![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11521 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Frankrijk en Nederland daarentegen:
Promobabes op Franse Autodag in Nieuw-Bergen http://www.nufoto.nl/fotos/157853/pr...uw-bergen.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#11522 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het is maar de vraag wat jij hier meer bewondert. Daarover kun je ons alles vertellen in K&K. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga zeker niet kappen op Vlamingen, ik kap alleen op de ideeën van sommige vlamingen. Daarmee bedoel ik de Vlamingen die enerzijds onafhankelijkheid willen en anderzijds de Vlamingen die liefst naar de Hollanders hun pijpen zouden dansen. Ik pleit dus voor een sterker België. Dat is nodig om de Ollanders in het gareel te houden, want we zijn de vertragingsmanoeuvre's van de uitdieping van de Schelde en de IJzeren Rijn nog lang niet vergeten. Ook zagen we niet graag dat een regime alla Willem I in ons land terug ingang zou vinden. Misschien zijn er mensen die liever hun kazak zouden afdraaien voor de Hollanders. Ik draai liever mijn kazak af voor België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11526 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11527 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11529 |
Banneling
|
![]() Daar hebt u voor 100% gelijk in! Maar daar heb ik het eigenlijk niet over. Hier wordt niet zozeer gekapt op deze of gene. Er wordt gewoon zijn mening gespuid. En bij sommige komt dit over als 'kappen op', maar meestal (niet altijd, ik geef het toe) is dit niet zo bedoeld.
Laatst gewijzigd door system : 26 juli 2010 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11530 | |
|
![]() Voor diegenen met een mantra over het 'goede leven' in België en specifiek voor hen dit dit als argumentatie tegen innige samenwerking of samengaan van Vlaanderen en Nederland gebruiken.
http://www.forbes.com/2010/07/14/wor...lup-table.html 1 Denmark 2 Finland 3 Norway 4 Sweden 4 Netherlands 6 Costa Rica 6 New Zealand 8 Canada 8 Israel 8 Australia 8 Switzerland 12 Panama 12 Brazil 14 United States 14 Austria 16 Belgium Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 27 juli 2010 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
België is achtste beste land ter wereld om in te wonen. België is een goed land om in te wonen. Het bekleedt de achtste plaats in het lijstje van landen waar de levenskwaliteit het grootst is. Het lijstje werd opgesteld door het magazine International Living, dat de leefsituatie in 194 landen onderzocht. Voor de beoordeling werd rekening gehouden met de levenskost, het cultuur- en ontspanningsaanbod, het milieu en het klimaat, de veiligheid, de gezondheidsvoorzieningen, de infrastructuur en de economische situatie. Nederland komt pas op de 11de plaats in deze studie. Country Cost of Living, Leisure & Culture, Economy, Environment, Freedom, Health Infrastructure, Risk & Safety, Climate. Final Score: 1.France 2.Australia 3.Switzerland 4.Germany 5.New Zealand 6.Luxembourg 7.United States 8.Belgium 9.Canada 10.Italy 11.Netherlands 12.Norway 13.Austria 14.Liechtenstein 15.Malta 16.Denmark Laatst gewijzigd door system : 27 juli 2010 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je blijft zoeken zal je vast ook één goede frituur vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11534 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11535 | |
|
![]() Citaat:
maar blijf het maar ontkennen, ons niet gelaten. Wij hebben het hier inmiddels prima naar ons zin, en dat lukt ook zonder jullie. Maar wat mij betreft zijn jullie welkom om in ons geluk te delen. Jullie zouden er ook baat bij kunnen hebben.
![]() |
![]() |
#11536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de Ollanders erin zouden slagen om "savoir vivre" in de praktijk om te zetten zou Nederland er een stuk beter voor staan. Dus overboord met die zuinige houterigheid ! Tijd voor een wat Bourgondischer levenswijze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11539 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11540 | |
|
![]() Citaat:
inderdaad, uit bijna elk studie blijkt dat het zowel in België als in Nederland goed leven is. het zou fijn zijn als jij ook zou toegeven dat dat dus niet alleen voor België geldt. Want zolang jij blijft zeveren over het goede leven in België blijf ik elk onderzoek dat ik in de media zie aanhalen om eea in perspectief te plaatsen. En niets ten nadele van België, maar meer om aan te geven dat jullie niet het alleenrecht hebben op 'goed leven'. Wat je heel graag zou vertellen, als je niet telkens feiten gepresenteerd krijgt die dat ontkrachtigen.
![]() |