Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 augustus 2009, 22:22   #11321
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Wat een mop. Ik heb het dan ook over het officieel onderzoek
Ah, m'n excuses dan
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2009, 23:12   #11322
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Kijk eens goed naar die foto mijn beste,die is dus boven het straatniveau genomen...

Wie probeert U voor de onozele te houden....

En kijk eens wat er zich linskonder aan die buitenzijde van die core bevindt...

Juist ja...
Dat valt helemaal niet goed te zien . Die foto is zeker boven straatniveau genomen , wat is daar mee dan ?
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2009, 23:34   #11323
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Man man man ,U wéét géén bal af wat dat betreft,aangezien men eerst de betonnen vloer moet gieten om de bekisting die voor de cores komt te kunnen optrekken...
Dus men maakt eerst alle verdiepingen inclusief vloeren af en begint dan pas bij de eerste verdieping met het bekisten voor het storten van beton rond de core ??

De vloeren van de torens ( ook in de kern ) waren van beton , voor de rest zat er geen beton rond de core, in de bovengrondse delen .

Nergens vind ik concrete aanwijzingen of bewijzen waaruit blijkt dat er gewapend beton rond de cores zat, ook niet op de door u gelinkte site .
Oud 22 augustus 2009, 23:41   #11324
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Wat een mop. Dat is net de reden waarom velen zich vragen stellen bij het officiële verhaal. Daarbuiten hebben onderzoekers, wetenschappers, en mensen zoals gij en ik zowat elke piste onderzocht die er te vinden was, van explosieven tot 'space beams', hologrammen, mini-nukes, thermite, thermate. Verschillende theorieën waar Al-Qaeda al dan niet een rol inspeelt, waar de overheid op de hoogte is maar niets onderneemt, of waar ze mee helpen, of waar ze van begin tot einde alles zelf op poten hebben gezet. Van drones tot raketten en sportvliegtuigjes, op afstand bediende boeings, en zo voort.

Veel van de theorieën die naar voren zijn gebracht waren zelfs niet noodzakelijk een aanwijzing voor een valse vlag, en toch werden ze niet onderzocht vanuit de overheid. Het duurde zelfs meer dan een jaar voor het onderzoek begon, oorspronkelijk met een veel te klein budget. En, moet er nog zand zijn, met meneer Kissinger aan het hoofd!

Nergens, en nooit tevoren is een gebeurtenis zo breed, lang en door zoveel mensen onderzocht als 9/11 omdat het officiële verhaal niet volstond. Uw "argument" is zo hol als maar zijn kan.
Normaal gesproken volstaan officiële verhalen altijd ?? wou u zeggen ?

Naast het verbergen van een inside job zijn er nog zo veel redenen te bedenken voor een overheid om geen diepgaander onderzoek te kunnen of willen doen, terecht of onterecht .

en inderdaad vele niet officiële onderzoeken hebben plaatsgevonden . waarom negeert u deze onderzoeken? Feit is dat alle goede niet officiële onderzoeken niet haaks staan op de officiële onderzoeken op bepaalde details na dan .

Wat is uw definitie van officieel onderzoek eigenlijk ? dat is hierbij van fundamenteel belang.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 22 augustus 2009 om 23:48.
Oud 23 augustus 2009, 00:04   #11325
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dus men maakt eerst alle verdiepingen inclusief vloeren af en begint dan pas bij de eerste verdieping met het bekisten voor het storten van beton rond de core ??
De vloeren van de torens ( ook in de kern ) waren van beton , voor de rest zat er geen beton rond de core, in de bovengrondse delen .

Nergens vind ik concrete aanwijzingen of bewijzen waaruit blijkt dat er gewapend beton rond de cores zat, ook niet op de door u gelinkte site .

Hou toch op met de onozele uit te hangen en steeds alles uit verband te trekken wat er gezegd wordt...

Jouw foto laat een fase in opbouw zien waar juist het stalen gedeelte in opbouw is,heb jij een foto van enkele verdiepingen lager genomen op hetzelfde moment van bouwfase...
Dan zou je wel duidelijk het verschil merken...

U kent hélemaal niets van de opbouwfases in een bouwbedrijf....

Citaat:
Zozo, ofwel kan U géén engels ,of anders kan U helemaal niet lezen...
De aanwijzingen staan er wél degelijk in,alleen negeert U ze...

Citaat:
Citaat:
August Domel, Jr., Ph.D., S.E., P.E. November 2001
Groundbreaking for construction of the World Trade Center took place on August 5, 1966.Tower One, standing 1368 feet high, was completed in 1970, and Tower Two, at 1362 feet high, was completed in 1972. The structural design for the World Trade Center Towers was done by Skilling, Helle, Christiansen and Robertson. It was designed as a tube building that included a perimeter moment-resisting frame consisting of steel columns spaced on 39-inch centers. The load carrying system was designed so that the steel facade would resist lateral and gravity forces and the interior concrete core would carry only gravity loads.Dr. Domel received a Ph.D. from the University of Illinois at Chicago in 1988 and a Law Degree from Loyola University in 1992. He is a licensed Structural Engineer and Attorney at Law in the .State of Illinois and a Professional Engineer in twelve states, including the State of New York. Dr. Domel is authorized by the Department of Labor (OSHA) as a 10 and 30 hour construction safety trainer.
Uit diezelfde door U genegeerde link ;het vetgedrukte,de laatste zin ervan...

