![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Faciliteiten is het vergif van België. Als de franstaligen geen Nederlands kunnen en willen spreken, dat ze dan in Franstalig gebied blijven wonen. Als om het even wie naar om het even waar wil gaan wonen is het niet meer dan normaal dat ze de taal beheersen of aanvaarden dat ge ze moet leren. Ook voor Franstaligen is dat niet anders.
Laatst gewijzigd door Garry : 28 augustus 2010 om 09:06. |
![]() |
![]() |
#1127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1128 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er wordt toch helemaal niet geraakt aan de vrije keuze van woonplaats.
Iedereen heeft het recht om het even waar te gaan wonen, maar ze moeten zich aanpassen. Daar is toch niets onoverkomenlijks aan, dat is overal ter wereld zo, behalve in de Brusselse rand blijkbaar... |
![]() |
![]() |
#1129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze nu eenmaal graag pochen met elk vreemd woord dat ze kennen, maar als ge ze elders op de wereld tegenkomt zijn het echte klungels. Ineen restaurant bv. verwachten ze als ze Gnocchi zien staan op de menukaart dat ze noedels gaan krijgen en bij brosqueta een saté.
|
![]() |
![]() |
#1130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijheid van keuze van woonplaats is zoiets zoals, de wereld is toch van iedereen. Dat is een pure utopie natuurlijk. Je bent vrij binnen een aantal beperkingen. Als jij wil in mijn tuin komen wonen stamp ik u van mijn erf. Idem is ook de wereld niet van iedereen. Ga anders voor de proef uw tentje maar eens opslagen voor de poort van Laken, je zult snel merken dat de wereld niet van iedereen is dan.
|
![]() |
![]() |
#1131 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1133 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mijn beste vrienden zijn ingeweken Walen die -zoals het hoort- Nederlands hebben geleerd. Zij kennen mijn overtuiging en hebben mijn Vlaamse vlaggetjes al vaak genoeg gezien -en besproken-. Ze begrijpen mijn standpunt, meer nog: ze stemmen op het VB! Dat kan tellen he. Ook andere culturen bevinden zich onder mijn zeer naaste vriendenkring. Allen kennen mijn mening en visie en respecteren die. Dat is OOK hoffelijkheid. IK kan alvast verdragen dat er verschillen zijn. Kunt u dat ook of blijft u zich beperken tot loze quotes? |
|
![]() |
![]() |
#1134 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is letterlijk hetgeen jij schrijft. Wat jij schrijft voor Vlamingen is toch toepasselijk voor alle bevolkingsgroepen en talen. Of niet soms? |
|
![]() |
![]() |
#1135 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het Nederlands is al genoeg pajoske.
|
![]() |
![]() |
#1136 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hoe komt het toch dat Vlamingen die in Walonië gaan wonen binnen de kortste keren zich daar behelpen in het Frans, geen faciliteiten vragen en zich meestal goed integreren in hun buurt, maar wanneer het omgekeerde gebeurt er geen sprake is van integratie, maar enkel van minachting ten overstaan van de originele bevolking, iets wat uiteindelijk uitmonde in de politieke situatie die we nu kennen.
|
![]() |
![]() |
#1137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 | |
Secretaris-Generaal VN
|