Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2011, 19:49   #1121
Torkilson
Gouverneur

Torkilson's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Zeer interessant...zeker als je weet dat Selahatin door zijn eigen partij, de meeste inwoners van Beringen en zijn eigen turkse achterban wordt uitgespuwd en genegeerd uit pure schaamte...

Alweer een 'multicultureel' projectje van de SP-a waar ze zich aan 'verbrand' hebben...
Waarom? Omdat hij vindt dat allochtonen moeite moeten doen om te integreren misschien? omdat hij ook rechtse partijen en politiekers kansen gunt? Uitgespuwd en genegeerd worden betekent niet dat ge niets zinnigs te vertellen hebt bij mijn weten.
Oud 4 november 2011, 19:50   #1122
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dat moet je eerder zoeken bij jouw eigen 'wereldvreemde' levensbeschouwingen vrees ik...
Je hebt duidelijk nog nooit allochtone moslimburen gehad anders schrijf je dit soort lalaland praat niet...
Waar ik werkte kwamen onze Turkse buren ons zelfs gebak en drank geven als zij een feest hadden. Buren, Moslims,... uw criteria gaan allemaal op. er is blijkbaar een verschil in allochtonen. Wat denkt ge?
Oud 4 november 2011, 20:01   #1123
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Waar ik werkte kwamen onze Turkse buren ons zelfs gebak en drank geven als zij een feest hadden. Buren, Moslims,... uw criteria gaan allemaal op. er is blijkbaar een verschil in allochtonen. Wat denkt ge?
Er is inderdaad een verschil tussen de diverse (moslim)allochtonen...wat ik zie is dat het gesegregeerde type geruisloos stedelijke wijken helemaal aan het inpalmen is wel in de meerderheid aan het geraken is..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2011, 20:04   #1124
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Er is inderdaad een verschil tussen de diverse (moslim)allochtonen...wat ik zie is dat het gesegregeerde type geruisloos stedelijke wijken helemaal aan het inpalmen is wel in de meerderheid aan het geraken is..
Doe er dan iets aan in plaats van erover te zagen. Geef kansen en straf diegenen die ze niet grijpen, financieel, maatschappelijk, repressief,.. Werk preventief om ervoor te zorgen dat het huidige gepolariseerde klimaat verandert in een evenwichtige maatschappij waar mensen hun steentje willen en kunnen bijdragen.
Oud 4 november 2011, 20:06   #1125
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom? Omdat hij vindt dat allochtonen moeite moeten doen om te integreren misschien? omdat hij ook rechtse partijen en politiekers kansen gunt? Uitgespuwd en genegeerd worden betekent niet dat ge niets zinnigs te vertellen hebt bij mijn weten.
Omdat de man 2 gezichten heeft...de meeste mensen kennen alleen zijn mediakant..zijn criminele kant en hoogheidswaanzin zijn minder bekend bij het grote publiek..maar wel in zijn woonplaats.
Oud 4 november 2011, 20:08   #1126
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Doe er dan iets aan in plaats van erover te zagen. Geef kansen en straf diegenen die ze niet grijpen, financieel, maatschappelijk, repressief,.. Werk preventief om ervoor te zorgen dat het huidige gepolariseerde klimaat verandert in een evenwichtige maatschappij waar mensen hun steentje willen en kunnen bijdragen.
Ik doe er tenminste iets aan, ik steun partijen die een deftig migratie- en herenigingsbeleid willen voeren..ga wat zeuren bij uw linkiewinkie collega's die vinden dat onze rijkdom moet verdeeld worden onder alle wereldburgers..
Oud 4 november 2011, 20:09   #1127
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Omdat de man 2 gezichten heeft...de meeste mensen kennen alleen zijn mediakant..zijn criminele kant en hoogheidswaanzin zijn minder bekend bij het grote publiek..maar wel in zijn woonplaats.
Zelfs als dat waar is, dit zijn beschuldigingen die ge duidelijk niet kunt staven, anders had ge dat waarschijnlijk al gedaan, doet dit niets af aan zijn analyse. De maatschappij geeft kansen, de allochtoon neemt ze, en er zijn geen problemen.
Oud 4 november 2011, 20:10   #1128
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik doe er tenminste iets aan, ik steun partijen die een deftig migratie- en herenigingsbeleid willen voeren..ga wat zeuren bij uw linkiewinkie collega's die vinden dat onze rijkdom moet verdeeld worden onder alle wereldburgers..
Gij weet niet over wat ge spreekt, noch tegen wie ge het hebt. hou dus uw idiote praat over linkiewinkies maar voor uzelf.
Oud 4 november 2011, 20:13   #1129
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfs als dat waar is, dit zijn beschuldigingen die ge duidelijk niet kunt staven, anders had ge dat waarschijnlijk al gedaan, doet dit niets af aan zijn analyse. De maatschappij geeft kansen, de allochtoon neemt ze, en er zijn geen problemen.
²
Oud 4 november 2011, 20:20   #1130
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Informatie uit eerste hand...o.a. de politie van Beringen..
Oud 4 november 2011, 20:21   #1131
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij weet niet over wat ge spreekt, noch tegen wie ge het hebt. hou dus uw idiote praat over linkiewinkies maar voor uzelf.
aan de reactie te zien duidelijk een kind...
Oud 4 november 2011, 20:22   #1132
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Informatie uit eerste hand...o.a. de politie van Beringen..
Vage, oncontroleerbare beschuldigingen dus. Daar vangt men weinig mee aan.
Oud 4 november 2011, 20:23   #1133
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
aan de reactie te zien duidelijk een kind...
ik begin niet met zeveren, dat doet gij. Ik noem anderen geen rechtsiewechtsies of linkiewinkies om mijn punt te maken. Dat is namelijk een belachelijke manier van discussiëren.
Oud 4 november 2011, 20:27   #1134
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Vage, oncontroleerbare beschuldigingen dus. Daar vangt men weinig mee aan.
Ik lieg dus..ofwel de agent die de pv's heeft opgemaakt...de rode VRT zal hem er nooit mee confronteren...