Nog niet duidelijk genoeg...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2009, 00:17   #11326
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat valt helemaal niet goed te zien . Die foto is zeker boven straatniveau genomen , wat is daar mee dan ?
Man,man man, je kan duidelijk nog een stuk beton onderscheiden,je ziet zelfs nog betonijzers steken van de bewapening....

Héél duidelijk te onderscheiden zélfs,héél specififiek ook qua kleur....

Geef die foto uitvergroot aan eerder welke bouwvakker ,en die zal net hetzelfde zeggen...

En wat met die foto mis was,die foto niet maar Uw commentaar...

Citaat:
Restant van de core collumns( een verdieping of 6 hoog nog ) , na instorting van één van de twee torens .

Geen explosieven onderin de centrale kolommen dus :

Dat dus mijn beste,die foto,is genomen op méters boven het straatniveau,en U refereert doodleuk naar de onderzijde van de cores,die zich echter 7 verdiepingen onder het straatniveau bevonden....

En bekijk nogmaals de restanten van het beton dat nog overeind is gebleven aan de linkerzijde van die core....

Laatst gewijzigd door Svennies : 23 augustus 2009 om 00:40.
Oud 23 augustus 2009, 00:22   #11327
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Allemaal niets nieuws voor mij ! Nergens zeg ik dat alle liftschachten waar mensen in om kwamen helemaal tot beneden doorliepen.
Zozo, een hele tijd geleden had U nochtans beweerd dat de kerosine van de vliegtuigen verantwoordelijk was voor die schade in de centrale hal onderin het gebouw door het exploderen ervan in de liftschachten...

Nu geeft U hier toe dat géén enkele liftschacht uitgezonderd de goederenlift die nog geeneens een toegang tot de hall had rechtstreeks was verbonden met de bovenste etages...

Zeg mij dan eens mijn beste,van waar kwam die optploffing die de centrale hall zwaar beschadigde dan wel vandaan...
Vanuit de kelders.....

Laatst gewijzigd door Svennies : 23 augustus 2009 om 00:24.
Oud 23 augustus 2009, 11:34   #11328
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hou toch op met de onozele uit te hangen en steeds alles uit verband te trekken wat er gezegd wordt...

Jouw foto laat een fase in opbouw zien waar juist het stalen gedeelte in opbouw is,heb jij een foto van enkele verdiepingen lager genomen op hetzelfde moment van bouwfase...
Dan zou je wel duidelijk het verschil merken...

U kent hélemaal niets van de opbouwfases in een bouwbedrijf....

Zozo, ofwel kan U géén engels ,of anders kan U helemaal niet lezen...
De aanwijzingen staan er wél degelijk in,alleen negeert U ze...

Uit diezelfde door U genegeerde link ;het vetgedrukte,de laatste zin ervan...

Nog niet duidelijk genoeg...
Dat het op die site staat was mij al lang duidelijk . Ik zeg dat die informatie onjuist is.
Oud 23 augustus 2009, 11:44   #11329
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zozo, een hele tijd geleden had U nochtans beweerd dat de kerosine van de vliegtuigen verantwoordelijk was voor die schade in de centrale hal onderin het gebouw door het exploderen ervan in de liftschachten...

Nu geeft U hier toe dat géén enkele liftschacht uitgezonderd de goederenlift die nog geeneens een toegang tot de hall had rechtstreeks was verbonden met de bovenste etages...

Zeg mij dan eens mijn beste,van waar kwam die optploffing die de centrale hall zwaar beschadigde dan wel vandaan...
Vanuit de kelders.....
Nooit heb ik gezegt dat er kerosine damp vanuit meerdere liften
de in de onderste lobby terecht was gekomen. Het kwam vanuit die ene grote goederen liftschacht .

Een aantal mensen die zich in de lobby bevonden stonden letterlijk in brand , hetgeen dus betekend dat dit met explosieven helemaal niets van doen had.

Wie zich zo dichtbij explosieven bevind dat hij verbrand zal ook compleet in stukken worden geknalt .
Oud 23 augustus 2009, 12:41   #11330
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een Twin Tower tijdens de bouw, met core collumns inclusief brandwerende coating !!

Wanneer er beton omheen zou komen had men nooit de brandwerende laag aangebracht .

@ Svennies : Je hebt je beweringen totaal niet gecontroleerd , je bent afgegaan op een paar quotes van experts zonder bevestiging .

Ik heb nog massa's materiaal om uw beton bewering grondig te ontkrachten !!
Uw bewering is kansloos . Ziet u dat niet in dan post ik graag al dat materiaal (foto, video, interviews op beeld , documenten )

Ik ben benieuwd of u in staat bent toe te geven dat u fout zit .
Oud 23 augustus 2009, 18:07   #11331
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een Twin Tower tijdens de bouw, met core collumns inclusief brandwerende coating !!

Wanneer er beton omheen zou komen had men nooit de brandwerende laag aangebracht .

@ Svennies : Je hebt je beweringen totaal niet gecontroleerd , je bent afgegaan op een paar quotes van experts zonder bevestiging .

Uw bewering is kansloos . Ziet u dat niet in dan post ik graag al dat materiaal (foto, video, interviews op beeld , documenten )

Dat zijn we al gewoon geworden hier.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2009, 18:07   #11332
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

3de poging...Dus men heeft geen echte getuigenissen, men gaat niet met alle bewijzen naar de rechtbank...wat is nu het doel van de believers eigenlijk? Wat wil deze groep van mensen bereiken? Kan me dat iemand vertellen?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2009, 21:46   #11333
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Even voor alle duidelijkheid nog een keer uw beweringen:

Citaat:
De corekolommen waren duidelijk wel beschermd door beton mijn beste....

Dat klopt mijn beste, en zal U dus Uw mening moeten herzien ,aangezien U wat het beton in het gebouw betreft het serieus bij het verkeerde eind heeft...

Dat is wat men U probeert wijs te maken..
U wéét toch dat binnen het gedeelte van de centrale cores onder andere de liften en trappen gehuisvest waren....
En denkt U nu echt dat men zulks gaat afschermen met wat gipsplaat...
Dat zou overigens in strijd met de bouwvoorschriften zijn...

De cores werden wél degelijk afgeschermd door een gewapende betonnen muur...
Oud 23 augustus 2009, 22:16   #11334
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Die foto van de core beneden bevestigd nochtans wat de experts zeggen....

Op Uw foto hier zie je vooral een onafgewerkt deel waarbij zelfs de vloeronderleggers allemaal een coating hebben...

En wie zegt dat dit de cores zijn,die zijn wél wat massiever mijn beste,en van welke verdieping is deze foto,allemaal héél belangrijk...

Uw foto bewijst hoedanook niets mijn beste...

Laatst gewijzigd door Svennies : 23 augustus 2009 om 22:21.
Oud 24 augustus 2009, 17:25   #11335
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik zie een betonnen vloer deel en dunne panelen sheet rock

En inderdaad , ook de vloerdragers waren overal voorzien van een coating .

Het doet er toch niet toe op welke verdieping die foto genomen is ?

De kolommen kunnen alleen maar core columns zijn , er zat immers geen kolommen meer tussen de buitenste kolommen en de kolommen in de kern . De foto is op grote hoogte genomen , daar waar de core kolommen dunner waren .

Er zijn overlevenden die wisten te ontsnappen door zich een weg door de sheetrock heen te slopen ! Velen getuigen uit de torens spreken voor de camera over de gips panelen in de trappenhuizen en liftschachten.

Nog altijd weigert u verder te kijken dan de neus lang is , ik zal dus verder gaan met het posten van materiaal .
Oud 24 augustus 2009, 19:14   #11336
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
3de poging...Dus men heeft geen echte getuigenissen, men gaat niet met alle bewijzen naar de rechtbank...wat is nu het doel van de believers eigenlijk? Wat wil deze groep van mensen bereiken? Kan me dat iemand vertellen?
Persoonlijk vermoed dat ik een heleboel believers, voor wie het hele conspiracy-gedoe een deel van hun leven geworden is, hun ongelijk niet meer durven erkennen.

Niet iedereen heeft het karakter om te erkennen dat hij vele jaren aan een stuk volledig fout zat.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 19:34   #11337
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Persoonlijk vermoed dat ik een heleboel believers, voor wie het hele conspiracy-gedoe een deel van hun leven geworden is, hun ongelijk niet meer durven erkennen.

Niet iedereen heeft het karakter om te erkennen dat hij vele jaren aan een stuk volledig fout zat.
Gaat even hard op voor de andere zijde.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 19:41   #11338
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Gaat even hard op voor de andere zijde.
Ik denk dat het minder hard op gaat. De believers trachten immers de rest van de wereld te overtuigen van hun grote gelijk, de echt harde kern koopt boeken, DVD's, gaat naar lezingen enz.

De skeptici halen vooral hun schouders op en vragen bewijzen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 20:08   #11339
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
De rechtbank, het systeem, waarbij bush en cheney niet onder ede hoefde te getuigen en het samen deden, ze moesten zich maar eens tegenspreken. Ze willen andere mensen wakkerschudden ivm met wat er gebeurd. Maar uiteindelijk gebeurd er niks, het zijn pussys en wachten op wat komen zal en schreewen dan weer onweer en brand maar uiteindelijk veel te laat.

Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 20:35   #11340
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ik denk dat het minder hard op gaat. De believers trachten immers de rest van de wereld te overtuigen van hun grote gelijk, de echt harde kern koopt boeken, DVD's, gaat naar lezingen enz.

De skeptici halen vooral hun schouders op en vragen bewijzen.
En hoe noem je dan believers die hun schouders ophalen en bewijzen vragen voor de officiële versie? Of staan jullie daar ook sceptisch tegenover?
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be