![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Antwerpse schepenkabinetten... 't Stad is toch van iedereen? En de luitjes die de kabinetten aldaar bevolken zijn toch de grootste promotoren van Verdraagzaamheid, Openheid, Anti-Racisme? Mijn diepste medeleven gaat uit naar Bazilfunk, Zeno en elkeen die hier de laatste maanden zo intens het mooie sprookje Patrick En Het Multiculturele Antwerpen hebben opgevoerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bovenstaande heb ik NIET gesuggereerd, verondersteld of anderzins aangegeven. Ik heb NIET gesuggereerd dat 'ze' marokkaanse voorouders hebben. Ik heb gezegd dat het niet uitmaakt of de koppels autochtoon of allochtoon zijn. Het is even verwerpelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 | |
|
![]() Citaat:
Zet zoveel mogelijk etnische stemmenkanonnen op je lijst, maar geef ze na de verkiezingen geen postje. Stoot ze dan nog eens tegen het hoofd door dan plots hoofddoeken aan banden te gaan leggen. Het VB heeft de naam racistisch te zijn, maar van hen wist je hun standpunten over hoofddoeken VOOR de verkiezingen. Met andere woorden: potentiële kiezers werden geen rad voor de ogen gedraaid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zullen volgens Patje niet over de juiste netwerken beschikken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het Verdriet Is Van A !
Zelfs dat hebben ze gemarketingd... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 |
Staatssecretaris
|
![]() het verdriet is van de A
het verdriet is van de Allochtoon de stad is van A de stad is van de allochtonen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk, dat is precies het perverse, het misdadige aan het Blok: slachtoffers zoeken, verdachtmakingen leggen, insinueren, leugens, roddels,... De taak van een oppositie is oppositie voeren, niet het vergiftigen van de geesten en de samenleving. Wie over wat menselijkheid in zijn genen beschikt keurt het gedrag van die koppels af, onverkort, wat en wie die ook mogen zijn ! Wat doet het Blok ? De zaak ontwijken en proberen er garen bij te spinnen, hopend op de domheid en de dierlijke instincten van de achterban. Een afdoende reden om Vlaanderen nooit uit te leveren aan dit gespuis... ![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 5 februari 2007 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De zaak is heel eenvoudig: als ge het Belang beschuldigt mee verantwoordelijk te zijn voor die weigering, dan zult ge dat moeten bewijzen. Ondermeer door een band aan te tonen tussen de weigeraars en het Belang. Als blijkt dat de weigeraars geen Belangers zijn, of straffer nog zelf allochtonen zijn, dan hebt ge gelogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar ![]() Kijk, dat is precies het perverse, het misdadige aan het Blok: slachtoffers zoeken, verdachtmakingen leggen, insinueren, leugens, roddels,... Citaat:
slachtoffers zoeken, verdachtmakingen leggen, insinueren, leugens, roddels,...dat is het stinkend zwart gat dat het Blok wenst te vullen dus? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ze vullen idd het stinkende zwarte gat van slachtoffers zoeken, verdachtmakingen leggen, insinueren, leugens, roddels... dat Willockx gemaakt heeft. Volgens mij zijn ze nogal in nopjes met mensen als Willockx. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik zei: dit vliegt als een boemerang terug in Willockx zijn gezicht! En Van Bellingen heeft al gezegd te weigeren om aanklacht in te dienen (die mens heeft overschot van gelijk, maar in het licht van het politieke dansje dat errond wordt gemaakt begint het héél zwaar te deemsteren aan de horizon). De poppenkast is aan de andere kant nu wel aan het spelen: Citaat:
Citaat:
worden dus vervangen door: de koppels die in Sint-Niklaas nogeens voor de leut wensen te trouwen voor schepen van Burgerlijke Stand Wouter Van Bellingen vanwege zijn zwarte huidskleur. Maar racist ? niet die laatsten hoor, die zijn tégen racisme, daarom dat ze het zo leuk vinden van "nog eens voor ne neger te trouwen".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 februari 2007 om 16:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nu wel zie maar naar onderwerp "Zwarte schepen Van Bellingen treedt af!" op dit forum
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind het ook de manier om te reageren, ludiek en toch je mening geven. Aanklachten werken inderdaad averechts. Zo'n massale trouwdag niet. Het geeft aan dat het de overgrote meerderheid niets uitmaakt door wie ze wordt getrouwd. Het geeft ook aan dat de autochtone bevolking niets moet hebben van racisme en dat de koppels uitzondering op de regel zijn. Ik zie dat 'nog eens voor de neger trouwen' niet zo negatief als Circe. Het is eerder een steunbetuiging dan (omgekeerd) racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 |
Minister-President
|
![]() Integendeel, slachtoffers zoeken en zich zelf als slachtoffer bestempelen, verdachtmakingen, leugens en roddels daar is deze zeer in bedreven. Fair is fair, waar hij goed en bedreven in is moet men ook durven toegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 |
|
![]() Jullie wederzijdse wantrouwen geeft nog eens goed aan hoe zeer de politieke sfeer in België verziekt is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 | |