![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat ik zei dat we in principe geen fossielen nodig hebben dat ze me niet zouden interesseren. Je schijnt er nooit bij stil te staan dat we er evenzeer geen of nog veel minder zouden kunnen hebben. Citaat:
En bovendien blijf je steeds dezelfde denkfout maken ... zelfs met 0 fossielen blijft die theorie netjes staan en is de bewijslast overweldigend. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar die ringsoorten waren best wel even interessant. Ook niet zo spontaan. En wat is de oorzaak van ontstaan van zulke ringsoorten? ![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Larus#Ringsoort Kijk ik vind dat allemaal waarneembaar, maar niet matchen. Tenzij we de evolutieleer keren en en fris dynamisch nieuw gezicht geven. Een Fibonacci spiral ofzoiets? Citaat:
![]() En het standbeeld zal geen plaats toelaten voor een kerstboom. Laatst gewijzigd door Peche : 5 juni 2014 om 21:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem je het nu 'spontaan' of niet ? Je blijft rond de pot draaien. Is er in feite iets dat 'spontaan' gebeurt of kunnen we beter dat begrip uit Van Dale schrappen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt evolutie zoals we het waarnemen, en je hebt een theorie die verklaart hoe alles geëvolueerd is. Het is niet omdat evolutie bestaat het daarom geëvolueerd is zoals men het zegt. Tot dan, je excuses en dan praten we graag verder. Voor een falsificatie wil ik A en B brengen als je het vetgedrukt in je onderschrift stelt. Tot dan zal je eerst A moeten brengen. A staat er al, maar ik bespreek de hekelpunten met jouw. Dan zeg je dat ik geen hoofdstuk heb gegeven, het was dat van die tiktaalik. Scrol eens paar pagina's terug. Laatst gewijzigd door Peche : 5 juni 2014 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet er niet toe.
Ik kan je zeggen wat er allemaal mutaties veroorzaakt... ik kan je echter niet het precieze waarom/hoe geven, net zo min ik joou het precieze waarom/hoe kan geven van gravitatie, etc Het precieze waarom is geen wetenschap maar filosofie Citaat:
We nemen dat zoveel waar... da's geen kwestie van geloof maar van acceptatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou ik moeten doen? Honden seksueel kruisen om mijn punt te staven? Tell me? ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 |
Banneling
|
![]() Gij hebt mij een nitwit en een trol genoemd. :woedend:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 | ||
Banneling
|
![]() Gaan we over omkeren spreken?
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet vergeten dat tot voor kort je zowel evolutie als het bestaan van de theorie in twijfel trok. Citaat:
Citaat:
Vandaar dat het ook een theorie is hé Citaat:
Citaat:
Misschien kan je me eerst even de relevantie ervan uitklaren en dan wil ik dat gerust helemaal lezen ( geef me dan nog wel even de link want ik ben niet van plan eindeloos terug te scrollen ) Laatst gewijzigd door praha : 5 juni 2014 om 21:56. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() juist ja ... allez deels juist
Ik heb iets gezegd in den trend dat ik bijna moest gaan besluiten dat je een totale nitwit en/of trol waart. Eerlijk gezegd twijfel ik daar nog aan ... alleen dat verklaart waarom je steeds terug komt op zaken die je in de loop van de discussie al aanvaard of erkend had. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allez ... ik sta op negeer... 't was te verwachten dat hij het niet zou pikken dat ik het niet zou slikken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Peche : 5 juni 2014 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 5 juni 2014 om 22:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het Vliegend Spaghettimonster (oorspronkelijk Engels: Flying Spaghetti Monster ofwel FSM) is de god van het pastafarianisme (ook wel pastafarisme), de Kerk van het Vliegend Spaghettimonster, een (persiflage op) religie, die opgesteld werd om de onzinnigheid van creatonistisch geïnspireerd onderwijs aan te tonen. Ofschoon aanhangers van het pastafarianisme zich met publicaties en symboliek als echte gelovigen presenteren, wordt het meestal als een parodie op het geloof in een god of een 'intelligent design' beschouwd. ![]()
![]() |
![]() |
#1136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij toont dat weinig. Waarom zouden ze zich enkel inserten in de soorten verwant bij ons, maar niet bij iedere soort? Ik ben benieuwd hoe Finlay zijn onderzoek heeft aangepakt. Maar vooral welke zich waar plaatste en hoe hij de soorten retrovirussen in de soorten gaat onderscheiden om een duidelijke lijn te volgen. Maar U licht niet toe... Jammer. Laatst gewijzigd door Peche : 5 juni 2014 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maar het ontstaan van soorten kan je niet in zien in jouw tijdspanne. Daar wordt je domweg niet oud genoeg voor. (niemand, dus je bent niet alleen
![]() Gelukkig hebben we tegenwoordig de mogelijkheid om op zo'n detail te kunnen kijken (DNA) dat we wel de geschiedenis kunnen bekijken. Op het uiterlijk lijkt de Tenrek toch niet écht op de Olifant ondanks dat ze familie zijn. Dus als je 'slechts' observeert wordt je dus door de natuur mooi op het verkeerde been gezet.
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 5 juni 2014 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge dan vraagt of er plausibele verklaring is waarom het hier anders zou zijn dan krijg je steevast een mantra dat ze de grotere afstand nog niet hebben kunnen waarnemen binnen hun waarnemingstijd. zéér vreemde redenering. Laatst gewijzigd door praha : 5 juni 2014 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als er nergens "gepushed" wordt, wordt het qua soort erg saai. (zie haaien, krokodillen enz) en daardoor is er dus tijd genoeg geweest om een nagenoeg perfect dier te worden en overige "gadgets" te kunnen ontwikkelen zoals extra zintuigen. (wat dan weer is doorgeschoten bij de hamerhaai). Dat zijn dan wél weer spontane mutaties. (waardoor een witte haai het niet kan doen met een hamerhaai) Citaat:
Het lijkt er steeds meer op alsof je het niet wil begrijpen.
![]() |
![]() |
#1140 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
[sound-playing] Twilight-Zone [/sound-playing] ![]() F*ck*ng nature is a bitch!
![]() |