![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11461 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar we zijn niet selectief, hé. We verdraaien de waarheid niet tot onze waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11462 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'Allah' heeft hier zijn wetten niet te stellen.
![]() |
#11463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...s-per-dag.aspx
het is alleen maar een onveiligheidsgevoel ...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11464 |
|
![]() Een duidelijk bewijs dat wat?
![]() |
#11465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In België gold al jaar en dag dat onverdoofd slachten verboden was; V E R B O D E N ! Maar voor de beschermde soort werden er 'uitzonderingsmaatregelen' verzonnen. Zelfs d?*t is niet genoeg, ze stellen geen eisen hoor, ze integreren als geen ander! Echt waar!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt toch zeggen dat ze geintegreerd zijn, doordat ze erinslagen bvb om de wetten naar hun hand te zetten via de rode draad ? Nu ja een luide wens formuleren is nog niet hetzelfde dat een wet erdoor krijgen. En dat luidop verkondigen dat je dit niet wilt doen, is boel zoeken. UIteraard zal de politie hier doen alsof haar neus bloedt, bang dat ze altijd is om van die mensen een racistische klacht aan hun broek te krijgen
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 30 oktober 2011 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst schrijf ik : van de drie feiten zijn er 2 zeker en 1 waarschijnlijk door allochtonen gepleegd. Daarna : bij twee ervan zijn allochtonen betrokken. Waarin vindt u hier tegenspraak of overdrijving??? Twee feiten zijn door allochtonen gepleegd, het derde waarschijnlijk dus niet 100 % zeker, reden waarom ik dit derde feit de tweede keer niet vermeld heb om discussie te vermijden dus ... uit eerlijkheid! Zoiets gaat duidelijk uw verstand te boven. (Oh ja bron : nog altijd mijn eigen ogen, het woord van mijn kennis en "De Bode van Schoten"). Noteer liever dat twee derde van de criminele feiten die de laatste maand in mijn buurt werden gepleegd ZEKER op rekening van allochtonen komen. Het vragen van die cijfers doet u telkens en telkens weer, u hebt ze al van verschillende personen gekregen en dan reageert u er niet op. Waarom zou ik me nog moe maken?
![]() |
![]() |
#11469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het door mij aangehaalde artikel bewijst enkel weer dat moslims hun voeten vegen aan de Belgische wetgeving. Dat heeft met selectiviteit niets te maken. Ik verdraai ook geen waarheid, ik haal een krantenartikel aan, als dit niet waar is, moet u die krant aanspreken, niet mij!
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 30 oktober 2011 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11470 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij moet in een tamelijk veilige buurt wonen wanneer er maar 3 criminele feiten gepleegd worden in de laatste maanden. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11471 |
|
![]() FIFY
![]() |
#11472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
twee feiten werden door allochtonen gepleegd, het derde feit werd waarschijnlijk NIET door een autochtoon gepleegd. Is het zo goed? want is het natuurlijk niet eerlijk te beweren dat het ene feit waarschijnlijk door een autochtoon werd gepleegd wanneer je het niet eens weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11474 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11475 |
Banneling
|
![]() [quote]Het is inderdaad niet goed dat hier zoveel allochtonen zijn.
Laatst gewijzigd door den dinges : 30 oktober 2011 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb gesproken over 3 feiten in de laatste weken en u maakt er ineens "de laatste maanden" van! Hoe wilt u nog au sérieux genomen worden?
![]() |
![]() |
#11477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijft wat ik hier al verschillende keren aan Artisjok verteld heb : van 3 criminele feiten in enkele weken werden 2 door allochtonen gepleegd en 1 mogelijk (eerst had ik waarschijnlijk gezegd maar ik ben niet te beroerd om dat te veranderen in "mogelijk") door allochtonen. Dus 2 op 3 komt op rekening van ... ![]()
![]() |
![]() |
#11478 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik nu nog weten of je dat zeer eerlijk vindt om te beweren dat dat ene feit waarschijnlijk door allochtonen werd gepleegd, wanneer je het niet eens weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en de verraaiersbende; "weg met ons" blijft maar pamperen en dit alles doodnormaal vinden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten we er een nationale feestdag van maken indien blijkt dat het niet zo was? En wat moeten we doen met feiten waarvan achteraf blijkt dat ze door allochtonen werden gepleegd terwijl we het eerst niet wisten? Ga je dan ook daar blz gezanik over vullen? Maar dan moeten we eerst 36 onderzoeken doen om te zien of ze eigenlijk geen gelijk hadden bij het plegen van die feiten gezien de toestand waarin ze zich bevinden... |
|
![]() |
![]() |