![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11521 | |
Banneling
|
![]() told you so!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11522 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou het niet weten. Zoals ik al meerdere malen heb gezegd, doe ik pas verdere uitspraken over Loose Change wanneer ik meer research heb gedaan mbt deze film. Ik ben onvoldoende op de hoogte van het bewuste interview en de zogenaamde fouten om hier voorlopig uitspraken over te doen. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zie vorige post Jij zou nog bewijs dat de lucht blauw ziet ontkennen wanneer het voor je ligt ![]() Al mijn uitspraken mbt 9/11 zijn al lang bewezen feiten. Ik heb geen zin om keer op keer dezelfde bewijzen naar voren te halen en die daarna als irrelevant of onbestaand te zien afschilderen. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11523 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11524 | |
Banneling
|
![]() zag dat de protocollen weer onderwerp van ...ahum...discussie waren
ik heb deze al eerder geplaats, maar doe ik ivm de ahum 'discussie' weer. Citaat:
Denk dat ik het antwoord al weet. http://www.mayrapublications.nl/index.php?paginaid=57 Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11525 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL Ik heb in het verleden hetzelfde tegen haar gezegd over UFO's Als ze in haar tuin landen en haar ontvoeren zal ze nog steeds denken dat het 'Halloween' is ![]() Ik heb al lang opgegeven met zo iemand te discussieren en mijn petje af voor ieder ander die doorgaat. Btw ik heb zo mijn vermoeden over haar achtergrond ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kan je me in het artikel dat je als link gaf aanwijzen waar ze het over beelden hebben? Voor alle duidelijkheid, iedereen weet dat Bin Laden twee keer in september 2001 zijn betrokkenheid ontkende. We hebben deze ontkenningen hier meer dan genoeg besproken. IlluSionS667 had het echter herhaaldelijk over ontkenningsvideos waarop Bin Laden te zien zou zijn. Was dat gewoon een lapsus, en bedoelde hij de gekende ontkenningen? Als dat zo is, dan is deze vraag wat mij betreft afgevoerd (iedereen kan zich vergissen). Of is er effectief sprake van een ontkenningsvideo? Daar wil ik graag bewijzen van zien, dan.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 7 december 2006 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit ziet er een gezellig topicje uit. Kan iemand even kort samenvatten waar het over gaat?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11528 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je negeert of ontkent toch elk bewijs. Waar is trouwens jouw eerste bewijs van de officiële theorie? Je gaat me toch niet vertellen dat je geen betere argumenten hebt dan je flauwe nietszeggende lijstje van deze morgen? |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder dan twee ingenieurs ben je niet geraakt. Mager, gezien jouw straffe bewering over "elke brandweerman en ingenieur". Ik was vooral benieuwd naar de foto's van de kapers van na 9/11. ![]() (Dat zou nogal een smoking-gun zijn, se)
![]() |
![]() |
#11530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een Duitse ex-minister die de stellingen van de "believers" deelt, is trouwens ook niet mis. Als ik ze vind, beweer je weer dat ze niet van na 9/11 dateren. Zo geraken we toch nergens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11531 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toon wat je hebt in plaats van te kankeren "ja maar als ik ze vindt geloof je het toch niet..." De broek hangt nog altijd op je enkels, beste Illusion. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11532 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eigenaardig genoeg zijn deze foto's NERGENS te vinden. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 7 december 2006 om 17:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11533 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals.... hoeveel namen heb je nodig? Citaat:
Er zijn wel degelijk beelden van NA 9/11 waarom vermeende hijackers zouden staan. Alleen is de kwaliteit van die beelden onvoldoende als bewijskracht. Er zijn echter ook heel wat getuigenissen die bevestigen dat in totaal 7 van de 19 zogenaamde hijackers nog zouden leven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11534 | |
Banneling
|
![]() Ben nog eventjes gaan opzoeken wat de NAVO indertijd
van opinie was ivm de verantwoordelijkheid van 9/11. Uiteraard zal IlluSion667 ook deze bron negeren..... ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 7 december 2006 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11535 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11536 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeggen dat er "clear and compelling" evidence bestaat, betekent niet dat dat ook zo is. Uiteraard hebben jullie van de NAVO geen bewijzen nodig. Die zeggen altijd de waarheid ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind de titel nogal misleidend van dit bericht. Wat er eigenlijk word gezegd is dat NAVO tevreden is en kan aanvallen met de voorgedragen bewijzen. Big Surprise! weet je. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11538 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lang geleden. ![]() Wel in het kort hebben we hier een krachtmeting tussen rationalisten en obscurantisten. Het grappige eraan is, is dat de obscurantisten zichzelf de feitelijke rationisten noemen en de andere partij beschuldigen van alles wat lelijk en dom is. (lemmingen, schapen, sheeple (sheep people) etc.) . Je leert hier elke dag wat bij. Vandaag was het een boeiend schouwspel waarbij onze eigen 'warrior princess' Firestone kipkap maakte van de 'troll van de dag' IlluSion667. Alleen zal hij dat waarschijnlijk pas beseffen als hij vanavond gaat slapen. Enfin, t'is een stuk spannender dan 'Thuis' of 'Familie' én je kan erin meedoen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11539 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je beweert opnieuw dat ELKE ingenieur dat weet. Dan verwacht ik een vloed van papers of verklaringen van ingenieurs die dat aantonen. Twee is magertjes ... Wat dacht je van een degelijke paper die de onmogelijkheid aantoont? Citaat:
Citaat:
![]() Er is overigens nooit één van de kapers opgedoken n?* 11/9/2001. De "getuigenissen" slaan op enkele homoniemen en op de verklaring van de vader van Mohammed Atta, die beweerde op 12/9 met zijn zoon te hebben gesproken. Als één van de kapers echt leefde, dan zou hij dag en nacht in de studio van Al Jazeera vertoeven, en bovendien miljoenen schadevergoeding van de VS-regering eisen wegens laster en eerroof! En nog terecht ook!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 7 december 2006 om 17:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11540 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
deze zin: "Het grappige eraan is, is dat de obscurantisten zichzelf de feitelijke rationisten noemen" werkt in 2 richtingen. en het mooie is dat je in feite niet weet wie wie is. De statement kan voor beide gelden. prachtig, diep... Laatst gewijzigd door KrisKras : 7 december 2006 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |