rupo beginnen. Dat zou niet netjes zijn, en dit hele gedoe tegen Ceder is niet anders dan laag bij de grondse onzin. Laatst gewijzigd door stuyckp : 19 juli 2012 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het voorstel van De Wever was er trouwens nog steeds een transfert, waar op zich niets mis mee is. Zolang er transparantie is en een plan op beterschap in de toekomst. Nu is die transfert een blanco cheque. De overheid geeft hierover zelfs onvoldoende of geen informatie en we hebben een studie nodig om zo'n zaken te berekenen. Is dat normaal ? In Duitsland is dat allemaal transparant, en dat bevordert de eerlijkheid en billijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1107 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Walen zijn niet de parasieten, de Belgische politieke kaste zijn de parasieten. De Belgische staatsstructuur hindert elke mogelijke verbetering.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar vindt je al die communautaire kwesties geen gecreëerd probleem? Leeft het echt bij veel Belgen?
![]() |
![]() |
#1110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een dikke 2, dus. Of ook wel: 10/10.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat we op z'n minst een heruitgave van de gebeurtenissen tijdens de Koningskwestie zouden mogen verwachten: oproer, rellen, straatgeweld, en enkele doden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1113 |
Banneling
|
![]() Kijk Tommm, trek er zelf lessen uit. Of moet ik u confronteren met als die onzinnige oneliners die u hier al heeft gepost. Trollen is een statement naar buiten sturen met de bedoeling om een scherpe reactie los te weken. In feite is uw avatar zelfs al een trol avatar. Als je fatsoenlijk wil debateren of enige mate van fatsoen hebt, dan doe je dit soort dingen niet. Ik moet Di Rupo ook niet, maar ik heb hem nog nooit een lul genoemd. In feite ken ik de man geeneens. En ik maak er tevens een punt van om politici zo goed mogelijk bij hun naam te noemen. Spellingsfouten niet te na gesproken en met een uitzondering voor Quicky, die zichzelf zo noemt, dus dan is het toegestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1114 |
Minister-President
|
![]() Klachten bij de nationale en internationale tribunalen worden gewoon genegeerd. En mijn voorbeelden zijn wel degelijk van toepassing. Een meerderheid van de Belgische bevolking was voorstander van een splitsing van BHV zonder toegevingen (er werd zelfs over gestemd in de Kamercommissie Binnenlandse Zaken in 2007). Een meerderheid van de Belgische bevolking is voorstander van een echte tweetaligheid van Brussel met tweetalig ziekenhuispersoneel, politieagenten, gemeenteambtenaren. De praktijk is anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zowat ieder socio-economisch probleem in België is communautair. Of het nu gaat om gezondheidszorg, werkloosheidsbestrijding, justitie... steeds maar weer blijkt dat Vlaanderen en Wallonië er tegengestelde visies op nahouden. Als jij dan vraagt of het leeft bij de mensen, dan antwoord ik daar volmondig 'ja' op, alleen beseffen sommigen klaarblijkelijk nog steeds niet hoe breed het begrip geïnterpreteerd moeten worden. Het communautaire gaat dus echt verder dan louter taalkwesties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Wij wonen hier nu, het is hier dus nu van ons."
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 19 juli 2012 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u daar even wat uitleg bij geven?
Op wélke manier - hoe, dus - zijn die 4 miljoen mensen 'cultureel verweven' met de ongeveer 6 miljoen flamands?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 19 juli 2012 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien omdat ze met de handen in de Vlaamse zakken zitten?
![]() |
![]() |
![]() |
#1119 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit zou allerwegen als normale democratie voorgesteld worden gezien zij dan toch de meerderheid van het land zouden uitmaken en ze de potverteerders een lesje dienden te spellen. Vlaamse ambtenaren o.a. de fiscus, zouden door franstalige ambtenaren vervangen worden ten einde de verliezen te beperken en de juiste bedragen te kunnen innen. Pas nadat zou blijken dat ze de buitensporige uitgaven niet onder controle te krijgen zouden zijn of er duidelijke onwil en sabotage vastgesteld zouden worden, meen ik dat de franstaligen tot nog forsere maatregelen zouden overgaan waarbij geweld en afpersing niet uitgesloten zouden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1120 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nuff said.
![]() |