![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() OK. Ik geloof je niet. Blij nu?
![]() |
#1142 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn punt blijft echter: Als je je alternatieve theorie wil bewijzen dan moet je aantonen dat die de feiten beter verklaart dan de officiële. Dat er in de officiële verklaring dingen zitten die je niet begrijpt is geen bewijs dat de alternatieve correct is. Dus geen mij een voorbeeld van iets wat beter verklaard wordt door de alternatieve dan de officiële theorie. Met uitleg.
![]() |
![]() |
#1143 | |
|
![]() Citaat:
Maar dat past niet in jouw wereldbeeld, dus is het niet waar. Is dat hoe jou hersens werken? Ik heb overigens de NIST rapporten gedownload, en ze deels ook gelezen. Om ze volledige uit te pluizen heb ik geen tijd. Als bouwkundig ingenieur die stamt uit een brandweerfamilie interesseert het mij overigens behoorlijk wat daar in staat. En ik bezit over voldoende kennis en achtergrond om ook te begrijpen. En waar ik dingen niet begrijp trek ik daar niet automatisch de conclusie uit dat er iets vreemd aan de hand moet zijn...
![]() |
![]() |
#1144 | |||
|
![]() Citaat:
Waar ik op reageerde was dit: Citaat:
De tekst die je mij hier geeft bestaat voor een groot deel uit controversieel revisionisme van de recente wereldgeschiedenis, en verder voor een deel uit quotes die uit de context gehaald zijn. Neem nu bijvoorbeeld dit: Citaat:
Nu als ik kritisch lees, dan ziek ik hier een mooi voorbeeld van foute logica. Denk eens na. Stel je leest ergens na een grote brand: "We gaan er van uit dat brandstichting niet uitgesloten is". Dat is geen bewijs dat er sprake is van brandstichting. Echter de tekst die je mij gegeven hebt gebruikt wel degelijk de logica dat een uiting van een vermoeden gelijk is aan een bewijs... Onderzoek werkt vaak door eliminatie, zeker als het om politieonderzoek gaat. Dus het feit dat men bepaalde hypotheses op een bepaald moment nog niet verworpen had wil niet zeggen dat die correct zijn. Je kan op de basis van de uitspraak van Mueller niet gaan beweren dat hij toegegeven heeft dat er sprake is van identity theft. Tenzij je je kritisch denkvermogen uitschakelt, iets wat ik weiger te doen.
![]() |
![]() |
#1145 |
|
![]() Wat begrijp ik dan niet?
![]() |
#1146 | |
|
![]() Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 14 maart 2012 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1148 | |||||
|
![]() Citaat:
Want wat had ik jou gevraagd? Het volgende: Citaat:
Je had daar gewoon met "nee" op kunnen antwoorden, maar postte in de plaats hiervan een youtube link die mijn vraag niet beantwoordde. Ik heb mijn vraag dan nog een keer gesteld en toen antwoordde je: Citaat:
Ik verwachte echter een stuk van een ex-FBI agent die bewijzen van een inside job levert, niet een stuk dat hypotheses levert. Citaat:
Overigens, waarom moet ik het volledig lezen? Volgens jou methodiek is een onbeantwoorde vraag toch voldoende om de hele theorie te verwerpen? Citaat:
Dus als je wil bewijzen dat Y "X staat vast" gezegd zou hebben dan doe je dat niet met citaten waar Y zegt "X is niet uitgesloten".
![]() |
![]() |
#1149 |
|
![]() Kan je mij een voorbeeld geven van iets uit het NIST raport dat volgens jou niet kan?
![]() |
#1150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.journalof911studies.com/index.html Enkele studies heb ik redelijk grondig doorgelezen, en ik heb sterk de indruk dat ze veel grondiger te werk gegaan zijn als NIST en FEMA. Ze gaan namelijk uit van het officiele onderzoeks data en tonen aan waar NIST "fout" ligt of niet genoeg diepteonderzoek doet. Maar dat moet je zelf ontdekken. Kun je me een link geven waar de Officiële theorie de mogelijkheid van geplaatste springstoffen of nanothermiet onderzocht heeft ? Het gaat hier tenslotte om een groots opgezette terroristische aanslag die zijn in het verleden ook met springstoffen gebeurd om wat na te helpen...
