![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Approval rate van de Democrats op dit moment: 31 pct.
Democrats’ unfavorability rating reaches new, 16-year high as party keeps licking wounds following disastrous 2024: poll
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
DAT IS realiteit. Of laat ONS "democratisch" systeem zoiets niet toe? En zo neen, wat doen we daar dan aan? Zie mijn draad "het failliet van de welvaartsstaat." Vechten we tegen de parasieten om de gastheer te laten overleven, of geven we de parasieten vrij spel, met het oog op "het systeem" zo snel mogelijk te laten afsterven, om opnieuw te kunnen beginnen?
![]() |
![]() |
#1126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Den Donald eist dat ieder lid MINSTENS 2 % v.z. BBP betaalt. Hij heeft gelijk, groot gelijk. Belgie betaalt al jaaaaren 1,3 % of minder ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op, het is niet den Donald die dat eist hé. Die 2 pct is in 2014 door alle lidstaten gezamenlijk afgesproken, en zoals steeds doet België alsof het maar om te lachen was. Net zoals met de aanpak van het gangstergeweld in Brussel.
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat kunnen de woke Dems niet hebben, voor hen moeten Zuidamerikaanse gangsters vrij blijven rondlopen en mag hen niks in de weg gelegd worden want het zijn slachtoffers. Dus moest Adams hangen en wie de hond wilt slagen vindt altijd een stok. Het gerecht, zegt ge? Woeha... echt, in de VS gelooft geen kat dat nog. De Dems zijn iets te ver gegaan in het instrumentaliseren van het gerecht en Average Joe pikt het niet meer. Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 19 februari 2025 om 15:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘Chamberlain’ Trump onderhandelt met collega fascisten over Tsjechoslovakije, oeps Oekraine.
https://www.demorgen.be/nieuws/trump...rser~b12072e0/
![]() |
#1130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump is erger dan Chamberlain. Die laatste was een wat goedgelovige Gutmensch, en een tikje laf ook om de harde waarheid over Hitler te zien.
Trump is gewetenloos en gooit Oekraïne onder de bus voor een fascinatie voor een dictator als Poetin.
![]() |
#1131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
![]() |
#1132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() of gewoon omdat die laatste wat prentjes heeft van Donald die hem uitleeft in een Russische hotelkamer met wat Russische door de FSB betaalde hoeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De poet een wreedaardig sterke schop in zijn noten geven, dat moeten ze doen. Een kruisraket door zijn Datcha bvb, kom iets waar hij een paar weken slecht van gaat slapen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat woke en migratie met deze oorlog te maken heeft is me een raadsel. Poetin heeft met Kadirov islamtuig ingezet. Dat wel.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 20 februari 2025 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat we nu meemaken is gewoon onvoorstelbaar. Het is het grote verraad van Trump. Hij is doodeenvoudig overgelopen naar de Russen en vijandig geworden tegenover de Europeanen.
![]() |
#1136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je de speech van Vance hoorde zijn ze ginder niet woke maar echt wakker geworden
![]() |
![]() |
#1137 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lachen is Dadee precies vergaan. Ik begrijp die verontwaardiging trouwens niet zo heel erg goed. We zijn al jarenlang gewaarschuwd en toch blonk Europa uit in het niets doen. De strategie van Europa moest al jaren geleden uitgebouwd zijn, in plaats van het reactieve paniekvoetbal dat zich nu ontrolt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry maar ik ken geen nederlandstalig woord bruikbaar als exact correcte vertaling. Iemand misschien? Een omschrijving als combinatie van 'onbewust naïef onoplettend gedrag' komt er het dichtst bij in de buurt.
![]() |
![]() |
#1140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verwacht je nu dat ik jou gelukwens?
![]() |