![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11321 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat valt helemaal niet goed te zien . Die foto is zeker boven straatniveau genomen , wat is daar mee dan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vloeren van de torens ( ook in de kern ) waren van beton , voor de rest zat er geen beton rond de core, in de bovengrondse delen . Nergens vind ik concrete aanwijzingen of bewijzen waaruit blijkt dat er gewapend beton rond de cores zat, ook niet op de door u gelinkte site . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naast het verbergen van een inside job zijn er nog zo veel redenen te bedenken voor een overheid om geen diepgaander onderzoek te kunnen of willen doen, terecht of onterecht . en inderdaad vele niet officiële onderzoeken hebben plaatsgevonden . waarom negeert u deze onderzoeken? Feit is dat alle goede niet officiële onderzoeken niet haaks staan op de officiële onderzoeken op bepaalde details na dan . Wat is uw definitie van officieel onderzoek eigenlijk ? dat is hierbij van fundamenteel belang. Laatst gewijzigd door atmosphere : 22 augustus 2009 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11325 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou toch op met de onozele uit te hangen en steeds alles uit verband te trekken wat er gezegd wordt... Jouw foto laat een fase in opbouw zien waar juist het stalen gedeelte in opbouw is,heb jij een foto van enkele verdiepingen lager genomen op hetzelfde moment van bouwfase... Dan zou je wel duidelijk het verschil merken... U kent hélemaal niets van de opbouwfases in een bouwbedrijf.... Citaat:
De aanwijzingen staan er wél degelijk in,alleen negeert U ze... Citaat:
Nog niet duidelijk genoeg... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11326 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Héél duidelijk te onderscheiden zélfs,héél specififiek ook qua kleur.... Geef die foto uitvergroot aan eerder welke bouwvakker ,en die zal net hetzelfde zeggen... En wat met die foto mis was,die foto niet maar Uw commentaar... Citaat:
En bekijk nogmaals de restanten van het beton dat nog overeind is gebleven aan de linkerzijde van die core.... Laatst gewijzigd door Svennies : 23 augustus 2009 om 00:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu geeft U hier toe dat géén enkele liftschacht uitgezonderd de goederenlift die nog geeneens een toegang tot de hall had rechtstreeks was verbonden met de bovenste etages... Zeg mij dan eens mijn beste,van waar kwam die optploffing die de centrale hall zwaar beschadigde dan wel vandaan... Vanuit de kelders..... Laatst gewijzigd door Svennies : 23 augustus 2009 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de in de onderste lobby terecht was gekomen. Het kwam vanuit die ene grote goederen liftschacht . Een aantal mensen die zich in de lobby bevonden stonden letterlijk in brand , hetgeen dus betekend dat dit met explosieven helemaal niets van doen had. Wie zich zo dichtbij explosieven bevind dat hij verbrand zal ook compleet in stukken worden geknalt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Twin Tower tijdens de bouw, met core collumns inclusief brandwerende coating !!
![]() Wanneer er beton omheen zou komen had men nooit de brandwerende laag aangebracht . @ Svennies : Je hebt je beweringen totaal niet gecontroleerd , je bent afgegaan op een paar quotes van experts zonder bevestiging . Ik heb nog massa's materiaal om uw beton bewering grondig te ontkrachten !! Uw bewering is kansloos . Ziet u dat niet in dan post ik graag al dat materiaal (foto, video, interviews op beeld , documenten ) Ik ben benieuwd of u in staat bent toe te geven dat u fout zit . |
![]() |
![]() |
![]() |
#11331 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3de poging...Dus men heeft geen echte getuigenissen, men gaat niet met alle bewijzen naar de rechtbank...wat is nu het doel van de believers eigenlijk? Wat wil deze groep van mensen bereiken? Kan me dat iemand vertellen?
![]() |
![]() |
![]() |
#11333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even voor alle duidelijkheid nog een keer uw beweringen:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op Uw foto hier zie je vooral een onafgewerkt deel waarbij zelfs de vloeronderleggers allemaal een coating hebben... En wie zegt dat dit de cores zijn,die zijn wél wat massiever mijn beste,en van welke verdieping is deze foto,allemaal héél belangrijk... Uw foto bewijst hoedanook niets mijn beste... Laatst gewijzigd door Svennies : 23 augustus 2009 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik zie een betonnen vloer deel en dunne panelen sheet rock En inderdaad , ook de vloerdragers waren overal voorzien van een coating . Het doet er toch niet toe op welke verdieping die foto genomen is ? De kolommen kunnen alleen maar core columns zijn , er zat immers geen kolommen meer tussen de buitenste kolommen en de kolommen in de kern . De foto is op grote hoogte genomen , daar waar de core kolommen dunner waren . Er zijn overlevenden die wisten te ontsnappen door zich een weg door de sheetrock heen te slopen ! Velen getuigen uit de torens spreken voor de camera over de gips panelen in de trappenhuizen en liftschachten. Nog altijd weigert u verder te kijken dan de neus lang is , ik zal dus verder gaan met het posten van materiaal . |
![]() |
![]() |
![]() |
#11336 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet iedereen heeft het karakter om te erkennen dat hij vele jaren aan een stuk volledig fout zat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11337 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11338 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat het minder hard op gaat. De believers trachten immers de rest van de wereld te overtuigen van hun grote gelijk, de echt harde kern koopt boeken, DVD's, gaat naar lezingen enz.
De skeptici halen vooral hun schouders op en vragen bewijzen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11339 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11340 |
Gouverneur
|
![]() En hoe noem je dan believers die hun schouders ophalen en bewijzen vragen voor de officiële versie? Of staan jullie daar ook sceptisch tegenover?
|
![]() |
![]() |