![]() |
![]() |
#1151 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu ik weet wel dat er onderzoeken gedaan zijn naar de mogelijke herkomst van sommige substanties die men in het puin gevonden heeft, en die volgens sommigen van thermiet afkomstig zijn. Ik ga straks nog maar eens zoeken. Citaat:
Het is niet omdat er in het verleden terroristische aanslagen met springstoffen geweest zijn dat dit met springstoffen gedaan is. Springstoffen zijn niet nodig om de gebeurtenissen te verklaren, dus waarom ze er bij halen?
![]() |
![]() |
#1152 | |
|
![]() Citaat:
http://willyloman.wordpress.com/2009...e-red-herring/ Toch wel opvallend dat er in het hele alternatieve wereldje voor elk wat wils is...
![]() |
![]() |
#1153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of ge zijt er zo ene a la Mark Peeters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ach, wij hadden ook een collega-student die achteraf in de psychiatrie is gesukkeld, maar pas na zijn afstuderen. Die is ook ingenieur maar wat is dat waard in zo'n geval, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij maakt het wel gemakkelijk wat je wilt, ik vind nergens militairen die gestraft zijn alhoewel ze de 4 voornaamste scramblers naar de verkeerde richtingen stuurden (180° out zelfs), ik meen toch wel dat de ligging van NY en Washington bekend is. ![]() Men kan toch niet 2 maal opnieuw de Brusselse brandweer naar Charleroi sturen als ze moeten meehelpen een grote brand in Antwerpen te blussen of in te perken. Logisch dat ze dan telaat komen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Maar er zijn ook bronnen die hun desinfo goed camoufleren, sommige studies maken daar gewag van: Citaat:
Citaat:
Ik heb dat weinige van mijn militair/burger vakgebied onderzocht, na enkele rondjes heen en weer, wist ik dat er iets totaal niet klopte (of ze verzwegen veel) - van het officieel verhaal. Na een 4-7 jaren kwam alles aan de oppervlakte (gedocumenteerd); bvb dat er wel militair geoefend werd om kapingen van binnenlandse burgervluchten snel te onderscheppen volgens routineprocedures. Het officieel verhaal ontkende dat. Citaat:
Ik ben benieuwd, volgens mij sluit NIST volledig uit dat moderne militaire springstoffen geholpen hebben de centrale cores te doen instorten, ze gaan er niet op in. Ik vind dat raar voor een terroristische aanslag, waar er aanwijzingen zijn dat er iets gebeurt is in de torens (groot onderhoud?) maanden en weken voor 9/11. Zoek ook eens in het officieel verhaal hoe het komt de de stalen core van de WTC 1-2 towers zo snel konden instorten en vooral door zo weinig rechtopstaand stalen cores na te laten in het midden. Hoe verklaren ze dat, zwaartekracht en cirkelredenering mss ? @ Gun heeft hier al op gewezen. Hier vind je de foto´s, de voorlaatste is wat er overbleef van > 400 m stalen http://911review.org/WTC/concrete-core.html THE BASE OF THE CONCRETE CORE: The below image shows the interior box columns and a stair well sandwiching the thick base of the core. High tensile steel rebar protrudes from the top of the cast concrete. ![]() Citaat:
![]() Dat zeg jij dus zomaar. Een reden te meer ze erbij te halen, dat kan toch niet veel moeite zijn. Jij hoort liever fantasierijke mirakels zoals bij WTC 7 ? Mij lijkt alleen het feit dat WTC 7 zoals een CD ingestort is (nooit eerder gebeurt enkel door brand) ruim genoeg dat te onderzoeken. Alle andere WTC torens (die niet door vliegtuigen geraakt zijn) zijn helemaal niet ingestort zoals WTC 7, alhoewel die minstens zoveel gebrand hebben en relatief veel meer brokstukken meekregen.(vb WTC 3 /22 verdiepingen, 3 bleven rechtop staan)
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 14 maart 2012 om 22:27. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus deze dan ook ? ![]() Citaat:
![]() |