Je bent zo'n type dat adoreert en 'slecht' nieuws over je idolen blijft ontkennen zelfs als het in een rechtbank bewezen is..
Oud 4 november 2011, 20:28   #1135
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
ik begin niet met zeveren, dat doet gij. Ik noem anderen geen rechtsiewechtsies of linkiewinkies om mijn punt te maken. Dat is namelijk een belachelijke manier van discussiëren.

Je ontwijkt het punt...
Oud 4 november 2011, 20:31   #1136
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik lieg dus..ofwel de agent die de pv's heeft opgemaakt...de rode VRT zal hem er nooit mee confronteren...

Je bent zo'n type dat adoreert en 'slecht' nieuws over je idolen blijft ontkennen zelfs als het in een rechtbank bewezen is..
Is dat zo? Waar is dan zijn veroordeling terug te vinden?
Zijn stemmenaantal groeit, maar mandaten zijn blijkbaar uitgesloten binnen zijn partij, wat vertelt ons dat?

Waar is uw weerlegging van zijn standpunt, wanneer gaat ge over inhoud beginnen in plaats van wat vage, oncontroleerbare beschuldigingen te uiten over degene die wél inhoud levert?
Oud 4 november 2011, 20:32   #1137
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Je ontwijkt het punt...
Nee, dat doet gij. Door middel van drogredenen, ontwijkt ge de inhoud van mijn post.
Oud 4 november 2011, 20:37   #1138
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Is dat zo? Waar is dan zijn veroordeling terug te vinden? Zijn stemmenaantal groeit, maar mandaten zijn blijkbaar uitgesloten binnen zijn partij, wat vertelt ons dat?

Waar is uw weerlegging van zijn standpunt, wanneer gaat ge over inhoud beginnen in plaats van wat vage, oncontroleerbare beschuldigingen te uiten over degene die wél inhoud levert?
http://www.hbvl.be/verkiezingen/2010...s-kwijt-2.aspx

Wat vertelt ons het feit dat de lokale én nationale sp-a zich stilaan distantieert van hem, zeg het mij eens...
Oud 4 november 2011, 20:38   #1139
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, dat doet gij. Door middel van drogredenen, ontwijkt ge de inhoud van mijn post.
Zoals mijn informatie in twijfel trekken ook al komt die uit eerste hand ?
Oud 4 november 2011, 20:38   #1140
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
http://www.hbvl.be/verkiezingen/2010...s-kwijt-2.aspx

Wat vertelt ons het feit dat de lokale én nationale sp-a zich stilaan distantieert van hem, zeg het mij eens...
Oh nee. Gewoon zijn rijbewijs kwijt. Verschrikkelijk, ze hadden hem beter opgesloten. Die man kan gewoon niets zinnigs vertellen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be