![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is verbazingwekkend dat het zo lang geduurd heeft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 18 februari 2025 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Merk op, zich boven de wet plaatsen =/= de wet breken. Er zullen ongetwijfeld veel democraten de wet breken, net zoals er republikeinen zijn die dat doen. Het verschil is, aanvaard je de rule of law? Sure, put uw rechtsmiddelen uit, ga in beroep, maar als het finale oordeel valt, accepteer je de uitspraak? Vance, Musk, Trump,... allemaal heb ze wel een paar keer publiekelijk verkondigd dat ze dat niet zullen doen. Overigens, interessant dat je specifiek de case van Eric Adams aanhaalt. Een democraat inderdaad. Weet je dat het DoJ (federaal, Trump dus), in een memo naar lokale procureurs om de corruptiezaak tegen Adams te laten vallen, waarna tal van procureurs ontslag indienden? De backstroy zou zijn, dat Trump Adams zo uit de wind wilt zetten, in ruil voor medewerking van Adams bij de deportatie ins NY. Lees dit eens, in de legacy media: https://edition.cnn.com/2025/02/17/p...ign/index.html (je leest er niks over op de MSM van Twitter) Vindt ge dat zoiets moet kunnen? De macht van de executieve gebruiken om de de gerechtelijke macht te beteugelen, in ruil voor favors? Het maakt echt niet uit of het een Dem of Rep is, zo uithollen van de rechtstaat is erg schadelijk. Dat er zoveel procureurs (en andere high-ranking civil servants) uit protest van die bemoeienis, weigeren de corruptiecase te laten vallen en dan liever ontslag nemen, is sprekend. Maar goed, zolang de kat maar muizen vangt he......
![]() |
![]() |
#1103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huh ? Heeft Trump Canada al geannexeerd ?
![]()
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza-stad 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : 18 februari 2025 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over Adams heb ik eerder een positieve mening, en dat heb ik hier al geschreven. Omdat hij zich niet kritiekloos plooide naar de woke fascisten in zijn partij, hebben ze hem overigens geroyeerd en voor de rechter gesleepd. Niet Trump deed dat dus, wel de Dems zelf. Ik had het wel over de processen tegen de staat New York, goeverneur Kathy Hochul en attorney general Letitia James, omwille van hun overtreden van de federale wetten. Bondi announces new lawsuits against states allegedly failing to comply with immigration actions: ‘A new DOJ’
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 18 februari 2025 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik opende een andere draad; het failliet van de Europese welvaartsstaat. Vervang die huidige top door pragmatische zakenlui die enkel nog geld uitbetalen aan mensen die het echt NODIG hebben, héél de "green new deal" verbannen naar het crematorium der idiote politieke beslissingen, METEEN werk maken van een industriële relance, en een herwaardering van het individu boven het collectief, een drastische déregulering en inkrimping van het overheidsapparaat en hun inmenging in het dagelijks leven, en er komt een "boatload" aan geld aan waarmee we de putten in onze wegen kunnen herstellen, en onze buitengrenzen kunnen verdedigen. Dus het KAN wél. Maar niet met huidige bende idioten. DAT is waar.....
![]() |
![]() |
#1106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de gletsjers gaan weer aangroeien, de temperatuur gaat weer dalen en het peil van de zeespiegel gaat dalen omdat de groenen foei zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#1107 | |
|
![]() Citaat:
En de aarde is een platte schijf ook zeker. Jij mag aan de grens gaan staan, met uw regenboogvlagje.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 18 februari 2025 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* ik dring aan: met dubbele "r"
![]() |
![]() |
#1109 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 18 februari 2025 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over enkele maanden nog een deal met Noord-Korea en de wereld ziet er weer veel beter en veiliger uit.
![]() |
#1111 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik oordeelde inderdaad te snel, mijn excuses! Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Invest...ng%20a%20bribe. Citaat:
Goed, laat een rechter maar oordelen of NY inderdaad wetten heeft gebroken.
![]() |
![]() |
#1112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft weer een nieuw concept in de buitenlandse politiek geïntroduceerd. Herstelbetalingen opleggen aan een land dat werd aangevallen.
![]() |
#1113 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oekraïne niet aan de onderhandelingstafel in Riyad, een scenario zoals het Verdrag van München 1938? Chamberlain wordt een jaar later al in zijn hemd gezet als de fascistische dictator Polen binnenvalt. Niks "peace for our time". ![]()
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 18 februari 2025 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel diepe plaatsvervangende schaamte voor de lafheid en de kleinheid van de Europese leiders. Nooit zullen zij onze veiligheid tegenover het Russische fascisme kunnen verzekeren.
![]() |
![]() |
#1116 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste grote bedrijven zijn zo woke ziek als maar kan. En als je er vindt zoals jij ze je voorstelt, hoe gaan ze aan de macht komen? "Vervang de huidige top" zeggen gaat niet direct je dromen waar maken hé. Citaat:
![]() |
![]() |
#1117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meent ge dat nu, Voltian?
![]() Het is het nieuws van de dag in de VS. Mag ik u voorzichtig suggereren om eens wat andere bronnen tot u te nemen dan CNN, CBS, Politico en de New York Times?
![]() |
#1118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom kwak jij al die beschuldigingen hier neer zonder een bron, zelfs zonder minimaal toe te lichten waarover het gaat?
![]() |
#1119 |
Minister-President
|
![]() Of bepaalde ego's die op een onverwarmde zolderkamer zitten te bibberen nu het Russische gas peperduur is geworden, dus ja de tem. zal dalen maar de zee gaan ze niet meer halen omdat de groene goed zijn in het pamperen van de islamcultuur. wat noord Korea betreft die gaan ant. verglazen..........
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 18 februari 2025 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staat gewoon in reguliere nationale media die het bij het rechte eind hebben. https://www.gva.be/buitenland/erger-.../41849763.html
![]() |