![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11441 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat men altijd een vliegtuig kan kapen. Ook al probeert men ervoor te zorgen dat er geen terroristen aan boord komen. Men kan praktisch gezien gewoon niet elke terrorist ter wereld kennen of herkennen. Er zal altijd ergens wel iemand door het net glippen. Of het nu is door onvoldoende info, of door nalatigheid van personeel of gewoon door onbekwaamheid van personeel. Vandaar mijn reactie dat het belachelijk was om te zeggen dat men overzeese vluchten niet kan kapen behalve als ze over het binnenland vliegen of wat was het weer.
![]() |
![]() |
![]() |
#11442 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
precies , hij rekend zo maar vanaf de eerste melding tot de laatste crash ,welke een heel ander toestel betrof . @ Micele : Alle de wiki artikels ken ik , maar wat betekenen ze precies? Niet zo veel vrees ik . Het grote probleem is dat de vele betrokken organisaties totaal niet als eenheid te werk gaan . Informatie die bekend is bij de CIA , is niet automatisch ook bekend bij de FBI of bij de regering of bij , of bij , noem maar op . In het verleden zijn er zo vaak grote fouten gemaakt als gevolg van slechte samenwerking tussen organisaties , elke keer probeerd men dit weer te verbeteren , maar daar komt vaak bitter weinig van . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11445 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() http://www.wired.com/threatlevel/200...ds-begin-post/ http://www.wired.com/threatlevel/200...he-watch-list/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11446 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat alles anders is na 9/11 zal ik ook niet tegenspreken. Ik zeg enkel dat men evengoed vliegtuigen boven de oceaan kan kapen als boven landelijk gebied.
![]() |
![]() |
![]() |
#11447 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als jij met quotes wil spelen ,doe dat tenminste ook een beetje eerlijk... ![]() Dat U de essentie van mijn post niet begrijpt is niet mijn fout ,maar wél de Uwe.... In het kort, het patroon van de kapingen wordt snel zichtbaar bij alle voorgaande crashes die dag...Namelijk uitschakelen van transponder,verbreken van radiocontact én drastische koerswijzigingen... Voor vlucht 93 zijn transponder uitschakelde om 9u40 ,het radiocontact verbrak én zijn koers drastisch wijzigde waren er in dat voorgaande uur al 3 indentieke gevallen in een crash op een doelwit geeindigd.... Hoevéél méér aanwijzingen waren er dan nog nodig om te beseffen dat vlucht 93 een potentiële bom was nét zoals zijn voorgangers in het voorgaande uur.... En mijn beste, in militaire termen ,en gezien de snelheden die de gevechtsvliegtuigen halen is dus die 26 minuten tussen de officiële melding én de crash een eeuwigheid om de juiste onderscheppingsmaatregelen te treffen... En nu haalt U een belangrijk stuk uit mijn quote er tussenuit... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als U dat nu nog altijd niet snapt,kan U gelijk bij NORAD aan de slag... ![]() Al een uur eerder was de crisis begonnen met de melding van het eerste gekaapte toestel...en dan een tweede....en dan een derde.....tja waarom dan ook geen vierde,of kunnen ze ginds maar tot drie tellen in crisisgevallen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat U wéér Uw fantasietjes hier uitwerken,léér lezen wat er staat... Enne mijn beste,nog nooit gehoord van eengezinswoningen die gezet worden op een gegoten betonnen plaat bovenop de fundamenten... Die gegoten betonplaat dient namelijk als vloerbasis.... Dat type huizen zonder kelder én kruipruimte dus... ![]() ![]() En bij huizen ondersteunen vloeren wél degelijk de muren mijn beste,waarop de volgende betonnen vloer komt te liggen aangezien die betonnen vloeren in hun geheel worden gegoten en men daarop het volgende verdieping neerzet Ooit al van dragende muren horen spreken,wel die ondersteunen mee de vloeren en vormen de basis voor de muren van het volgende verdiep.... En indien géén onderliggende muur tot steun is om een bovenliggende muur te dragen dient men of wel een stalen profiel,een versterkte betonnen balk of een geheel betonnen achterzijde van het gebouw met de nodige trekkers om de betonnen vloer boven een muurvrije verdieping de nodige treksterkte te geven wat draagkracht betreft als er daarop een verdieping mét binnenmuren wordt gebouwd... Waar woont U eigenlijk, in een grot of zo.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 1 september 2009 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die area was al 29 minuten tot verboden vliegzone uitgeroepen waarbij alle luchtverkeer in de wijde omgeving was weggedirigeerd toen het toestel er crashte... Dit klein puntje vergeten vélen.... Laatst gewijzigd door Svennies : 1 september 2009 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11452 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze post had ik even over het hoofd gezien :
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alleen de vloeren ( inclusief de vloeren in de core ) waren van beton |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Velen hebben dat verbod overigens genegeerd !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de beginfase van dat verbod,tja een vliegtuig parkeer je niet zomaar ergens en intercontinentale vluchten zitten qua brandstof dan ook redelijk dicht bij hun limiet wat hun uitwijkmogelijkheden beperkt ,en vertel eens ,hoeveel daarvan vlogen er daar rond zonder transpondersignaal,radiocommunucatie en op een kompleet andere koers dan hun vluchtplan voorschreef.....
In die area vloog er toen nog ééntje op dat moment rond mijn beste die géén transpondersignaal ,noch radiocommunicatie voerde en die op een kompleet afwijkende koers vloog... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga af op de verklaring uit newsweek van Robertson aangezien hij als structureel ingenieur betrokken was bij de bouw van de torens... Misschien is er destijds verwarring ontstaan doordat de cores omringd werden door wat wij gasbeton noemen.... Gewoon omdat het woord beton erin voorkomt... Dat is dus hetzelfde materiaal zoals die beroemde ytong blokken die wij hier kennen ,dit heeft dus maar de sterkte van een normale muur met toch nog twee voordelen,het kan beter tegen vuur gezien de structuur van deze blokken en of panelen,en het weegt véél lichter,maar is helaas ook véél breekbaarder.... Deze kwestie is dus uitgeklaard wat mij betreft.... U hebt dus gelijk wat de core betreft,het was géén gewapende betonnen omhulsel.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11456 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11457 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geen fantasietje mijn beste en dus heb ik wel degelijk goed gelezen wat er staat mijn beste. T'is niet de eerste keer mijn beste dat je zelf niet goed doorhebt wat je post é mijn beste! ![]() ![]() Tjonge jonge, ja idd ja, als je nu de discussie wil verderzetten beginnende van gebouwen als de twin towers naar nu gewone woningen...ga dan maar een ander zoeken mijn beste. Daar doe ik niet aan mee mijn beste. ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 2 september 2009 om 10:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11458 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11459 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was dan een gekaapt toestel . |
|
![]() |
![]() |